![]() |
|
![]() |
פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
![]() |
#1 | |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: HGT
הודעות: 225
|
זה המיסב לחץ של הקלאץ' .
שים לב שאתה לוחץ על הקלאץ ואתה מפריד אותו הרעש נעלם . ובמיקום שתיארת לא קיימת שום רצועה . נאור . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Member
תאריך הצטרפות: Aug 2010
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: פנדה
הודעות: 34
|
צטט:
דווקא כשהקלאץ' לא לחוץ, המיסב לחץ נמצא במצב מופרד והוא אינו פעיל ואין סיבה שירעיש. ואילו כשלוחצים על דוושת המצמד, מיסב הלחץ נלחץ כלפי ה"שמש" ואז, אם הוא פגום, הוא עשוי להרעיש. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
|
בדיוק רק לפני שבועיים פתרתי את הבעיה הזו אחרי שכבר שמעתי קול של התמסורת בזמן נסיעה
זה מיסב שנמצא בתוך הגיר ולא מיסב הקלץ' לרוב הוא נשחק בסביבות 190 אלף ק"מ וזה דורש פירוק של תיבת ההילוכים ופתיחתה מבפנים החלפתי מיסב וגם מחזיר שמן בתוך הגיר עלו לי 80 שקל חשוב לציין שרוב המוסכים לא מסכימים לפתוח הגיר ומכוני שיפוץ גיר לא מתעסקים בכלל עם זה מעדיפים לעשות קופה על גבו של בעל רכב אוטומטי בפירוקיה מצאתי ב1600 שקל גיר משומש רק לא היה כדאי משום שאחרי כמה אלפי ק"מ יחזור להרעיש אז לא הייתה ברירה חוץ מלעשות מוסך מדרכה וללמוד את העסק ותפו תפו הכל פיקס עכשיו אז אם מישהו תופס מוסך שעושה את זה שידבק אליו ולא ירד ממנו ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
זימזום מעצבן (זיהוי) | yakirkli | פונטו - טכני | 0 | 06-11-09 19:39 |
זיהוי חיישן (כ"ע) | yhoda1234 | פונטו - טכני | 3 | 28-06-09 18:15 |
זיהוי אדם שהשתתף במפגש שלנו בנתניה- מישהו יודע? | stio | אוף טופיק | 3 | 28-12-07 00:42 |
כמה שאלות על זיהוי חלקים במנוע באונו 93 | פורום הגראז' | 3 | 07-08-06 20:20 | |
האם לייצר מדבקות זיהוי לחברי המועדון? | מועדון פיאט ישראל | 28 | 06-08-06 10:18 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד