![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
תסלחו לי על מה שאני לא מבין על מה זה טיימינג המעצבן?
ראיתי שמדובר בה כחלף לא זול בכלל וברצוני לדעת מה הדבר הזה ומה התפקידה ובפעולה תודה |
|
|
#12 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
כשאומרים טיימינג אז מתכוונים להחלפת רצועת טיימינג.
רצועת הטיימינג (או התזמון בעברית) אחראית על תזמון שסתומי הפליטה והיניקה בזמן פעולת המנוע. מחליפים אותה בגלל שהיא כמו כל חלק מכאני אחר סובלת מבלאי. נהוג באותה הזדמנות להחליף גם מותחנים, ובחלק מהרכבים משאבת מים. |
|
|
#13 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אני מניח שזאת מין חגורה מחוברת שמניע את גלגל של שסתומים(יניקה ופליטה) בא מהגלגלת של מנוע?
אם כן כמו אמרו לי שיש צורך להחליפה כל 100,000 ק"מ? האין נכון הדבר? |
|
|
#14 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
זה משתנה מרכב לרכב.
למען האמת, איני יודע את הזמנים בדור ראשון, אבל בדור שני, הוראות היצרן לפחות אומרות שיש צורך לבדוק כל 60K, ולהחליף כל 120K. בפועל רצוי מאוד להחליף כל 60K. אצלי רצוי להחליף כל 40K. זה משתנה מרכב לרכב. |
|
|
#15 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
מה זה דור ראשון ושני ומה הרכב שלי איזו אחד מהן?
|
|
|
#16 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
שלך דור ראשון.
דור שני שווקה בארץ מאמצע שנת 2000, ומכונה גם "ספייס" בארץ. |
|
|
#17 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
כבר הבנתי אותך תודה
|
|
|
#18 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
כן, אבל כזכור לך, הועלה גיבוי שבו התגובות שלנו לא הופיעו.
לכן רשמתי שוב, לשאר המשתמשים. |
|
|
#19 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
כן יודע הוא מגבה את המסד הנתונים לשם שעת החירום וזה כידוע לי כבר מזמן
ושנית וראיתי שהנושא שלי נעלמה ומיד הבנתי וכנ"ל לגבי גם פה |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד