![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
יאיר מה המצב?
אין סיכוי שאתחיל פרוייקט כזה על האוטו שלי. (למרות שזה די קורץ) ![]() העלויות גבוהות לי מידי והרי מלכתחילה חיפשתי רכב זול לאחזקה ושיהיה חסכן בדלק. סה"כ עברתי את הגיל של ההשתוללויות ואפילו בשש בבוקר כשלכאורה אפשר קצת להרביץ, באיילון כבר יש המון תנועה והרבה קרציות שנוסעים בצד שמאל, אז אני נוסע לי ברגוע. מבחינת חיזוקים, אני מודע לזה שצריך לחזק כמעט הכול ב-מנוע/גיר/קלאץ'/ציריות/משולשים ומה לא, אחרת באמת משהו יתפרק, אבל בהודעה שלי התעניינתי בדבר אחר: יחסי העברה מוגדלים בגיר. אם המנוע שלי מספק כוח כמעט פי 3 מהנורמל, למה שלא אגדיל את יחסי ההעברה להילוכים ארוכים יותר? השאלה שוב אם יש אופציה לקחת גיר מקורי ולבצע בו את השינוי ע"י החלפת גלגלי השיניים הסופיים (ממש לפני הדיפרנציאל) ובכך לשנות את כל ההילוכים באותו יחס, להילוכים ארוכים יותר, ובכך להשיג מהירות מירבית גבוהה מאד מבלי להיכנס אפילו לאזור האדום. יום טוב!
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) נערך לאחרונה על ידי davidka : 21-12-10 ב 12:19. |
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| מחפש טבלאת יחסי-העברה (פיאט פונטו ספייס יאנג ידני 2003) | felixr | פונטו - טכני | 0 | 08-12-10 21:56 |
| העברה לרוורס | whistle | פונטו - טכני | 4 | 08-04-09 03:41 |
| שגיאה - העברה להילוך אחורי בנסיעה קדימה (ספייס) | פורום הגראז' | 21 | 10-04-07 21:13 | |
| העלאת תמונות לאתר | אתר המועדון | 5 | 16-11-06 23:56 | |
| העלאת תמונות | מועדון פיאט ישראל | 3 | 02-07-05 15:04 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד