מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום כללי > רכב כללי
עקוב אחרינו ב-RSS

רכב כללי מדברים על עולם הרכב (מלבד פיאט).

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

היפיפייה שלי HGT 2002 67000 קמ'
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

גלריה צבע לפונטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו היפה שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 16-12-10, 17:46   #4
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
להגיד לך מה יעשה עם ישראל הנבחר..? כלום. פשוט כלום.
כמו בכל דבר וכמו בכל מוצר שהמחירים שלו מרקיעים שחקים לרמות מטורפות ולא הגיוניות..

זה מזכיר לי שבשנות ה 80, קופסת סיגריות טיים עלתה משהו כמו 3.80 ש"ח..
היום המחיר עומד על בערך פי שלוש מזה (לא מעשן אז אני לא מעורה) אבל במהלך השנים תמיד היו כאלה שאמרו "וואללה, אם הסיגריות עולות בעוד חצי שקל - אני עושה חרם"...
איזה חרם ואיזה נעליים. אנחנו עם של נמושות. כל אחד דואג רק לתחת שלו ולא מזיז את עצמו מילימטר מהנוחות שלו לטובת עתיד טוב יותר. כולנו חיים את ההווה בלבד.
אני חי פה 41 שנה ולא רואה את אזרחי המדינה הזאת נלחמים. כל אחד רוצה שאחרים יילחמו בשבילו. אתם רואים פה עם שלם נוסע שבוע אחד בלבד על אופניים או בתחבורה ציבורית?
לא רואה את זה קורה לפני ביאת המשיח.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
 



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
רעש מוזר הולך ונעלם navzei פונטו - טכני 10 14-12-09 17:50
פונטו Young - הולך לתיקון MikeSG פונטו - טכני 16 26-11-09 06:58
התיעצוץ לנוגע לפונטו טורבו..(בימים הקרובים הולך לקנות) אבישי פרוספר יעוץ ברכישת רכב 7 27-07-09 23:54
מי הולך לתערוכת אוטומוטר 2008? danny shoei אוף טופיק 20 20-04-08 08:56
אני הולך להחליף 4 בולמי זעזועים לKYB- מה אני צריך להביא למתקין. 11efraim פונטו - טכני 0 27-01-08 19:30


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 01:03.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד