![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| רכב כללי מדברים על עולם הרכב (מלבד פיאט). |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
להגיד לך מה יעשה עם ישראל הנבחר..? כלום. פשוט כלום.
כמו בכל דבר וכמו בכל מוצר שהמחירים שלו מרקיעים שחקים לרמות מטורפות ולא הגיוניות.. זה מזכיר לי שבשנות ה 80, קופסת סיגריות טיים עלתה משהו כמו 3.80 ש"ח.. היום המחיר עומד על בערך פי שלוש מזה (לא מעשן אז אני לא מעורה) אבל במהלך השנים תמיד היו כאלה שאמרו "וואללה, אם הסיגריות עולות בעוד חצי שקל - אני עושה חרם"... איזה חרם ואיזה נעליים. אנחנו עם של נמושות. כל אחד דואג רק לתחת שלו ולא מזיז את עצמו מילימטר מהנוחות שלו לטובת עתיד טוב יותר. כולנו חיים את ההווה בלבד. אני חי פה 41 שנה ולא רואה את אזרחי המדינה הזאת נלחמים. כל אחד רוצה שאחרים יילחמו בשבילו. אתם רואים פה עם שלם נוסע שבוע אחד בלבד על אופניים או בתחבורה ציבורית? לא רואה את זה קורה לפני ביאת המשיח.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) |
|
|
|
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| רעש מוזר הולך ונעלם | navzei | פונטו - טכני | 10 | 14-12-09 17:50 |
| פונטו Young - הולך לתיקון | MikeSG | פונטו - טכני | 16 | 26-11-09 06:58 |
| התיעצוץ לנוגע לפונטו טורבו..(בימים הקרובים הולך לקנות) | אבישי פרוספר | יעוץ ברכישת רכב | 7 | 27-07-09 23:54 |
| מי הולך לתערוכת אוטומוטר 2008? | danny shoei | אוף טופיק | 20 | 20-04-08 08:56 |
| אני הולך להחליף 4 בולמי זעזועים לKYB- מה אני צריך להביא למתקין. | 11efraim | פונטו - טכני | 0 | 27-01-08 19:30 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד