![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
חום מנוע
יש לי פונטו ספייס 2001 ובחורף האוטו מתחמם לאט מאד וגם אז לא מגיע החום אפילו לחצי הסקלה וכשקר מאד אז שעון החום ממש למטה וקשה לחמם את האוטו.
יש לי הרגשה שמערכת קירור המנוע פועלת כל הזמן ולכן בזמן נסיעה הרוח מקררת עוד יותר. איך מוודאים את זה? האם יש מנגנון שמפסיק את זרימת המים לקירור המנוע או שהיא קבועה? בדומה למאוורר שנכנס לעבודה ע"פ טמפ'..... |
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
הטרמוסטט, ככל הנראה, תקוע על מצב פתוח מלא !
הסימפטומים שאתה מתאר מתאימים בדיוק למצב כזה בדיקה גסה - התנע את הרכב שהמנוע קר לגמרי אחרי לילה, הרם מכסה מנוע, גע ביד במרכז הצינור העליון שמוביל מים לרדיאטור מכיוון המנוע אל הרדיאטור ונמצא בצד ימין של המנוע שאתה עומד מולו. (לא להדליק מזגן! וזהירות מהמאוורר של הרדיאטור!!!). אם אכן הטרמוסטט תקוע על מצב פתוח אז עוד שהמנוע קר ומחוג החום לגמרי למטה תרגיש שהצינור חמים קלות. במצב תקין לוקח לפחות דקה או שתיים של עמידה במקום עד שהצינור מתחמם קלות=הטרמוסטט נפתח למצב חצי פתוח. התקלה אצלך לא חמורה אבל כדאי לתקן בהקדם כי המצב גורם לצריכת דלק גבוהה להצטברות פיח ולפגיעה בפעולה התקינה של המנוע. מדובר בעניין של כמה מאות ש"ח בודדות לטרמוסטט (מומלץ מקורי) + החלפת נוזל קירור (אך ורק פאראפלו). |
|
|
#3 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
כן אני גם מתחיל לחשוד בבעיה הזאת גם אצלי ואני יבדוק ונראה במשך הזמן....
אני מקווה שזה לא יבוא על הבעיה |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד