![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| בראבו - טכני טכני - דגמי בראבו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט בראבו
הודעות: 28
|
צריכת דלק גבוהה בראבו 87 1.6 ידנית
פיאט בראבו שנת 97, מנוע 1.6 נעשה שיפוץ ראש מנוע לפני קצת פחות מחודש עקב אכילה של הראש בגלל ששמו מיים רגילים.
המנוע עבר 177,000 ק''מ, גיר ידני. נעשה יישור קו מלא! מכאני וחשמלי הוחלפו שמנים, פילטרים, חוטי הצתה, פלסטיקים, צינורות, צמיגים, תיקון מלא של כל הצמת חשמל במנוע ובתא נוסעים ונעשה ניקוי מצערת + מנוע צעדים וחיישן נוסף שיושב לידו בסעפת יניקה (קרוב למצערת). לאחר כל זה נשארה לי בעיה של התנעה קשה אך הוסבר לי שכתוצאה מהשיפוץ של הראש מנוע יש צורך להחליף את הסטארטר לסטארטר חלופי עם גיר בגלל עליה של הקומפרסיה. בעיה נוספת זה הצריכת דלק שעומדת על קצת יותר מ 8 ק''מ לילטר! תידלקתי מיכל מלא ונסעתי כ 200 ק''מ מחוץ לעיר ועוד כ 200 ק''מ בתוך העיר. מה יכול לגרום לבעיה? מה עלי לבדוק? |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
צטט:
מה זה השטות הזאת שמכרו לך? עושים עבודה עקומה ואז אומרים לך ללכת לעקם את האוטו כדי שיתאים לעבודה העקומה. אם הקומפרסיה עלתה, סימן שהתקינו לך אטם ראש רגיל ולא "אובר-סייז". לעיתים, כשהראש אכול מאד, יש צורך להוריד ממנו שטח, פעולה שבעצם מקטינה את חלל הצילינדר וגורמת ליחס דחיסה גבוה יותר. התוצאה: צלצולים, חום יתר וקושי בהתנעה. כדי להימנע מזה - המוסכניק צריך לקבל ממכון הראשים אינפורמציה לגבי כמה הורידו ולפי זה לדעת להתאים לך אטם ראש במידה אחת או שתיים עבות יותר. המנוע אמור לעבוד רגיל לחלוטין אם עשו עבודה טובה. אם אתה חווה צלצולים, לך חזרה למוסך ותתעמת איתו על העניין. אל תוותר בקלות גם אם הוא אומר לך "עזוב, ככה זה צריך להיות". לא ככה ולא נעליים.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) נערך לאחרונה על ידי davidka : 12-11-10 ב 18:47. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2009
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: בתוך ה-VTECH
הודעות: 212
|
פלאגים שלא הוחלפו בזמן יגרמו לצריכת דלק גבוהה, זיופים במנוע וחוסר סחיבה.
תחליף פלאגים, בצע בדיקה לגזי הפליטה ורשום את הנתונים ועדכן. בצע סריקת תקלות למחשב הניהול, ובדיקת נתונים בזמן אמת, בנוסף לבדוק את הסינגל של חיישן הלמדה כדי לשלול "הירדמות" של החיישן. בדוק שמסנן האוויר לא סתום, ושאין סדק/קרע בצינור יניקת האוויר בין הפילטר למצערת. הבעיה יכולה לנבוע גם מחיישן חמצן שוב תתחבר לסורק תקלות וקריאת הסינגל של החיישן חמצן תבדוק אם הוא תקין או לא. אם יש לך חיישן MAF גם מומלץ לנקות אותו עם ספרי קרב\מגעים. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
צריכת דלק:
כמו שנאמר, בדיקת חיישן למבדה. האם יש חוארים בצנרת פליטה? מה מצב של חום מנוע בכביש מהיר/עירוני ? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט בראבו
הודעות: 28
|
כמו שרשמתי בהודעה הראשונה
הרכב עבר יישור קו מלא מבחינה מכאנית וחשמלית הפלאגים הוחלפו לדנסון 2 אלקטרודות אין שום בעיה בנסיעה, הרכב סוחב מצויין ולגבי הסטארטר מישהוא אחר אמר לי לא במוסך אבל אנשים שמליצו עליו אומרים שהוא מומחה לפיאט בראבו, ובראבה |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2009
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: בתוך ה-VTECH
הודעות: 212
|
מציע עדיין להתחבר לסורק תקלות,אולי תגלה דברים חדשים.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
דוד התחלתה טוב ולאן הגעתה .
אז קודם כל מה מה מאכיל אותך המוסכניק בסטרטר וגיר לא מובן בכלל. וכמובן ידידנו לקקסה מדייק בד"כ בדיקת 4 גזים וחיישן חמצן תתן לך תשובה |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט בראבו
הודעות: 28
|
הרכב עבר טסט בהצלחה לפני פחות מחודש
וכמובן שבדקו את הפליטת גזים ויצא תקין לחלוטין |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
צטט:
אוהד מתכוון שבגלל שיש לו קושי בהנעה (אני מבין מדבריו שהסטרטר לא מצליח לסובב) בגלל הקומפרסיה שעלתה, הציעו לו להרכיב סטרטר פלנטרי, זה סטרטר קטן יחסית שיש לו ממש גיר והוא בעל כוח סיבוב מטורף. מורכב על מגאן דיזל ועל עוד כמה כלי רכב. מיועד להתנעת מנועי דיזל בעיקר.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט בראבו
הודעות: 28
|
לפני שנעשה השיפוץ ראש מנוע, הכל היה בסדר צריכת דלק מעולה, התנעה קלה ובדיקת הגזים יצאה מצוינת.
כל הבעיות התחילו מהרגע שלקחתי את הרכב מהמוסך. התנעה קשה אוכל הרבה דלק והסחיבת מנוע טיפה פחות חזקה. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| צריכת דלק גבוהה מאד | elad1000 | פונטו - טכני | 39 | 06-10-10 01:14 |
| צריכת דלק גבוהה | אמיר אסולין | פונטו - טכני | 11 | 19-01-10 05:42 |
| צריכת דלק גבוהה | ro-e | אונו - טכני | 5 | 26-12-09 16:02 |
| צריכת דלק גבוהה | unoies | אונו - טכני | 3 | 16-04-09 21:25 |
| צריכת דלק גבוהה | s_nadav | פונטו - טכני | 26 | 01-04-09 15:37 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד