![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
משהו כנראה נתפס במערכת בית המצערת או קבל גז(בדוק אם הכבל יושב במקומו ונסה לשחק ליד בית המצערת ולראות אם חוזר ומקומו).
שנית ישלך בעייה נוספת במערכת ההזרקה המאפיינת ממחשב חיישן חמצן אינגקטורים וחיישן בית מצערת. ראשית אני הייתי מנקה את בית מצערת ומנוע צעדים ועושה ריסט למחשב. האם הרכה צורך יותר דלק האם נבדק. מתי זה קורה כשהרכב חם או קר האם בניוטרל או בנסיעה |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 6
|
אין צריכת דלק מוגברת.
האוטו קר באופן קבוע(לא עובר רבע), החלפתי את החיישן חום לטווח נמוך מהמקור די מזמן. יש איפשהו בפורום הוראות איך לבצע את שאמרת? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
לצערך צריך להתחבר עם מחשב כשהתקלה קורית ולראות מה נרשם שם.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 6
|
היום שמתי לב שכשהמאוורר מתחיל לפעול ישנה התייצבות על 2000 סל"ד קבוע,
האם יכול להיות שזה בגלל שהמנוע לא מתחמם דיה. דבר נוסף, התנודות בטורים(2000-3000) בדר"כ מורגשות בניוטרל כאשר אני ברמזור. לגבי ההתחברות למחשב, האם לא כדאי לנסות דברים "פשוטים" יותר לפני שאני משלם ביוקר למוסך המרכזי??? |
|
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד