מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-Evo החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 25-10-10, 22:32   #1
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
Angry מספר בעיות ברכב

ערב טוב!
היום נתתי גיחה לירושלים בסביבות השעה 5 בערב ולפני כן תדלקתי ב150 ש''ח שזה נתן לי קצת יותר מחצי מיכל או משהו באזור, איפסתי את המונה קילומטרים ואחרי החזרה הבית נגמר לי כמעט כל מה שתדלקתי ועברתי סך הכל 167 קילומטר שרובן המכריע היה דרך מהירה בכביש 1, וגם יש לי תחושה כאילו יש ירידה בביצועי המנוע, אולי זה פסיכולוגי מה אני מרגיש משהו כזה.
יש לציין שאמנם לחצתי קצת אבל רוב הנסיעה הייתה על 100 עד 120, אמנם עם הדוד המרעיש הזה שמורכב לי קשה להאזין למנוע אבל הצלחתי לשמוע מן רעש מוזר מהגיר או מהמנוע, יותר נראה לי מהגיר כי כשאני מוציא לסרק הרעש נעלם וגם שאני לוחץ על הגז הרעש נעלם, רק בזמן שאני בהילוך כלשהו יש את הרעש הזה כאילו משהו משתפשף במשהו, יש לציין שהחלפתי לפני חודשיים שמן גיר לסינטטי מלא ואטמו לי מחדש את מכסה ההילוך החמישי כי הייתה נזילת שמן משם.
הקלאץ' עבר בקושי 25 אלף קילומטר, יש למישהו כיוון מה יכול להיות הרעש המדאיג הזה?
אבל מה שהכי הלחיץ אותי זה שדרך חזרה מירושלים בירידות חום המנוע ירד לרבע ורק בסוף הירידות אחרי רבע שעה החום התייצב חזרה על חצי, יש סיבה לדאגה או שצריך להתחיל לחשוד בטרמוסטט?
יש לציין שהיה אוויר מאוד קר ואולי זה גורם משפיע על יציבות החום.
ובקשר לדלק אני חשבתי לעשות ניקוי לאינג'קטורים ולמזרקים?
זרקו כיוונים וסליחה על החפירה
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז
ליאור23 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 25-10-10, 23:22   #2
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
אתה רציני ?? 167 ק"מ על חצי מיכל?

ליאור, זה מטורף... זה כפול ממה ששלי אוכלת ואני נוסע גם 110 120 קצוב בבין עירוני. שלי עושה 330 ק"מ על חצי מיכל. משהו כזה. נראה תמוה. הדבר הראשון שעולה לי לראש לאכילת דלק מטורפת כזאת זה הממיר הקטליטי / חיישן למבדה. משהו שם נותן למחשב ההזרקה נתונים שגויים והוא מפצה במתן דלק הרבה מעבר לדרוש אבל היית אמור להרגיש שהאוטו לא נוסע, נחנק, מריח כולו מעשן שחור וכו'... מוזר...

בדקת חור במיכל...?

נערך לאחרונה על ידי davidka : 25-10-10 ב 23:25.
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-10-10, 01:45   #3
yakuza
Senior Member
 
האווטאר של yakuza
 
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: Fiat Punto HGT
הודעות: 140
לגבי הגיר: במידה והרעשים באמת מהגיר בדר"כ זה אמור לקרות בהילוכים גבוהים 4-5 והסיבה היא דווקא השמן הסינטטי המלא. אני אסביר למה - השמן הסינטטי דליל מהרגיל, בזמן נסיעה ממושכת השמן מתחם (העברת הילוכים וכו') והופך לעוד יותר דליל ולכן ישנם רעשים מגלגלי השיניים. מה עוד שבתיבות הילוכים ידיניות (לעניות דעתי) קירור השמן הוא ע"י אוויר, לא כמו באוטומט.
תנסה לשים לב אם הרעש קיים כבר בתחילת נסיעה. אם הוא מופיע רק לאחר נסיעה של כמה דקות אז זו הסיבה.
זה קורה לעתים די נדירות אבל עובדה שזה מנסיון אישי ואני לא רושם סתם.
מה צמיגות השמן גיר שלך?
__________________
Why drink and drive if you can smoke and fly
yakuza מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-10-10, 16:45   #4
ronesbones
Senior Member
 
האווטאר של ronesbones
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: הרצליה
הגלגלים שלי: Punto Evo
הודעות: 142
ירידת חום - נשמע כמו בעיית טרמוסטט תפוס במצב פתוח. הדבר גם יכול להוביל לצריכת דלק מוגברת כי המנוע לא בטמפ' העבודה שלו והמחשב מגביר הספקת דלק כדי לחמם אותו.
במקומך הייתי עושה ביקורת למערכת הקירור לפני כל דבר אחר.
__________________
לא למדתי לקח, קניתי עוד איטלקיה
ronesbones מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-10-10, 19:37   #5
ohad_bravo
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט בראבו
הודעות: 28
כל מה שקשור להזרקה יש רק מקום אחד באשדוד שאני סומך עליו בעניים עצומות.
יאיר קרבורטורים ברחוב העבודה באיזור תעשיה הקלה באשדוד
בחור מקצועי אמין מחירים הוגנים עם נסיון רב!
הכרתי אותו כשהייתה לי פיאט אונו (קרבורטור)
ועד היום כשיש לי בראבו (הזרקה).
ohad_bravo מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-10-10, 20:47   #6
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
דויד קח בחשבון שאתה עם מנוע 1250 8 שסתומים צנוע וביישן, אצלי זה 1800 שוקק חיים וצמא
גם בצריכת דלק מושלמת אצלי אני עדיין יצרוך הרבה יותר ממך.
לגבי החום מנוע הוסבר על ידי מביני עניין שזה תקין
אוהד אני ייכנס אליו תחילת שבוע הבא.
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז
ליאור23 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
מספר בעיות בפונטו. trademark פונטו - טכני 10 13-10-10 00:36
מספר בעיות באונו פייר avishai אונו - טכני 8 28-07-09 09:36
מספר בעיות לאחר ביקור במוסך- פונטו HGT *ניר* פונטו - טכני 8 01-07-09 20:42
מספר בעיות באונו (ערוך) asaf123 אונו - טכני 11 11-06-09 18:57
פיאט אונו מספר בעיות... matanvip אונו - טכני 3 08-03-08 16:57


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 06:54.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד