מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי ווקס ראשון !!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

קניתי פנדה 2011 ידנית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס (יאנג ) "פנינה"
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

היפיפייה שלי HGT 2002 67000 קמ'


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 27-09-10, 05:24   #1
asaf123
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו 94
הודעות: 288
שלח הודעה דרך MSN ל asaf123
דבר ראשון ספר לנו איזה שנה האונו שלך אם זה לא סוד.
דבר שני אם הנגד שאגב לא ניתקלתי בו בחיים יושב על הוונטה או במקום אחר?.
המזגן באוטו מקורי?
מזגן בהתקה מקומית?
האוטו "היתרגל"?
לא זכור לי שברזל מיתרגל
וכן זכור לי שעדיף יוניט מקורי.
לי היה בעיה דומה שהוונטה הייתה ממשיכה לפעול 40 דקות אחרי כיבוי המנוע בגלל יוניט פתיחת וונטה שהיתעייפה ואחרי שהחלפתי לחדשה הכל חזר לקדמותו אחרי נסיעה איטית ממושכת הוונטה נכבית חצי דקה לאחר כיבוי המנוע.
asaf123 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 27-09-10, 10:25   #2
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
צריך לבדוק טוב את צמת חשמל, יכול להיות עשו מס' קומבינות בעבר.
להחליף יוניט הפעלת מאוורר למקורי בלבד! (2 מהירויות עם טמפ' נכונה).

רפי, תוכל בבקשה לעלות לפה את שרטוט של מע' קירור ?

תודה
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-09-10, 11:19   #3
מתן22
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Sep 2010
מיקום: אור יהודה
הגלגלים שלי: פיאט אונו 70S 1400
הודעות: 6
יש לי אונו 1993...המזגן מקורי באוטו אך לא פעיל בגלל שהלך לי המיסב.
מה שידוע לי שהיוניט חום שלי היא חלופית עם שתי רגלים שמתחבר אליהם 3 חוטים שתי חוטים ביחד לרגל אחת ועוד חוט אחד לרגל השנייה..
עשו מספר רב של קומבינות בחשמל יש לי ים פלוסים קבועים באוטו אני עכשיו מטפל בזה ככה קניתי מה אני יעשה!
חייב עזרה ממכם אני אשמח מאוד לקבל שרטוט מדוייק של מערכת הקירור..
ואם אפשרי גם שרטוט של כל החשמל באוטו כל הצמות הכל.
תודה מראש מתן!
מתן22 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-09-10, 22:44   #4
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
שרטוטי חשמל פיאט אונו

יש לכל כמה מערכות שרטוט חשמלי נפרד, כך שבסה"כ יש הרבה שרטוטי חשמל שונים.
שרטוט מע' המזגן המקורי עם מע' הפעלת מאור הרדיאטור הנו גדול מדי לסריקה.
מאורר הרדיאטור, באונו עם מזגן מקורי, אמור לפעול בשתי מהירויות ע"י חום מנוע מיוניט הרדיאטור שהנו בעל 3 חוטים.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-09-10, 00:44   #5
צביקה קרבורטור
בעל מקצוע
 
האווטאר של צביקה קרבורטור
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: מיציבושי לנסר
הודעות: 147
Thumbs up יוניט מאורר

מתן שלום רב !
מה שחברי רפי לא שם את הדגש, שאין להשתמש ביויט לא מקורית בעל שני יציאות זכר במקום 3.
אלא יש לקנות יוניט מאורר, בעלת שלושת מהיריות איטית מהירה, והכבל השלישי כמדומני הוא כבל הארקה. מה שקורה עכשו מהירות שנים מקבלת מתח קבוע כל הזמן, מה שגורם למאורר לעבוד במהירות הגבוההה לא הפסקה, למנוע מהמנוע להגיע לטמפרטורת עבודה, להגביר את צריכת הדלק, הומש על המצבר והאלטרנטור, וקיצור חיי המאוורר.
קומבינה ישראלית כבר אמרתי?!
בברכה
צביקה
__________________
צביקה קרבורטור
נתניה
נייד :054-4861318
צביקה קרבורטור מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-09-10, 09:03   #6
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
צביקה, אני יתקן אותך,

פין 1 ביוניט חום הוא זה שמקבל (-) קבוע.

בהתאם לחום הוא מקצר בין פין 1 לפין 2 (מהירות 1) ופין 3 (מהירות 2)

מפין 2 חיבור לממסר מאוורר דרך נגד, מפין 3 חיבור לממסר מאוורר ללא נגד.
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-09-10, 16:45   #7
מתן22
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Sep 2010
מיקום: אור יהודה
הגלגלים שלי: פיאט אונו 70S 1400
הודעות: 6
אוקיי תודה רבה לכם על העזרה הבנתי שאני חייב לקנות יוניט מקורית
אני יבדוק את הנושא הזה וניראה איך זה יהיה אני יעדכן אותכם תודה רבה!!
ורפי בבקשה אם תוכל לעלות לי שרטוט חשמלי של מערכת הקירור והמזגן בפיאט אונו 93 1400 מזגן מקורי קרבורטור...
תודה על העזרה חברים!
מתן22 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-09-10, 16:50   #8
מתן22
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Sep 2010
מיקום: אור יהודה
הגלגלים שלי: פיאט אונו 70S 1400
הודעות: 6
האא ועוד משהו מה לגבי הנגד שאני חושב שהוא פלוס קבוע??
כי שחיברתי אותו למאוורר למטה אפילו שהאוטו קר ועמד יום שלם הוא עבד לי אבל על מהירות 1 מה אני יכול לעשות בעניין של זה?!?
מתן22 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-09-10, 17:18   #9
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
שרטוט חשמלי

רשום כתובת דוא"ל ואסרוק ואשלח לך.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
בעיה חדשה באונו שלי timor91 אונו - טכני 14 12-09-10 08:34
בעיה בוונטה (חיישן?) Demon בראבו - טכני 2 01-03-10 11:04
ערך הנגד למהירות נמוכה פונטו ספייס אוטומטית YAKOV פונטו - טכני 3 01-06-09 00:11
בעיה מוזרה באונו! - הטורים עולים לבד zoola אונו - טכני 1 13-06-08 14:42
בעיה באונו בעיה קטנה אבל מעצבנת, או: איך להוציא משענת ראש. פורום הגראז' 3 22-09-06 14:56


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 23:16.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד