מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > 500 החדשה
עקוב אחרינו ב-RSS

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו החדשה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חזרתי למועדון- והפעם עם פונטו: גלריה מתעדכנת
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

עצמאות 2010 מיצפה הראל


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 17-09-10, 20:25   #1
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
מעניין שהבוכנות לא עובדות בצורה של 50/50. במקום יש שימוש במשקולת החיצונית ההיא.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 17-09-10, 20:51   #2
ברא
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
שמתי לב לזה CAVEMAN אתה צודק מעניין איך המנוע יתחיל פעולתו ברגע שהמשקולת צריכה להזיז את הבוכנות ??!!! איך התגברו על זה .? במיוחד בהתנעות קרות וקשות
עוד שאילה השסתומים למעלה עדיין עובדים אחד כן ואחד לא כלומר בוכנה אחת גוררת השניה לא??? איך זה?!!

נערך לאחרונה על ידי ברא : 17-09-10 ב 21:03.
ברא מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-09-10, 00:43   #3
yuvk
Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 93
צטט:
במקור פורסם על ידי Caveman צפה בהודעה
מעניין שהבוכנות לא עובדות בצורה של 50/50. במקום יש שימוש במשקולת החיצונית ההיא.
המנוע עובד כמו מנוע ה-500 המקורית וכמו רוב מנועי ה-2 צילינדרים, 4 פעימות. שתי הבוכנות עולות ויורדות יחד, אבל בין הצילינדרים יש 180 מעלות, כשצילינדר אחד בפעימת דחיסה, השני בפליטה. המשקולות נועדו לאזן ולצמצם ויברציות.
yuvk מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-09-10, 23:46   #4
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
מובנת לי צורת העבודה.
סתם מעניין שלא בחרו ללכת בתצורה של 50/50. כלומר, כאשר בוכנה אחת נמצאת פיזית למטה, השנייה למעלה.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-09-10, 00:19   #5
yuvk
Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 93
התצורה של בוכנה אחת עולה והשנייה יורדת היא תצורה לא קונבנציונאלית כי פעימות הכח אינן במרווחים קבועים. המנוע אמנם יציב יותר ממנוע בו שתי הבוכנות נעות יחד בו אין משקולות איזון, אבל בשימוש במשקולות האיזון נפתרת רוב הבעייתיות שבמימוש הקונבנציונאלי.
yuvk מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
הרכש החדש שלי =] דניאל_חיפה רכב כללי 4 23-03-10 01:25
חלקים לפיאט 600 שנת 69 מנוע 636 סמ'ק command sergeant major קניה 6 08-12-08 01:47
התאמת מנוע ח"ח מפיאט פונטו לפיאט אונו /F/I/A/T/ אונו - טכני 3 20-03-08 22:28
מנוע עובד על שלושה צילינדרים - אונו 95 הזרקה פורום הגראז' 13 15-04-06 13:43


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:03.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד