![]() |
|
![]() |
פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Guest
הודעות: n/a
|
עשן לבן מהאגזוז
לרפי לין שלום!
פיאט 1000 סמק הזרקה 1994, פרקתי את סעפת היניקה לאחר שהיה צורך בהחלפת פקקי המים,נקיתי והרכבתי בחזרה והנעתי את המנוע ופתאום התחיל המנוע לעשן ,ובדיקה שניה שערכתי פתחתי גם את מכסה מילוי השמן וגם משם יש לי עשן של שמן. האם יש נשם באיזה מקום ויכול להיות שהוא סתום ? או שהמנוע מתחיל לאכול שמן ומתחיל להגמר. אודה לך. |
|
|
![]() |
#2 |
Guest
הודעות: n/a
|
נשם
אני כבר לא זוכר, אך נדמה לי שלאחר שאתה מסיר את כל הית מסנן האויר בתוך צנור הגומי העבה
המתחבר אל בית מסנן האויר יש רשתית הנקראת "מלכודת אש" ויתכן שהיא סתומה במשקעי שמן ולכלוך. הוצא את הרשתית ונקה אותה והחזר אותה לתוך הצנור. בברכה - רפי לין ![]() |
![]() |
#3 |
Guest
הודעות: n/a
|
בדוק מים במערכת הקירור, יתכן והפקקי מים שהחלפת באם הם ממוקמים בין הסעפת היניקה
לבלוק, לא התישבו טוב ומחדירים מים לסעפת היניקה ומכאן העשן! כשאתה פותח מכסה מלוי שמן במנוע עובד, מה אתה מצפה שיצא משם דולרים?! בדוק מפלס מים במערכת הקירור מיד. וחזור לעדכן, הלוואי טאני טועה! בברכה צביקה |
![]() |
#4 | |
Guest
הודעות: n/a
|
צטט:
![]() קרעת אותי צביקה ![]() |
|
![]() |
#5 |
Guest
הודעות: n/a
|
צביקה שלום.
הפקקים שהחלפתי ממוקמים על צידו של הבלוק מתחת לראש מנוע , מתחת לסעפת היניקה ולעניות דעתי הם שייכים למעבר מים לצילנדרים ,ואני לא מבין מה הקשר בניהם לבין מעבר מים בתוך ראש . סיבת ההחלפה היתה בגלל דליפה של מים מהפקקים שהיו ממתכת והחלידו והחדשים מנחושת. כנראה שרפי אולי צודק אבל את זה אבדוק באור יום ואדווח לך. תודה על כל פנים, נ.ב. לגבי הדולרים שהזכרת ,אם היו יוצאים ממכסה מילוי השמן ,זה לא היה רע בכלל. שבוע טוב. |
![]() |
#6 |
Guest
הודעות: n/a
|
שרון שלום רב!
אני מאמין גדול בהצטרפות מקרים\ ולא בצרוף מקרים, לכן תגובתי באה מכך שהחלפת םקקי מים בבלוק המנוע מתחת לראש לא אמור לגרום לפליטת עשן לבן באופן פתאומי, אלא אם גרמת ללא כוונה תחילה כמובן, לנזילה עקיפה וחדירה לתא השריםה של מים בכמות קטנה אומנם, אבל חדירה קיימת, במקרה כזה נעילה הדרוסטטית לא תתקיים, אך המים שחודרים לתא השריפה אם בכלל, יגרמו לעשן היתר, לכן =המלצתי שתבדוק מפלס מים במערכת הקרןר, וחזור לעדכן. אין לפתוח מכסה מלוי שמן במנוע עובד בשום מקרה, גם לא למטרת חיפוש שקלים. בברכה צביקה |
![]() |
#7 |
Guest
הודעות: n/a
|
צביקה ערב טוב!
ראשית תודה על ההתיחסות בטלפון. שנית אני ממשיך באיתור תקלות ,וגליתי מאיפה המנוע מאבד מים,ובזמן התחלת העבודה רציתי להוריד את ראש המנוע וגליתי נזילה ממשאבת המים,פרקתי אותה ,ולא האמנתי איך היא היתה טחונה ומלאה קרוזיה ,ואיך בכלל היא עבדה ,החלפתי אותה ,ואני מאמין שאם המשאבה שפורקה כמו גבינה שוויצרית ,אזי כנראה גם ראש המנוע ,ואני ינסה למשוך עוד קצת בתקווה שלא יהיה לי נזק מצטבר.לענין העשן הלבן שיוצא מהאגזוז כנראה זה קשור לחדירת מים לצילנדר ואני מקווה שגם את זה אפתור. בנתיים אני נהנה לפרק את הרכב ולהרכיבו. התוכן מכוון גם לידיעתו של רפי לין. |
![]() |
#8 |
Guest
הודעות: n/a
|
רפי שלום.
בכוונתי להוריד את ראש המנוע ולשלוח אותו לשיפוץ ,האם אתה יודע באיזה מידה אני אמור לסגור את הברגים של ראש המנוע ,כנראה שאני ישיג מכשיר סגירה ,או לחלופין שאשתמש בסגירה לפי הרגש. יש לי עדיין בריחה של מיים ואני כמעט בטוח שהראש כנראה כמו גבינה שוויצרית (אני מסתמך על משאבת המים שההחלפתי והיא הייתה כזאת). אודה לך. |
![]() |
#9 |
Guest
הודעות: n/a
|
אל תסגור לפי הרגש. את סדר הסגירה והמומנט (ואח"כ הזווית) אני ארשום לך כשאגיע הבייתה.
אם תסגור לפי הרגש, הראש גם ייפתח לפי הרגש. |
![]() |
#10 |
Guest
הודעות: n/a
|
ארילו ערב טוב !
תקן אותי במידה ואני טועה בסגירת הראש. 9 - 6 - 1 - 5 - 7 10 - 4 - 2 - 3 - 8 לא הצלחתי להשיג ידית שעון אבל אני מקווה שאסתדר בסגירה . |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד