מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אודיו
עקוב אחרינו ב-RSS

אודיו אודיו ומולטימדיה לרכב.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-Evo החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

גלריה צבע לפונטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

החלפת ג'אנטים בפונטו ספייס שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הבמבינה שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 18-08-10, 22:55   #1
almogxxx
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
יש לי ידע בחשמל כללי ויש לי ידע גם במערכות משו בסיסי ולא רציני. פשוט אז כשחיברתי את המערכת הסבירו לי שיש כבל שיוצא מהרדיו דיסק עם תווית שכתוב עליו רימוט ופשוט לחבר אותו למקום המתאים במגבר אפה שכתוב לחבר את הרימוט .. וככה עשיתי וזה לא מנתק את המגבר בכיבוי הרדיו דיסק האם חיברתי אותו לא נכון ?

ולבי השאלה ששאלתי מקודם הבעיה היא שהפיוז הגדול נשרף ואני לא יכול כרגע להשיג אחד כזה השאלה היא אם מנסיון שלכם אן אתן מעריכים שהמגבר נשרף לגמרי והפיוז הגדול חדש לא יעזור או שאולי יש איזה מערכת בתוך המגבר כמו שהבחור מעליך כתב שיש מערכת של הגנה מפני חיבור הפוך ?!?
almogxxx מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 18-08-10, 23:04   #2
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
יכול להיות שחיברת לא נכון.
לוקחים רב מודד, ובודקים האם חוט פיקוד (REMOTE) אכן תקין.

בשביל לחבר מגבר ישירות למצבר לצורך בדיקה, אפשר להסתדר ללא פיוז ראשי.

לגבי המגבר, או שנשרף , או שלא נשרף , אחרי בדיקה תדע את זה.
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-08-10, 23:14   #3
almogxxx
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
אפשר לבדוק גם בלי הפיוז הראשי זה לא יעשה יותר נזק ?! אתה בטוח ?1

ולגבי החיבור של הרימוט אם אני מחבר לו מנורת בקרה כזאת כמו שהיו עושים פעם מחבר אליו את הפלוס של המנורה ואת המינוס לגוף הרכב זה טוב כדי לבדוק אם הוא עובד ?! ואם המנורה נדלקת זה אומר שהוא מוציא מתח ואז אני יכול לכבות את הרדיו דיסק ולראות אם המנורה נכבת סומרת שהוא כן עושה את הניתוק .. לא ?1

אבל עדין אם המגבר מחובר לפלוס ישיר מהמצבר אז מה הקטע של הרימוט הזה ?! הרי הכבל של הפלוס ישר מהמגבר תמיד יזרוק זרם למגבר לא ?1
almogxxx מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-08-10, 23:34   #4
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
בוא אני יסביר לך את סדר חיבור חשמל למגבר.

חיבורים של מגבר:

[+] [GND] [REM]

+ זו כניסה לפלוס קבוע דרך נתיך ראשי.
GND זו כניסה למינוס קבוע ממרכב רכב.
REM זו כניסה לפיקוד(+) REMOTE מרדיו דיסק.

בשביל שהמגבר יכנס לפעולה הוא צריך לקבל שני פלוסים (אחד קבוע שני של REMOTE) ומינוס אחד.
בלי זה הוא לא יעבוד.

את צריכת הזרם הראשית מגבר לוקח מהקבל של (+) קבוע ו כבל של (-) קבוע.
פיקוד REMOTE רק מפיעל את המגבר. (בדומה למחשב שיש לך בבית, הרי אתה לא מוצי אותו מחשמל בכל פעם שהוא כבוי)

בשביל נוחיות וגם בשביל שלא תשכח, מחברים את הפיקוד לרדיו דיסק, ואז ברגע שהפעלת את הרדיו דיסק, המגבר גם נכנס לפעולה.

אין שום בעיה לחבר מגבר למצבר ללא פיוז ראשי לצורך בדיקה בלבד!
וזה כמובן אחרי שתחליף את 2 הפיוזים במגבר עצמו!
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-08-10, 00:00   #5
almogxxx
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
טוב בכל מקרה בשעה כזאת אין טעם לנסות להתעסק עם זה אני מעדיף ללכת לקנות את כל הפיוזים מחדש לשים ולנסות להפעיל כשהכל מחובר בלי חלקים חסרים .. הכל מקרה אעדכן מחר בבוקר תחזיקו אצבעות .
בכל מקרה תודה על כל הסבלנות וההבנה עם החפירות שלי .
תודה רבה .
almogxxx מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-08-10, 12:10   #6
almogxxx
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
עידכון .

אז הבוקר ניגשתי למתקין מערכות של שהו באזור וקניתי את כל הפיוזים שדרושים . ניסיתי להפעיל את המגבר והיה נראה כאילו הוא באמת שרוף ואז חזרתי למתג הפעלה שעשיתי שבגללו התחיל כל הסיפור .
והבנתי שאם הוא הפסיק לעבוד פתאום בפעם הקודמת בלי שום סיבה אז למה שהוא יעבוד עכשיו רק כי שיניתי את החיבורים ?! רכשתי מתג חדש מסוג אחר מאותו מתקין ושמנו את המתג לטענתו המתג כן טוב לשים כי זה שומר על חיי המגבר ולא מעמיס אותו כל הזמן בחשמל ישיר מהמצבר אלא רק כשאני רוצה להפעיל את המגבר למרות החיבור של הרימוט שנבדק ונראה כתקין .
אז אני שמח לבשר ולעדכן שהמגבר חזר לחיים הוא חייב ובועט כמו תמיד . המערכת כוונה הפעם כמו שצריך והיא נשמעת ממש ממש ממש טוב .

יש לי עוד שאלה קטנה . אם בזמן אותו הקצר הרחתי פלסטיק שרוף באוטו מאזור המגבר יש סיכויי שעכשיו המגבר עובד אבל לא בפול כוח ?! סתומרת אולי נשרף משו לא כזה נחוץ והמגבר עובד אבל לא הכי חזק שהוא יכול ?!?!? בעיקרון כל היציאות אצלי הם פעילות ככה שלא שמתילב אם יש איזה יציאה שפתאום לא עובדת או משו . הכל עובד ותקין לגב הכוח שלו לא כל כך בדקתי .

בתודה אלמוג .
almogxxx מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-08-10, 16:10   #7
amir684
Senior Member
 
האווטאר של amir684
 
תאריך הצטרפות: Apr 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto HGT
הודעות: 116
הריח של הפלסטיק שהרחת היה כנראה של כבל הפלוס שנשרף מעט. אני מציע לך לבדוק את החיווט למגבר כי לפעמים בקצר החוטים נמסים ונדבקים אחד ליד השני.
amir684 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
איך נחשב המגבר דובל barel אודיו 2 30-10-09 19:51
טעות במחירון לוי יצחק? motisch יעוץ ברכישת רכב 4 20-09-09 23:22
פיוז נשרף באונו unoies אונו - טכני 2 08-07-09 19:30
פיוז של מזגן נשרף כל הזמן מה עושים? צביקוש23 טמפרה - טכני 9 07-01-09 11:47
עזרה ברכבת המגבר בפגש האחורי בפיאט אונו uno kashi אודיו 2 20-08-08 18:34


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 01:23.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד