מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

לפני ג'נטים ואחרי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט פונטו היפיפייה שלי!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חזרתי למועדון- והפעם עם פונטו: גלריה מתעדכנת
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש .עליתי לאיטלקית מצרפתית


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 23-07-10, 02:04   #1
eidan26
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו sole
הודעות: 52
מצאתי נזילה מוזרה ואולי זאת התשובה...

היי לכולם , חדי העין וודאי שמו לב מהודעות קודמות שאני סובל מבעיה מוזרה של התחממות .
אז עד כה הוחלף מאוורר מנוע ומאז הרכב לא מצליח להתקרר בעליות\בזמן שהמזגן עובד ולא הבנתי למה . בהתחלה חשבתי שזאת בעיה במאוורר אמרו לי שזה לא הגיוני וכניראה הרדיאטור סתום , אז עשיתי ניקוי עם חומר מיוחד כמו שהמליצו והחלפתי נוזל קירור והיום לאחר עליה רצינית הרכב התחמם כרגיל , בחניה פתחתי מכסה מנוע ושמעתי קול מוזר של פריקת לחץ אויר , הדלקתי פנס ומה שמצאתי זה נזילה של מים מהאיזור של הטרמוסטט , האם זה מעיד על בעיה בטרמוסטט ? האם טרמוסטט תפוס על חצי יכול להסביר מדוע הרכב לא מצליח להתקרר למרות שהמאוורר עובד ?
אני מצרף תמונות בבקשה מי שמבין משהו שאני לא אני ישמח לדעת .
תודה מראש..
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  22072010460_640x480.jpg
צפיות: 1392
גודל:  47.3 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  22072010462_640x480.jpg
צפיות: 1398
גודל:  52.9 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  22072010465_640x480.jpg
צפיות: 969
גודל:  26.4 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  22072010469_640x480.jpg
צפיות: 1013
גודל:  31.8 KB  
eidan26 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 23-07-10, 04:27   #2
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
בשביל לבדוק אם הטרמוסטט תפוס תעשה בדיקה פשוטה,
תניע את הרכב כשהוא קר ותבדוק את ההפרשים בטמפ' עם הידיים בין הצינור התחתון שיוצא מהרדיאטור ומתחבר לצינור מתכתי שחור ומשם למנוע לבין הצינור העליון שנכנס לרדיאטור מכיוון הטרמוסטט (שני הצינורות קלים לזיהוי מכיוון שהם עבים מבין הצינורות במנוע).
הצינור התחתון צריך להיות חם יותר מהצינור העליון, ברגע שהמאורר מתחיל לעבוד הטמפ' בשניהם צריכה להשתוות מכיוון שבזמן זה אמור הטרמוסטט להיפתח (יש להיזהר ממדחפי המאורר שלא יפצעו את אצבעות הידיים).
איזה ניקוי ביצעת לרדיאטור ובאיזה חומר השתמשת? האם הרדיאטור פורק מהרכב לצורך הניקוי?
החלפת טרמוסטט היא עבודה פשוטה ביותר בפונטו ועלותו זניחה גם היא, סה"כ שני ברגי ראש 10 מ"מ והטרמוסטט מנותק מהראש, בנד מתחת שחובק על צינור הגומי, ניקוי הסיליקון הישן ומריחת סיליקון חדש משני צידי האטם וזהו. כל שנשאר הוא למזוג נוזל קירור ולנקז אויר.
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-07-10, 08:57   #3
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
+1.

דבר ראשון תחליף טרמוסטט, עניין פשוט וזול בפונטו.

הרכב מתחמם גם בעמידה ?
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-07-10, 15:39   #4
eidan26
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו sole
הודעות: 52
פעלתי לפי המלצה...

והיא להשתמש בחומר גרמני לניקוי רדיאטורים לא זוכר את השם אבל קשור לקיבוץ סאסא שכניראה מיבאים אותו , בלי קשר החומר לי לא עזר ואני לא חושב שזאת הבעיה [גם ניקיתי רשת בלחץ ], לא פורק הרדיאטור אמרו לי שכבר עדיף להחליף אם מפרקים וזה שלב הבא .
לא ניראה לי הגיוני שרדיאטור פיתאום נהיה סתום כלומר חצי שעה אחרי שמחליפים מאוורר אבל זו דעתי .
כמו שראיתם בטוח יש שם משהו בעייתי עם הטרמוסטט כי ברור שיוצא מישם לחץ ומים .
הרכב מתחמם כשהו מתאמץ בעיקר בנסיעה עם מזגן או עליות רציפות , לפעמים המד עולה ויורד במהירות לרוב משחק בין 4 קוים לפני החצי ומקסימום בדרך ל3\4 אני כבר מכבה מזגן ואז מקרר אותו בירידה , ברור לי שזה עקב מאמץ ועד לפני חודשיים במצב תקין בחיים החום לא הגיע לחצי תמיד נתקע גג 3 קוים לפניו .
מישהו אמר לי שהרבה פעמים טרמוסטטים נתקעים על החצי וזה ונע מעבר חלק של מים לכן בדיקת חום הצינור לא אמינה וגם אפשר בקיץ פשוט לוותר על הטרמוסטט ?

הרכב לא מתחמם בעמידה המאוורר עובד פיקס ומשאיר את הרכב על הטמפרטורה שהייתה לפני העצירה ולאט אבל ממש לאט מקרר אותו .
שבת שלום לכולם
eidan26 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-07-10, 15:04   #5
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
אתה יכול לבדוק את הטרמוסטט בעצמך.
פרק אותו וודא שהוא סגור
שים אותו בכלי עם מים רותחים ותוודא שהוא נפתח לגמרי.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-07-10, 15:25   #6
eidan26
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו sole
הודעות: 52
אל תצחקו עליי...

יש לי נסיון ויכולות טכניות לעשות זאת לבד , לא מזמן החלפתי רדיאטור חימום לבד אבל בלי הסד"פ שרפי פירסם ברור שלא הייתי מצליח ! יש איזה מדריך או סדר פעולות כתוב איפשהו כדי שאנסה לבדוק זאת לבד ? מה שבטוח זה שצריך לפתוח ולאטום שם מחדש .
eidan26 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-07-10, 12:04   #7
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
לא צחקתי עליך - להיפך, הייתי רציני לגמרי.

תרוקן את נוזל הקרור מהמנוע, ותבדוק את הטרמוסטט כמו שהצעתי. אל תשכח להחליף אטם.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-07-10, 22:43   #8
eidan26
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו sole
הודעות: 52
הבעיה נפטרה ונפתרה...

פתחתי והוצאתי את הטרמוסטט ניקיתי על הדרך קצת אבנית ושמתי סיליקון לא אטם .
ניסיתי לחמם את הרכב אבל מהרגע שהמאוורר התחיל לעבוד הטמפרטורה נשארה קבועה על הרבע פלוס קצת כמו פעם .
מזל שראיתי את הנזילה תודה לכל המייעצים !
eidan26 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-07-10, 20:22   #9
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
יכול להיות שהמאוורר שלך נכנס לעבוד מוקדם מדי?
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-08-10, 18:41   #10
eidan26
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו sole
הודעות: 52
לא ניראה לי כי עכשיו הוא עובד בדיוק כמו "פעם"...

היום בנסיעה רגילה הוא מתנהג כמו כשקניתי אותו , מאז גם החלפתי יוניט כי מוסך מורשה לא זיהה נזילה מהרדיאטור חימום , עד שהבנתי את זה בכיוון פרונט הספקתי לעשות ראש מנוע ולהחליף יוניט ועוד צינור מתכת שיוצא מהמנוע ו 2 פקקים סתם .

יש לי שאלה על הדרך אם אתה יודע מה עושים במקרה שבורג נשבר בתוך ההברגה עקב הפעלת כוח מוגזם בסגירה ? יש דרך להוציא אותו אם מדובר באחד מהברגים של המחבר בין הבלוק לצינור גומי של המים ?
eidan26 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
סוף סוף מצאתי!! (אונו טורבו MK2) UNO TURBO 92 פיאט כללי 20 09-02-09 19:59
תראוו מה מצאתי UNO TURBO 92 תמונות וסרטונים 3 08-01-09 01:14
מצאתי אתר מעניין Tacchi אוף טופיק 6 06-08-08 00:38
בשעה טובה מצאתי ג'אנט לקופה מועדון פיאט ישראל 30 23-05-07 01:11
סוף סוף מצאתי פיאט כללי 9 25-01-07 14:02


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 18:21.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד