מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפנדה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

גרנדה שלי הכי מהממת !!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפנדה שלי!


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 26-05-10, 15:05   #21
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
לאורן (וכל היתר)

במקרה הזה אכן צודק בעל הרכב והמאוררים פעלו בגלל עודף גז במזגן שגרם ללחץ גבוה ששודר אל מחשב נהול המנוע (היטאצ'י).
כשהיה הרבה מאוד גז המאוררים פעלו קבוע בהמירות המהירה וכשהופחת רק להרבה גז אז המאוררים פעלו קבוע במהירות האיטית ורק בכמות הגז הנכונה הם לא פעלו כלל קבוע והכל חזר לתיפקוד נכון.
עקרונית אורן, אתה צודק מחשבתית, אבל נראה שהיצרן לא תכנת את מחשב נהול המנוע כך שאם אין למחשב אות מזגן פועל (שהוא מקבלו בהפעלת המזגן להפעלה הלאה של המדחס) שלא יתייחס לנתוני לחץ הגז להפעלת המאוררי רדיאטור.
אני משער שזה קרה כי יצרן הרכב (פיאט) ויצרן מחשב נהול המנוע (היטאצ'י) יוצאים מתוך הנחה שאף אחד לא מוסיף גז בכמויות כאלו גדולות שיעלו כל כך גבוה את לחץ הגז.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-05-10, 17:04   #22
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
תודה רפי על ההסבר הממצה אני מקבל את אבחנתך למרות שאף פעם לא נתקלתי ב hgt בבעיה כזו אפילו עם עודף גז במערכת כשהמזגן כבוי. זה היה קורה רק עם מזגן דולק וכשהלחצים במערכת היו עולים.
אבל כמו שאתה יודע במקצוע הזה הכל יכול להיות.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-05-10, 17:43   #23
Eddie
מומחה טכני
 
האווטאר של Eddie
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: AR 164
הודעות: 143
מישהו חשב לבדוק את החיישן חום המנוע?
לא זה שהולך ללוח שעונים , אלא זה שהולך למחשב הזרקה?
__________________
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm
not sure about the universe.
Albert Einstein
Eddie מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-05-10, 22:39   #24
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
רגע רגע רגע,אני לא הבנתי משהו.הלחץ גז הפעיל את הונטה קבוע(כול הלילה?).כי בעל האוטו אמר שזה קורה כמה שניות אחרי התנעת מנוע?.אז מה יש טימר שמכבה.נכון שכשאנחנו מכבים את האוטו והונטה עדין עובד קצת,אבל לחץ גבוה (צריך לעבוד עד שיגמר מצבר?)
__________________
האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.
upetar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-05-10, 01:06   #25
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
צטט:
במקור פורסם על ידי Eddie צפה בהודעה
מישהו חשב לבדוק את החיישן חום המנוע?
לא זה שהולך ללוח שעונים , אלא זה שהולך למחשב הזרקה?
אדי בדגם הרכב הזה יש רק חיישן חום אחד והוא משותף לשניהם.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-05-10, 03:11   #26
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
יופיטר, לדעתי ברגע שהסוויץ לא מופעל אז המחשב לא מתייחס לנתונים של לחץ גז במזגן.
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-05-10, 09:28   #27
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
אז למה ליפעמים אחרי שכיביתה את האוטו ,יצאתה, ונעלתה,ועדין הונטה של המזגן עובדת קצת.
__________________
האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.
upetar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-05-10, 10:57   #28
turbo guy
Senior Member
 
האווטאר של turbo guy
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ...
הגלגלים שלי: ...
הודעות: 392
יופיטר ,מה כל כך קשה להבין ??
הרכב הזה יחסית מיתקדם..
מנוהל על ידי מחשב מיתקדם..
ומה לעשות אין לו קרבורטור..
בפונטו כשכיבית את המנוע זהו ..נכבה הכל ..
ולא לא נגמר לי המצבר ..
ולא לא עבדו המאווררים כל הלילה ..
תוצאה של עודף גז...
הכל עבר הכל תקין ..

נערך לאחרונה על ידי turbo guy : 27-05-10 ב 10:59.
turbo guy מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-05-10, 11:33   #29
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
מה הקשר לקרבורטור?ולידיעתך גם במכוניות" חדישות"לאחר כיבוי המנוע הונטה ממשיכה להיסתובב עד (לקרור)ירידת לחץ הגז.(ותיקרא ותבין את מה שרפי אומר ליפני שאתה קופץ)"אבל נראה שהיצרן לא תכנת את מחשב נהול המנוע כך שאם אין למחשב אות מזגן פועל (שהוא מקבלו בהפעלת המזגן להפעלה הלאה של המדחס) שלא יתייחס לנתוני לחץ הגז להפעלת המאוררי רדיאטור."
__________________
האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

נערך לאחרונה על ידי upetar : 27-05-10 ב 11:51.
upetar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-05-10, 12:07   #30
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
בפונטו דור שני כאשר מכבים את המנוע, המאווררים מפסיקים לעבוד.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
ברשותי פיאט פונטו עם בעיה במאוורר רדיאטור. Avi g פונטו - טכני 6 03-04-10 23:31
בעיה רצינית!! במאוורר eyaluriel פונטו - טכני 7 17-11-08 21:36
כיוון זרימת האויר במאוורר שיושב על הראדיאטור - עזרה admin2000 בראבה - טכני 2 08-10-08 00:19
חישן הטמפרטורה במאוורר Akusho טמפרה - טכני 11 26-02-08 19:01


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 21:24.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד