![]() |
|
![]() |
פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#21 |
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
לאורן (וכל היתר)
במקרה הזה אכן צודק בעל הרכב והמאוררים פעלו בגלל עודף גז במזגן שגרם ללחץ גבוה ששודר אל מחשב נהול המנוע (היטאצ'י).
כשהיה הרבה מאוד גז המאוררים פעלו קבוע בהמירות המהירה וכשהופחת רק להרבה גז אז המאוררים פעלו קבוע במהירות האיטית ורק בכמות הגז הנכונה הם לא פעלו כלל קבוע והכל חזר לתיפקוד נכון. עקרונית אורן, אתה צודק מחשבתית, אבל נראה שהיצרן לא תכנת את מחשב נהול המנוע כך שאם אין למחשב אות מזגן פועל (שהוא מקבלו בהפעלת המזגן להפעלה הלאה של המדחס) שלא יתייחס לנתוני לחץ הגז להפעלת המאוררי רדיאטור. אני משער שזה קרה כי יצרן הרכב (פיאט) ויצרן מחשב נהול המנוע (היטאצ'י) יוצאים מתוך הנחה שאף אחד לא מוסיף גז בכמויות כאלו גדולות שיעלו כל כך גבוה את לחץ הגז. בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
|
תודה רפי על ההסבר הממצה אני מקבל את אבחנתך למרות שאף פעם לא נתקלתי ב hgt בבעיה כזו אפילו עם עודף גז במערכת כשהמזגן כבוי. זה היה קורה רק עם מזגן דולק וכשהלחצים במערכת היו עולים.
אבל כמו שאתה יודע במקצוע הזה הכל יכול להיות. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
מומחה טכני
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: AR 164
הודעות: 143
|
מישהו חשב לבדוק את החיישן חום המנוע?
לא זה שהולך ללוח שעונים , אלא זה שהולך למחשב הזרקה?
__________________
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
|
רגע רגע רגע,אני לא הבנתי משהו.הלחץ גז הפעיל את הונטה קבוע(כול הלילה?).כי בעל האוטו אמר שזה קורה כמה שניות אחרי התנעת מנוע?.אז מה יש טימר שמכבה.נכון שכשאנחנו מכבים את האוטו והונטה עדין עובד קצת,אבל לחץ גבוה (צריך לעבוד עד שיגמר מצבר?)
__________________
האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
יופיטר, לדעתי ברגע שהסוויץ לא מופעל אז המחשב לא מתייחס לנתונים של לחץ גז במזגן.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
|
אז למה ליפעמים אחרי שכיביתה את האוטו ,יצאתה, ונעלתה,ועדין הונטה של המזגן עובדת קצת.
__________________
האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ...
הגלגלים שלי: ...
הודעות: 392
|
יופיטר ,מה כל כך קשה להבין ??
הרכב הזה יחסית מיתקדם.. מנוהל על ידי מחשב מיתקדם.. ומה לעשות אין לו קרבורטור.. בפונטו כשכיבית את המנוע זהו ..נכבה הכל .. ולא לא נגמר לי המצבר .. ולא לא עבדו המאווררים כל הלילה .. תוצאה של עודף גז... הכל עבר הכל תקין .. ![]() נערך לאחרונה על ידי turbo guy : 27-05-10 ב 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
|
מה הקשר לקרבורטור?ולידיעתך גם במכוניות" חדישות"לאחר כיבוי המנוע הונטה ממשיכה להיסתובב עד (לקרור)ירידת לחץ הגז.(ותיקרא ותבין את מה שרפי אומר ליפני שאתה קופץ)"אבל נראה שהיצרן לא תכנת את מחשב נהול המנוע כך שאם אין למחשב אות מזגן פועל (שהוא מקבלו בהפעלת המזגן להפעלה הלאה של המדחס) שלא יתייחס לנתוני לחץ הגז להפעלת המאוררי רדיאטור."
__________________
האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם. נערך לאחרונה על ידי upetar : 27-05-10 ב 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
בפונטו דור שני כאשר מכבים את המנוע, המאווררים מפסיקים לעבוד.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
ברשותי פיאט פונטו עם בעיה במאוורר רדיאטור. | Avi g | פונטו - טכני | 6 | 03-04-10 23:31 |
בעיה רצינית!! במאוורר | eyaluriel | פונטו - טכני | 7 | 17-11-08 21:36 |
כיוון זרימת האויר במאוורר שיושב על הראדיאטור - עזרה | admin2000 | בראבה - טכני | 2 | 08-10-08 00:19 |
חישן הטמפרטורה במאוורר | Akusho | טמפרה - טכני | 11 | 26-02-08 19:01 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד