![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| יעוץ ברכישת רכב שאלות לפני קניה. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#33 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: 500 TwinAir Sport 2012 ידני
הודעות: 549
|
הבדיקה היא לא אם יש הזרקה או לא.. זה לא מעניין אותם.
ככה זה הולך: בטסט יש בדיקת זיהום אוויר כזאת: למכוניות עד 94 (כולל) מותר לזהם דיי הרבה למכוניות מ95 ומעלה כבר אסור לזהם הרבה. מצידם תביא אוטו שנת 2009 עם קרבורטור, אם איכשהו הוא לא יזהם אז זה יעבור מהבחינה הזאת.
__________________
עכשיו יש 500 TwinAir Sport 2012 ידנית אדומה הפיאטים הקודמים שלי: פנדה 2006 ידנית, פונטו 2000 60sx, אונו 1993 45s |
|
|
|
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| שפוץ קרבורטור עבור אונו | מלבין | אונו - טכני | 42 | 11-02-08 21:48 |
| פיאט אונו - רעידות לאחר ניקוי קרבורטור | פורום הגראז' | 7 | 10-05-07 18:53 | |
| תצרוכת דלק אונו שנת 93 קרבורטור מנוע 1110 | פורום הגראז' | 10 | 21-03-07 22:24 | |
| קרבורטור של אונו 1300 על 1100 אפשרי ? | פורום הגראז' | 3 | 22-01-07 17:19 | |
| קניתי אונו 93 , 1.4 S70 , האם האוטו שלי הזרקה או קרבורטור? | פורום הגראז' | 6 | 02-07-06 14:57 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד