מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > שיפורים וקוסמטיקה
עקוב אחרינו ב-RSS

שיפורים וקוסמטיקה שיפורים וקוסמטיקה כלליים.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

Magnifico Punto!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

החלפת נורות באוטו!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התברסות קצרצרה לפני טיסה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבוע מכירות בצפון, סוכות 2007
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס (יאנג ) "פנינה"


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 06-04-10, 04:27   #11
stas203
Senior Member
 
האווטאר של stas203
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: אור עקיבא
הגלגלים שלי: Fiat Coupe 16VT
הודעות: 414
למה 0.5 באר זה לא מוגדש?? זה מספיק בהחלט בשביל להפוך עגלה למטוס.
ולמה משתלם לגדוש רק מנוע 1.6 +? קח 106 ראלי 1.3 תרכיב טורבו ,ויש לך מפלצת ביצועים
stas203 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 06-04-10, 05:28   #12
asaf123
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו 94
הודעות: 288
שלח הודעה דרך MSN ל asaf123
לא יודע מה מכרתם פה כמה ניסיון יש לכם אבל אור עשה את הדבר הזה וכל מילה שלו בסלע.
בקשר לקיט של טורבו מה שיש באיבי זה קיט סיני שנראה לי שיתפרק מהר מאוד.
אפשרי מאוד לגדוש אונו בסכום נמוך מאוד אפילו הבעיה היא האמינות.
לגדוש רכב בכללי ואונו בפרט במיוחד על הברקסים ה"מהוללים שלה:" לא חכם.
לפני שאתה חושב לגדוש קח בחשבון מספר נקודות ואת החלקים תוכל לקנות יש אותם.בהודעות פרטיות.
אתה צריך סעפת יניקה של אונו\פונטו טורבו.
סעפת פליטה של אונו טורבו כי לא נראה לי שאתה מתכוון לבנות אחת.
מחשב ניהול כי גם לא נראה לי שאתה רוצה לקנות מחשב חיצוני.
כויילים
טורבו כמובן מעיין שבולון חמודון קטנטון ולא גדלדול.
מזרקים רצוי של האונו טורבו ורצוי יותר שיבואו עם ה סעפת יניקה.
צנרת שכנראה תיצתרך לבנות
אינטר קולר
וכמובן את המיסביב את הפיצ'יפקס למינהן.
וכל זה אחרי שהבאת את האוטו למצב אופטימלי של המכלולים מסביב ברקסים בולמי זעזועים משולשים ציריות.
עכשיו תחשוב שוב בבקשה יש עוד דברים שניקלעים אליהם בדרך ושוב שהמנוע לא יהיהי זקן מידי.
ודבר קטן להרים ראש =לשים 2 אטמים או טטם אחד עבה כדי להוריד יחס דחיסה.
למרות שאור שהגיב כמה הודעות מעליי. מאמין בזה שכוונים נכונים וגם מנוע סגור יחזיק ואני לא אתווכח איתו על כך .
עכשיו שוב תרצה חלקים בהודעות פרטיות בהצלחה .
ולפני שאתה רץ לגדוש אונו תעשה סיבוב על האונו שלי שהיא לא אטרקציה גדולה אבל שווה סיבוב בהחלט .
asaf123 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 06-04-10, 08:54   #13
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
סטס, לדעתי לא שווה להתחיל בפרוייקט לגדוש רכב אטמוספרי בשביל 0.5 באר. זאת דעתי אישית בלבד .

אם מדובר ברכב שמגיע ככה מהחברה זה עניין אחר.

אישית לא מכיר את מנועי אונו! אבל נשמע לי קצת לא הגיוני לגדוש אונו על מנוע סגור.

אור, כמה באר לדעתך יכול להחזיק מנוע של אונו סגור?
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 06-04-10, 16:22   #14
OR65
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: לנציה
הודעות: 41
אטם מקורי של פונטו טורבו או אונו טורבו פשוט יעשה את העבודה מעולה . יש בעייה קלה אם השיטה של השני אטמים וזה קצת חאפרי , אומנם עובד אבל קצת חאפרי .

כמה באר לדעתי מנוע כזה מסוגל להחזיק ? מנוע שמכוון ורץ אם ניהול נכון סביר להניח שלא ישבור , תתן לו גדישות מפגרות אז ברור שהוא לא נועד לזה והוא לא יחזיק , לאזור ה 0.6 הוא יכול ליסוע עם ניהול באמינות לא רעה בכלל . סביר להניח שגם הרבה מעבר .
הבעיה בקיט של אייבי , עזוב את עניין המתפרק אני ידגיש את זה הוא לא מתאים לאוטו סתם אוסף חלקים דבילי , אין שם סעפות הדאון פייפ לא מתאים , הצנרות גדישה בספק ורק אחרי הרבה חיתוכים אולי .לא ככה בונים אוטו .
OR65 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 06-04-10, 17:27   #15
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
לגבי הקיר של אייבי אתה צודק 100%.

באיזה ניהול מדובר ?

האטם של אונו/פונטו טורבו הוא יותר עבה? מוריד יחס דחיסה ?

סעפת פליטה באונו יוצאת לכיוון רדיאטור ?

אני שואל לידע כללי (עוד לא נתקלתי בגדישות של אונו).

לחבר יש VW CORRADO מוגדשת (מנוע AUDI TT עם ניהול של הלטק).
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 06-04-10, 19:06   #16
asaf123
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו 94
הודעות: 288
שלח הודעה דרך MSN ל asaf123
באונו הסעפות שניהן הן לכוון קיר האש ולא לכוון רדיאטור.
אטם של אונו או פונטו טורבו עבה יותר .
ניהול כל שתבחר כל המרבה באיכות הרי זה משובח למרות שאני תומך בניהול פשוט שעושה מה שמבקשים ממנו ולא מעבר לכך כי לי אישית אין ראש להיתחכמויות של המחשבים הארורים האלה.
asaf123 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
שיפור ברקסים בבראבה hamam186 שיפורים וקוסמטיקה 14 28-02-10 10:48
שיפור ביצועים ב-HGT stas203 שיפורים וקוסמטיקה 14 08-08-08 01:03
שיפור מנוע פורום הגראז' 6 01-09-07 21:50
שיפור לוח שעונים פורום הגראז' 21 27-05-07 20:16
שיפור טיפו פורום הגראז' 9 07-06-06 10:04


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 13:18.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד