![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| שיפורים וקוסמטיקה שיפורים וקוסמטיקה כלליים. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: אור עקיבא
הגלגלים שלי: Fiat Coupe 16VT
הודעות: 414
|
למה 0.5 באר זה לא מוגדש?? זה מספיק בהחלט בשביל להפוך עגלה למטוס.
ולמה משתלם לגדוש רק מנוע 1.6 +? קח 106 ראלי 1.3 תרכיב טורבו ,ויש לך מפלצת ביצועים
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
לא יודע מה מכרתם פה כמה ניסיון יש לכם אבל אור עשה את הדבר הזה וכל מילה שלו בסלע.
בקשר לקיט של טורבו מה שיש באיבי זה קיט סיני שנראה לי שיתפרק מהר מאוד. אפשרי מאוד לגדוש אונו בסכום נמוך מאוד אפילו הבעיה היא האמינות. לגדוש רכב בכללי ואונו בפרט במיוחד על הברקסים ה"מהוללים שלה:" לא חכם. לפני שאתה חושב לגדוש קח בחשבון מספר נקודות ואת החלקים תוכל לקנות יש אותם.בהודעות פרטיות. אתה צריך סעפת יניקה של אונו\פונטו טורבו. סעפת פליטה של אונו טורבו כי לא נראה לי שאתה מתכוון לבנות אחת. מחשב ניהול כי גם לא נראה לי שאתה רוצה לקנות מחשב חיצוני. כויילים טורבו כמובן מעיין שבולון חמודון קטנטון ולא גדלדול. מזרקים רצוי של האונו טורבו ורצוי יותר שיבואו עם ה סעפת יניקה. צנרת שכנראה תיצתרך לבנות אינטר קולר וכמובן את המיסביב את הפיצ'יפקס למינהן. וכל זה אחרי שהבאת את האוטו למצב אופטימלי של המכלולים מסביב ברקסים בולמי זעזועים משולשים ציריות. עכשיו תחשוב שוב בבקשה יש עוד דברים שניקלעים אליהם בדרך ושוב שהמנוע לא יהיהי זקן מידי. ודבר קטן להרים ראש =לשים 2 אטמים או טטם אחד עבה כדי להוריד יחס דחיסה. למרות שאור שהגיב כמה הודעות מעליי. מאמין בזה שכוונים נכונים וגם מנוע סגור יחזיק ואני לא אתווכח איתו על כך . עכשיו שוב תרצה חלקים בהודעות פרטיות בהצלחה . ולפני שאתה רץ לגדוש אונו תעשה סיבוב על האונו שלי שהיא לא אטרקציה גדולה אבל שווה סיבוב בהחלט . |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
סטס, לדעתי לא שווה להתחיל בפרוייקט לגדוש רכב אטמוספרי בשביל 0.5 באר. זאת דעתי אישית בלבד
.אם מדובר ברכב שמגיע ככה מהחברה זה עניין אחר. אישית לא מכיר את מנועי אונו! אבל נשמע לי קצת לא הגיוני לגדוש אונו על מנוע סגור. אור, כמה באר לדעתך יכול להחזיק מנוע של אונו סגור? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: לנציה
הודעות: 41
|
אטם מקורי של פונטו טורבו או אונו טורבו פשוט יעשה את העבודה מעולה . יש בעייה קלה אם השיטה של השני אטמים וזה קצת חאפרי , אומנם עובד אבל קצת חאפרי .
כמה באר לדעתי מנוע כזה מסוגל להחזיק ? מנוע שמכוון ורץ אם ניהול נכון סביר להניח שלא ישבור , תתן לו גדישות מפגרות אז ברור שהוא לא נועד לזה והוא לא יחזיק , לאזור ה 0.6 הוא יכול ליסוע עם ניהול באמינות לא רעה בכלל . סביר להניח שגם הרבה מעבר . הבעיה בקיט של אייבי , עזוב את עניין המתפרק אני ידגיש את זה הוא לא מתאים לאוטו סתם אוסף חלקים דבילי , אין שם סעפות הדאון פייפ לא מתאים , הצנרות גדישה בספק ורק אחרי הרבה חיתוכים אולי .לא ככה בונים אוטו . |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
לגבי הקיר של אייבי אתה צודק 100%.
באיזה ניהול מדובר ? האטם של אונו/פונטו טורבו הוא יותר עבה? מוריד יחס דחיסה ? סעפת פליטה באונו יוצאת לכיוון רדיאטור ? אני שואל לידע כללי (עוד לא נתקלתי בגדישות של אונו). לחבר יש VW CORRADO מוגדשת (מנוע AUDI TT עם ניהול של הלטק). |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Senior Member
|
באונו הסעפות שניהן הן לכוון קיר האש ולא לכוון רדיאטור.
אטם של אונו או פונטו טורבו עבה יותר . ניהול כל שתבחר כל המרבה באיכות הרי זה משובח למרות שאני תומך בניהול פשוט שעושה מה שמבקשים ממנו ולא מעבר לכך כי לי אישית אין ראש להיתחכמויות של המחשבים הארורים האלה. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| שיפור ברקסים בבראבה | hamam186 | שיפורים וקוסמטיקה | 14 | 28-02-10 10:48 |
| שיפור ביצועים ב-HGT | stas203 | שיפורים וקוסמטיקה | 14 | 08-08-08 01:03 |
| שיפור מנוע | פורום הגראז' | 6 | 01-09-07 21:50 | |
| שיפור לוח שעונים | פורום הגראז' | 21 | 27-05-07 20:16 | |
| שיפור טיפו | פורום הגראז' | 9 | 07-06-06 10:04 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד