מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום מכירה/קניה > יד 2
עקוב אחרינו ב-RSS

יד 2 קניה ומכירה כללית.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו שלי 1993 1100 60S
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

העגלה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט 127 שנראתה במשרד הרישוי בחולון
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבוע מכירות בצפון, סוכות 2007
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט אונו שהייתה לי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 22-03-10, 14:38   #12
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
ברוך הבא

איזו שנה,איזה דגם,קרבורטור או אוטומחשב,כמה ק"מ,ותמונות?.
upetar מנותק   הגב עם ציטוט
 



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
סאבוופר פיוניר tsw307d4 1200 wat אלי_בוני אודיו 2 04-06-09 17:23
כבל יציאה למגבר במערכת פיוניר amir684 אודיו 5 10-05-09 09:33
סאב של פיוניר או קנווד? אודיו 30 16-05-07 19:51
למכירה סאב פיוניר!!! מכירה 0 08-04-07 20:17
מה דעתכם,לקחת סאב פיוניר 1000W או סאב קיקר? אודיו 9 16-11-06 19:21


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 16:42.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד