![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| אוף טופיק הכל מלבד עולם הרכב (בגבול הטעם הטוב). |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: YRV
הודעות: 6
|
פגעתי בקו מתח בעת קדיחה בתקרה
שלום לכל חברי הפורום.
זאת ההודעה הראשונה שלי פה. היום ניסיתי להתקין לאמי תאורה בחדר וזה קרה לי פעם ראשונה, אחרי הרבה התקנות של תאורה בבית, קדחתי על החוטים ויצאו ניצוצות עליי וה"פקק" קפץ. ועכשיו אין חשמל יותר שם. אז השאלה שלי איך אפשר לתקן את זה בכוחות עצמי? או שחייב איש מקצוע בשביל זה וכמה זה יעלה לי? או, מה הפרוצדורה של זה רק בשביל לדעת, צריך לפתוח חור גדול באזור שנפגע ולחבר חוטים חדשים? אני חושב שזה וואחד עבודה.. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס 2001 sx60 דגם מנוע A4000
הודעות: 48
|
בשביל מה לך להסתכן עם חשמל?! תעשה סקר שוק ותזמין בעל מקצוע, הסיכון לא שווה את הכסף.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: YRV
הודעות: 6
|
כן בסדר אבל אני רוצה לדעת מה אפשר לעשות במקרה כזה, ז"א מה בעל מקצוע יעשה. אם זה מסובך ויקר או לא?
אני פשוט לא יודע באיזה פורום לשאול כי רוב הפורומים זה ילדים קטנים ופורומים רציניים אין לי גישה לאוף טופיק. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
|
לא בעל מקצוע ולכן אסייג את תשובתי.
צריך להשחיל חוטים חדשים מה"קופסה" או המתג עד למנורה. ממליץ לבדוק מחיר עם חשמלאי, יתכן שישתלם יותר וגם יהיה בטוח יותר.
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
רענן +1.
צריך להשחיל את החוטים מחדש מהמנורה לנקודה הקרובה (כמו שרענן אמר, לנקודה בקיר עם פקק העגול או למתג בקיר, תלוי איפה עוברים החוטים.) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
|
הסבר
אני אסביר לך מה קרה אתה מה שעשית זה שסגרת מעגל של זרם חילופין בעל מתח 220V ללא התנגדות בכלל במלים יותר מעודנות אתה עשית קצר נוראי טוב שיצאת בלי נזק אם היו חוטים יותר עווים אז המקרה לא היה נגמר טוב
והיית מתחשמל זה כמו לחבר שני קטבי מצבר של אוטו אחד לשני אז כעת את החוטים אתה צריך להחליף ולבדוק מה עם הפקק אם עדיין תקני ועובד או שהוא נדפק מהמתח הנוראי עצה ממני תזמין איש מקצוע כי חיים של בן אדם הרבה יותר יקרים ממפעל מנורות בהצלחה |
|
|
|
|
|
#7 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
|
להשחיל חוטים חדשים מהקופסה הקרובה אל המנורה ,ואים אין לך נסיון בהשחלה תיקרא לחשמלאי (זה לא יקר).
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
ברא.
עווי של חוטים לא ממש קשור לעניין. ברגע שיש קצר האמפרז' עולה למאוד גבוה, מפסק חצי אוטומט שמוגדר לעבוד עד אמפרז' מסויים פשוט קופץ. זה לא משנה איזה עווי החוטים. אני מאוד מקווה שלבחור יש מפסקים חצי אוטומט ולא פקקים. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: YRV
הודעות: 6
|
קראנו למישהו שמבין ידיד של אמא שלי הוא גם אמר שצריך להשחיל חוטים אבל לא היה לו חוטים אז הוא הוציא את החוטים בכוח מהתקרה ואז חיבר לקופסא העגולה אז כרגע אין חוטים בתוך הקיר אז הוא חיבר את החוטים שיהיו גלויים. פתרון חאפרי אבל בלי כסף . תודה על התשובות.
עריכה: כל הפקקים היו למעלה והוא בדק מתח מהחוטים מהתקרה ולא היה.. אז הוא בדק מהמפסק של האור וןיש מתח. אני קיצרתי אבל החוטים כנראה לא נגעו אחרי זה כי חתחתי את שתי החוטים. נערך לאחרונה על ידי bublik1 : 17-03-10 ב 11:22. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
|
דעה
אולי לא הסברתי עצמי טוב
כאשר החוט יותר עווה זאת אומרת שיש יותר התנגדות פנימית בחוט עצמו זה תלוי בסוג החומר לכן אם היה עווה היה לוקח לו קצת יותר זמן עד שיהי הקצר הכל כמובן במסגר התאוריה ובמציאות זה לא כל כך משנה |
|
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד