מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום מועדון פיאט ישראל > תמונות וסרטונים > תמונות וסרטונים של חברי המועדון
עקוב אחרינו ב-RSS

תמונות וסרטונים של חברי המועדון רכבי החברים ועוד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ווקס לכבוד הגשם
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חזרתי למועדון- והפעם עם פונטו: גלריה מתעדכנת
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מפגשון באיקיאה - 15.6.12 :)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


צפה בתוצאות הסקר: איזה צבע היית צובע את הג'נט שלך?
השחור לא לטעמי אבל הייתי רוצה לחדש! זהב! 0 0%
תמיד הייתי מאוהב בצבע הזה! זהב! 3 37.50%
ואווו איזה צבע מהמם! זהב! 1 12.50%
אמא שלי תמיד חלמה שיהיה לה ילד בצבע! זהב! 4 50.00%
מצביעים: 8. אתה לא יכול להבציע בסקר זה

 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 30-12-09, 23:31   #22
פיליפ
Senior Member
 
האווטאר של פיליפ
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT
הודעות: 1,074
שלח הודעה דרך ICQ ל פיליפ
צטט:
במקור פורסם על ידי vRS צפה בהודעה
פיליפ, אתה טועה ומטעה...

גאנמטאל - אפור כהה.
תלמד לקבל דעה שונה משלך.
למה אתה חושב שאתה לא מטעה? אני אומר שאתה טועה ומטעה..

נו באמת, כל אחד והטעם שלו.
__________________
seat ibiza 20vt
פיליפ מנותק   הגב עם ציטוט
 



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 09:06.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד