![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פיאט כללי מדברים על פיאט בכלליות וחדשות. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
מכון הבדיקה לא יידע על מה אתה מדבר בכלל. הבוחן יציג את זה כ"נקישות יתר" בהתנעה.
בכל מקרה, לא נראה לי שתמצא HGT עם ווריאטור תקין לגמרי, כי החלק הזה מתקלקל שוב 10-20 אלף ק"מ אחרי שמחליפים אותו. מה שכן, אם האוטו נוסע על שמן סינטטי זה יאריך את חייו. לגבי מה שגדעון אמר על שזה גורע בהאצה, זה רק במקרים קיצוניים שבהם הוראיטור מקולקל לחלוטין. אם הרעש דיזלי נעלם לאחר 1-2 שניות, המצב של הווריאטור יחסית בסדר. קח את האוטו לבדיקה, אם חוץ מה"נקישות" ייצא הכל בסדר, תקנה... אם לא, דבר איתי. יש מצב שיש לי חלופה בשבילך... |
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד