![]() |
|
![]() |
בראבו - טכני טכני - דגמי בראבו בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
![]() |
#1 | |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: בת-ים
הגלגלים שלי: אונו 70S, טמפרה, בראבו
הודעות: 117
|
חמוד... קודם כל תתחדש על האוטו.
שנית, תעשה סדר "ברשימת מכולת" שלך.. לגביי הרעשים במנוע - ידידיי ענו לך מספר פעמים, תקשיב להם. לגביי החיבורים לוונטה - תעשה טובה, תריץ חיפוש - אם לא תמצא תשאל שוב. לגביי הנזילה מתחת לדשבורד - גם פה (כמה מפתיע) צודקים, אבל תן לי להסביר לך קצת. למערכת המיזוג יש שני רדיאטורים, חוץ מהרדיאטור של האוטו שקרוב לוודאי אתה מכיר... האחד, השייך לקירור, נמצא מקדימה בצמוד לרדיאטור שאתה מכיר, והשני, השייך לחימום, נמצא בתוך האוטו, מתחת לדשבורד. בכדי להגיע אליו אתה אכן חייב לפרק את הכל. אם בסופו של דבר אתה הולך לפרק הכל, שיהיה איתך מישהו שיעזור לך! מניסיון. כשאני קניתי את האוטו, שבוע לאחר מכן עשיתי את כל הפירוק הזה - לקח לי בסך הכל יומיים נטו (רק פירוק והרכבה). לצערי, עשיתי את הפירוק הזה שוב לאחר שמונה חודשים, אבל הפעם ללא הרכבה חזרה )-:
__________________
![]() ![]() ליאור כהן |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
ליאור, מה קרא לבראבו שלך ? תאונה ?
נשאר לך רדיאטור פנימי ? אם כן ממליץ לנאור לבדוק את האופציה, הבנתי שהרדיאטור עבד רק 8 חודשים. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: בת-ים
הגלגלים שלי: אונו 70S, טמפרה, בראבו
הודעות: 117
|
נשרף בחנייה של הבניין.
וכן יש רדיאטור פנימי.
__________________
![]() ![]() ליאור כהן |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: עכו
הגלגלים שלי: פונטו elx
הודעות: 167
|
הייתה לי אותה בעיה בבארבו 98 1400 זה מחלה של הרכב הלכו לך כנראה השסתומים זה עסק של בערך 800 שקל ,אני מתכוון לרעשים זה באסה אבל אפשר לנסוע ככה זה לא מפריע
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Feb 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט בראבו
הודעות: 141
|
לדעתי זה המרימים. אגב אם זה כמו בבראבו 1.6 עם קמשפטים חיצוניים אתה יכול לפרק ולנסות לאתר את המרים/ים התקול/ים ולהחליף אותם. גם אצלי לפני האוברול היו רעשים אותרו 4 מרימים "תפוסים" והוחלפו.(הם ניראים כמו כוסית ויש להם מעין "כפתור" כזה כנראה שהוא נתפס.) אגב אם תעשה את מה שאמרתי ובאמת תמצא מרימים לא תקינים יש לי כאלה למכירה(משומשים כמובן,ובתנאי שהם דומים למרימים במנוע 1.6.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
|
למערכת מיזוג יש שני רדיאטורים
אחד קדימה ליפני המנוע, ואחד בתא הנוסעים מיתחת לד"ש.אבל הרדיאטור שנוזל לך עובר בו נוזל קרור חם מהמנוע , ואויר שזורם דרכו מיתחמם ומחמם את הקבינה.גם הרדיאטור הזה ממוקם תחת הד"ש.יש אפשרות לנתק את שני הצינורות מהרדיאטור(מיתחברים לקיר האש)ולקשר בנהם ,אבל אז המים לא יעברו ברדיאטור ולא יהיה חימום קבינה בחורף.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: בבעליותי:פיאט 127 81, פיאט אונו 1.1 91, פיאט טיפו 1.6 89, פיאט מריאה 98 1.6, פיאט 127 74, פיאסטה80,
הודעות: 240
|
חברה בוא נעשה פה קצת סדר.
ב1.4 אין מרימים הידראולים, אלה שיבות. לרוב הבעיה נובעת מאטם סעפת פליטה או סדק, כשהו מתחמם האטם מתרחב וכך נהיית אטימה בין הראש לסעפת. נסה לחזק את ברגיי הסעפת אבל הזהירות כי הם שבירים. לגבי השמן: מומלץ 10W40 חצי סנטטי, שמן גיר:75W80 סינטטי, * |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
רעשי שריקות מהמנוע | dodihob | פונטו - טכני | 14 | 07-10-09 03:33 |
רעשים מהמנוע - חלק ב' | dodihob | פונטו - טכני | 3 | 06-04-09 02:07 |
רעשים מהמנוע | dodihob | פונטו - טכני | 30 | 18-02-09 18:25 |
זמזום מכיוון המצבר כשהאוטו בסוויטצ' | liorda | פונטו - טכני | 6 | 08-02-09 15:11 |
חימום יתר ומנוע שפועל יתר על המידה גם כשהאוטו עומד | פורום הגראז' | 12 | 10-10-06 00:09 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד