מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

קצת מסלול בימי מסלול
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

HGT 2001 מחודש
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ווקס לכבוד הגשם
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי פוליש ווקס


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 31-10-09, 18:21   #1
kobyt
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Actual 2005
הודעות: 8
שאלה לגבי הגה חשמלי

האם אי שימוש במצב city ישמור יותר על ההגה ויאריך את חייו?

(לא מצאתי תשובה בחיפוש)

נערך לאחרונה על ידי kobyt : 31-10-09 ב 21:07.
kobyt מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 31-10-09, 19:40   #2
ido
Senior Member
 
האווטאר של ido
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: אזור
הגלגלים שלי: גאלאנט
הודעות: 616
לא, אין לזה קשר. כדי להאריך את חיי ההגה החשמלי פשוט תשתדל להמנע מבורות ולהמנע מנעילות של ההגה בסיבובים ובחנייה.
ido מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-10-09, 21:09   #3
kobyt
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Actual 2005
הודעות: 8
סליחה על הבורות, מה זה נעילות הגה?
kobyt מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-10-09, 22:12   #4
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
סיבוב ההגה עד המעצור שלו.
תציץ בדביק של הפונטו, יש שם את כל המידע שאתה צריך.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-11-09, 13:13   #5
רקובי
Senior Member
 
האווטאר של רקובי
 
תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 SX
הודעות: 433
על פי "הלך הרוחות" בפורומים השונים, דווקא המנעות ממצב CITY מאריכה את חיי ההגה.
ההגיון אומר שיש בזה משהו - עם CITY יותר קל להגיע לסוף מהלך ההגה - ובמהירות גבוהה,
שאולי בטווח הרחוק מקצרת את חיי המערכת.
רקובי מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-11-09, 13:57   #6
שחרון
מנהל
 
האווטאר של שחרון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מתחת לרכב....
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT אבארט'
הודעות: 1,555
על פי ההגיון שלי הדבר היחד שמאריך את חייו זה להמנע מקפיצות קטנות בכביש!
נעילת הגה ומצב CITY לא משפיעים עליו לדעתי. בסה"כ מה שנהרס בדרך כלל זה הריליי!
__________________
ירוק ומגרד אספלט ....ומתקשר למע"צ
שחרון מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-11-09, 16:32   #7
raanan_t
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של raanan_t
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
שחר, אני יכול לדמיין מצב בו בסוף המהלך יש על המנוע מאמצים גדולים יותר מה שגורם לעומס חשמלי גם על הממסרים. אנחנו יכולים לראות שהנזק לרוב הוא בממסרים או נתק בסליל. שני המקרים יכולים לקרות כתוצאה מעומס מכני שמוביל לעומס חשמלי.
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)
raanan_t מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-11-09, 16:53   #8
שחרון
מנהל
 
האווטאר של שחרון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מתחת לרכב....
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT אבארט'
הודעות: 1,555
למה שבסוף המהלך יהיה עומס? מה ההבדל בין אמצע מהלך , תחילת מהלך , לסוף מהלך?
__________________
ירוק ומגרד אספלט ....ומתקשר למע"צ
שחרון מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-11-09, 17:10   #9
raanan_t
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של raanan_t
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
בסוף המהלך ישנה התנגדות של הגובלים (מה שמונע מההגה להסתובב עוד. המנוע בעצם עובד כנגד הגובלים האלה וזה דומה למנוע חשמלי של מקדחה\מברגה שמנסה לסובב משהו תקוע. המנוע מתחמם עקב עומס חשמלי על הסליל או הממסרים.

על-אף שהמנוע הוא מנוע צעדים וכביכול בסוף המהלך הוא אמור לא "לדחוף" יותר, התנודות הקלות בהגה גורמות לו לתת דחיפה חוזרת ונשנית על ה"מעצור".

שוב, זה משהו שאני יכול לחשוב עליו שקורה, אך אינני בטוח בדבר. לא אתפלא אם פיאט (או יצרן ההגה שלא זוכר איך קוראים לו) יצרו גם הגבלה אלקטרונית לפני ההגבלה המכנית.
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)
raanan_t מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-11-09, 20:33   #10
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
הגה חשמלי

יצרן ההגה החשמלי הוא קונצרן "דלפי".
אכו, יש להמנע מהחזקת ההגה מסובב עד הסוף וכמו כן יש להקפיד שלא יחסר אויר בגלגלים הקדמיים, דבר המגדיל את חיכוך הצמיגים עם הכביש ו"עוצר" את סבובם ומפיל עומס גבוה יותר על מנוע ההגה החשמלי.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
שאלה לגבי הדלק zeroiD רכב כללי 2 23-07-09 22:40
שאלה לגבי ההבדל בין sx ל elx.. flamer פיאט כללי 1 16-04-09 08:25
שאלה לגבי מזגן hgt yaniv hgt פונטו - טכני 12 08-07-08 07:04
שאלה קטנה לגבי תאונה Bandolero פורום המועדון 2 21-06-08 17:20
גם אני חדש פה שאלה לגבי שמן גיר באונו פורום הגראז' 2 16-02-06 00:00


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 18:18.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד