![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
R 20 מטעה אותך קצת אבל נמחל לו.
הגשם הורג אותי ואני בדיוק מחליף ראש מנוע לבד לפונטו 75 החזיקו אצבעות. לדעתי הוא צריך להיות טיפה מתחת לאמצע . טיפול טוב צריך לבדוק את שורש הבעייה ולכן צריך לבדוק את הרדיאטור שלב ראשון. חייב להחליף טרמוסטט תעמדי על זה . וכמובן בדיקת יוניט חום ויוניט מאוורר נגד מאוורר שעובד על מהירות ראשונה ומאוורר תקין . נוזל קירור בשלב הסופי החליפי לפארפאלו |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: מאחורי ההגה
הגלגלים שלי: Punto XTZ
הודעות: 479
|
yair, למה אני מטעה אותה אבאל'ה?
יאיר, למה אני מטעה אותה אבאל'ה?
אני אומר לה בסה"כ מה יכול לגרום לראש מנוע. אצלי ברוב הנסיעות המד חום מתחת לחצי. לפעמים על רבע ולפעמים טיפה יותר, רק בקיץ הוא מגיע לחצי ונעמד שם כמו _____ ולא זז אלא אם כן אני נוסע בכביש פתוח ואז הוא יורד. כמובן שצריך לבדוק תרמוסטט ואם מחליפים אז שיהיה מקורי. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 19
|
לא לריב...
הי לכולם-
תודה ענקית על העצות אציין שהטרמוסטס חדש ! הוחלף השבוע עם השיפוץ של הראש מנוע המוסכניק אומר שהחצי זה החום המקובל של פונטו, ושזה תפקידו של הטרמוסטס.. לחמם את המנוע ולהביא אותו לחום עבודה תקין הגיוני או חרטה? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: bmw
הודעות: 449
|
בערך. הטרמוסטט אמור להיות סגור כל עוד המנוע קר. הוא נפתח מעל טמפ' מסויימות שנקבעה מראש ומאפשר מעבר של נוזל קרור מהמנוע אל הרדיאטור וחזרה.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
משורר הפורום
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
|
ראשית, ברוכה הבאה למועדוננו החמים.
תפקיד הטרמוסטט הוא לווסת את מעבר המים מהמנוע לרדיאטור ובכך לווסת את טמפ' המנוע. בכך שהתרמוסטט נסגר נמנע מעבר מים מהמנוע לרדיאטור (בעברית- מקרן. קורן את חום המים לאוויר) וטמפ' המנוע עולה. חצי בדיוק. זוהי הטמפ' שבה המנוע צריך לעבוד. המד אמור לטפס עד לחצי וזהו. אגב, מוכר לי כל הסיפור של הילה שנכנסת לפורום פיאט ובסוף מוצאת בית חם במוסך שמשון... ![]() (אגב, היא נעלמה מהנוף בתירוצים שונים ומשונים עד שנאלצתי מחוסר ברירה לשרוף לה את הבית.)
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד". טום ונדרבילט. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: אזור
הגלגלים שלי: גאלאנט
הודעות: 616
|
הילה, כמו שאמרו לך פה, חצי זה המצב האידיאלי. תבדקי כשהרכב קר שלא חסר מים, אם חסר אז ישנה בעיה. כנראה שעד עכשיו נסעת ללא טרמוסטט או עם טרמוסטט תפוס במצב פתוח, תבדקי את העניין.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: בת ים
הגלגלים שלי: פיאט 500, ג'ילרה נקסוס 500
הודעות: 110
|
כפי שנאמר כאן, חצי סקאלה בשעון החום (סביבות 90 מעלות) זו טמפרטורת העבודה התקינה של המנוע. אם המים לא "נעלמים" סימן שהכל תקין, אם המים נעלמים צריך לבדוק לאן, אם מבט מתחת לאוטו לא יגלה מפל קטן סימן שהמים נשארו בתוך בלוק המנוע דבר המעיד כנראה על אטמים לא תקינם או סדקים בתוך הבלוק. בהצלחה.
ניר.
__________________
אישה מהשמיים את מעיפה אותי, פורשת ת'כנפיים ומחזיקה אותי, כל כך חמה שנשרפות לי העניים. אישה מהשמיים אני לא מוותר, פורש את הכנפיים אני רוצה יותר, כל כך חמה שנשרפות לי העיניים. ואת עכשיו נמצאת קרובה. |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
כתבנו בצפון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
|
צטט:
![]() נ"ב: |
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| היום נפרדתי מהפונטו האהובה שלי | פיליפ | אוף טופיק | 35 | 03-04-09 09:13 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד