מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבוע מכירות בצפון, סוכות 2007
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הרכב שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חדש בפורום
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 30-10-09, 12:36   #1
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
R 20 מטעה אותך קצת אבל נמחל לו.
הגשם הורג אותי ואני בדיוק מחליף ראש מנוע לבד לפונטו 75 החזיקו אצבעות.
לדעתי הוא צריך להיות טיפה מתחת לאמצע .
טיפול טוב צריך לבדוק את שורש הבעייה ולכן צריך לבדוק את הרדיאטור שלב ראשון.
חייב להחליף טרמוסטט תעמדי על זה .
וכמובן בדיקת יוניט חום ויוניט מאוורר נגד מאוורר שעובד על מהירות ראשונה ומאוורר תקין .
נוזל קירור בשלב הסופי החליפי לפארפאלו
yair068 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 30-10-09, 14:52   #2
r.a20
Senior Member
 
האווטאר של r.a20
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: מאחורי ההגה
הגלגלים שלי: Punto XTZ
הודעות: 479
yair, למה אני מטעה אותה אבאל'ה?

יאיר, למה אני מטעה אותה אבאל'ה?
אני אומר לה בסה"כ מה יכול לגרום לראש מנוע.

אצלי ברוב הנסיעות המד חום מתחת לחצי. לפעמים על רבע ולפעמים טיפה יותר, רק בקיץ הוא מגיע לחצי ונעמד שם כמו _____ ולא זז אלא אם כן אני נוסע בכביש פתוח ואז הוא יורד.

כמובן שצריך לבדוק תרמוסטט ואם מחליפים אז שיהיה מקורי.
r.a20 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-10-09, 16:11   #3
הילה דינר
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 19
לא לריב...

הי לכולם-
תודה ענקית על העצות
אציין שהטרמוסטס חדש ! הוחלף השבוע עם השיפוץ של הראש מנוע
המוסכניק אומר שהחצי זה החום המקובל של פונטו, ושזה תפקידו של הטרמוסטס.. לחמם את המנוע ולהביא אותו לחום עבודה תקין

הגיוני או חרטה?
הילה דינר מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-10-09, 18:48   #4
gsk
Senior Member
 
האווטאר של gsk
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: bmw
הודעות: 449
בערך. הטרמוסטט אמור להיות סגור כל עוד המנוע קר. הוא נפתח מעל טמפ' מסויימות שנקבעה מראש ומאפשר מעבר של נוזל קרור מהמנוע אל הרדיאטור וחזרה.
gsk מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-10-09, 19:02   #5
simon377
משורר הפורום
 
האווטאר של simon377
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
ראשית, ברוכה הבאה למועדוננו החמים.
תפקיד הטרמוסטט הוא לווסת את מעבר המים מהמנוע לרדיאטור ובכך לווסת את טמפ' המנוע.
בכך שהתרמוסטט נסגר נמנע מעבר מים מהמנוע לרדיאטור (בעברית- מקרן. קורן את חום המים לאוויר) וטמפ' המנוע עולה.

חצי בדיוק. זוהי הטמפ' שבה המנוע צריך לעבוד. המד אמור לטפס עד לחצי וזהו.

אגב, מוכר לי כל הסיפור של הילה שנכנסת לפורום פיאט ובסוף מוצאת בית חם במוסך שמשון...

(אגב, היא נעלמה מהנוף בתירוצים שונים ומשונים עד שנאלצתי מחוסר ברירה לשרוף לה את הבית.)
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד".
טום ונדרבילט.
simon377 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-10-09, 20:30   #6
ido
Senior Member
 
האווטאר של ido
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: אזור
הגלגלים שלי: גאלאנט
הודעות: 616
הילה, כמו שאמרו לך פה, חצי זה המצב האידיאלי. תבדקי כשהרכב קר שלא חסר מים, אם חסר אז ישנה בעיה. כנראה שעד עכשיו נסעת ללא טרמוסטט או עם טרמוסטט תפוס במצב פתוח, תבדקי את העניין.
ido מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-10-09, 21:26   #7
VivaItalia
Senior Member
 
האווטאר של VivaItalia
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: בת ים
הגלגלים שלי: פיאט 500, ג'ילרה נקסוס 500
הודעות: 110
כפי שנאמר כאן, חצי סקאלה בשעון החום (סביבות 90 מעלות) זו טמפרטורת העבודה התקינה של המנוע. אם המים לא "נעלמים" סימן שהכל תקין, אם המים נעלמים צריך לבדוק לאן, אם מבט מתחת לאוטו לא יגלה מפל קטן סימן שהמים נשארו בתוך בלוק המנוע דבר המעיד כנראה על אטמים לא תקינם או סדקים בתוך הבלוק. בהצלחה.

ניר.
__________________
אישה מהשמיים את מעיפה אותי, פורשת ת'כנפיים ומחזיקה אותי,
כל כך חמה שנשרפות לי העניים.
אישה מהשמיים אני לא מוותר, פורש את הכנפיים אני רוצה יותר,
כל כך חמה שנשרפות לי העיניים.
ואת עכשיו נמצאת קרובה.
VivaItalia מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-10-09, 21:54   #8
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
צטט:
במקור פורסם על ידי רפי לין צפה בהודעה
מצב של מד חום מנוע שמחוגו נמצא באמצע הנו תקין וזה לא התחממות מנוע.
צטט:
במקור פורסם על ידי mishel27 צפה בהודעה
חץ באמצע הסקאלה מצביע על חום מנוע תקין
צטט:
במקור פורסם על ידי raanan_t צפה בהודעה
טמפרטורת מנוע על קו החצי זה המצב האופטימלי.
צטט:
במקור פורסם על ידי ido צפה בהודעה
חצי זה המצב האידיאלי
צטט:
במקור פורסם על ידי VivaItalia צפה בהודעה
חצי סקאלה בשעון החום (סביבות 90 מעלות) זו טמפרטורת העבודה התקינה של המנוע.
אם יש עוד מישהו שרוצה לרשום שהחצי זהו המצב האידיאלי- זה הזמן.

נ"ב:

צטט:
במקור פורסם על ידי stio צפה בהודעה
אני מסכים עם כולם, חצי זהו המצב האידיאלי. מד החום אמור לרדת עד הרבע רק בנסיעות בין עירוניות.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
היום נפרדתי מהפונטו האהובה שלי פיליפ אוף טופיק 35 03-04-09 09:13


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:23.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד