![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
צריך עזרה בתקלה שחוזרת על עצמה
שלום לכולם למי שמכיר אותי ולמי שלא
טוב אז ככה מי שיודע ומזיק הרבה זמן אונו s60 {במצב שלי במשפחה כבר 15 שנה} אז יודע שאין הרבה תקלות ,אבל אחד התקלות שיש זה שהמודול שנימצא אל הדיסטריבוטור נישרף, כתוצאה מזה הרכב נכבה ,אז המודול הזה נישרף כל איזה 6 שנים עלותו נע בין 100-200 ש"ח תחליפי או מיקורי עכשיו התופעה שישנה לי ברכב היא שבשנתיים האחרונות נישרף לי 3 פעמים . מי יכול לעזור לי ולהגיד מה הסיבות שיכולות להיות לזה שהוא נישרף בתדירות כל כך גבוה כמובן מחקה לתשובה מהמומחה שהוא האחד והיחיד רפי לין. תודה מראש. |
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
מודול הצתה
הפתרון הנו רק להתקין מודול הצתה מקורי שהנו מתוצרת "מגנטי מרלי".
בברכה - רפי לין
|
|
|
#3 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
.......
תמיד שמתי מקורי ועדיין הבעיה התופעה חוזרת אל עצמה , יכול להיות שיש לי איזה בעיה שגורמת להישרפות המודול?
|
|
|
#4 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
תקלת מודול הצתה
אם כך צריך להחליף את סליל ההצתה (קןיל) אך לוודא היטב שהחדש יהיה בדיוק המתאים למכונית
וגם מקורי . אולי סליל ההצתה הנוכחי אינו של פיאט אונו ולכן הספקו שונה והוא מעמיס את המודול וגורם לקלקולו. בברכה - רפי לין
|
|
|
#5 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
....
הקויל שישנו עכשיו הוא אורגינלי שהיה עומד ברכב משנת 92 ואף פעם לא הוחלף, אבל בכל מיקרה אני יבדוק את זה ,אולי הקויל באמת הוא זה שעושה לי את הצרות.
תודה |
|
|
#6 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אפ אני מבין נכון, זהו חיישן מצב גל זיזים? KNOCK SENSOR?
אם כן, תבדוק שאין נזילת שמן לתוך מפלג |
|
|
#7 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
לאונו 60 אין חיישן נקישות...
|
|
|
#8 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
...
לגבי הנזילה אין נזילת שמן למפלג,
|
|
|
#9 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
צטט:
2. אולי התבלבלת עם חיישן דטונציה, שאותו באמת אין בפונטו. 3. לפותח השרשור - אחזור הביתה אבדוק לך כמה אוהם צריך למדוד בין מגעים של אותו חיישן (אצלי 850 אוהם) |
|
|
|
#10 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
חיישנים
1. חיישן גל ארכובה - לפיו מחשב נהול המנוע יודע שהמנוע מסתובב, מס' סל"ד וכך הוא מבצע הצתה והזרקה.
2. חיישן גל זיזים - לא קיים בכל מכונית אך באלו שהוא קיים, תפקידו לסנכרן הזרקה ו/או הצתה לכל צילינדר בנפרד במע' של הזרקה ו/או הצתה לכל צילינדר בנפרד. במע' רכב חדישות זה בכל זאת מתבצע ללא חיישן כזה כי, רגעית, מחשב נהול המנוע "מרגיש" בזיוף בגלל נתון מוטעה של חיישן גל ארכובה ומשנה אותו למצב מסונכרן המתאים למנוע. 3. חיישן נקישות - מותקן על בלוק המנוע ו"שומע" נקישות המועברות אל מחשב נהול המנוע כדי לשנות את ההצתה למניעת הנקישות. חיישן זה לא קיים בכל המכוניות. חד משמעית, בפיאט אונו 45 או 60 או 70 אין חיישן נקישות ואין חיישן גל זיזים. אני אבקש מאיל נוימן שירחיב קצת על החיישנים במפגש אצלו ב 20.10.06. בברכה - רפי לין
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד