![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
פיאט מריאה-תקלות
שלום קודם כל !
אני חדש באתר. אין לי מושג מאיפה להתחיל... יש לי פיאט מריאה שנת 98 אוטומטית עם המון בעיות... אז ככה: הרדיו עובד משהו כמו דקה וחצי ואז מפסיק למשהו כמו חצי דקה וחוזר לפעול =\ (שווה להחליף אותו?) כל מצבר שאני מרכיב באוטו גורם להיווצרות מעין תסיסה לבנה כזאת על החיבורים מה זה בכלל (המצבר נוזל?) אם אני משתמש בהילוך אחר בגיר חוץ מD (למשל הילוך1) הכבל של ההילוכים פשוט משתחרר הצבע על התא מטען מתחיל להתקלף , יש פתרון? אם אני יזכר בעוד כמה אני יוסיף תודה מראש לכל העונים והעוזרים למיניהם! |
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
לגבי המצבר -
ממה שאני יודע המצב שאתה מתאר נגרם עקב טעינת יתר על ידי האלטרנטור. אתה צריך לגשת בהקדם לחשמלאי רכב לשם תיקון הבעיה. זה ממש לא בריא ודי רע למערכת החשמל ברכב. כתוב מהיכן אתה ורפי לין ימליץ לך על חשמלאי וגם יסביר יותר מה גורם לבעיה. |
|
|
#3 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אני מחולון
ובאמת לא מזמן תוך כדי נסיעה נכבה לי כל האוטו (ממש מפחיד!) אז החליפו לי אלטרנטור יכול להיות שהוא טוען יתר כי הוא לא מתאים או כי הוא לא מכוון טוב? |
|
|
#4 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
לא הבנתי - הבעיה עם המצבר החלה רק אחרי החלפת האלטרנטור (כי אם כן לדעתי האלטרנטור או חלק מסוים בו פגום,פשוט עשיתי 1+1 ).
או שהבעיה הייתה קיימת לפני זה ? |
|
|
#5 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
לא היה לי בעיה עם המצבר לפני החלפת האלטרנטור לפי מה שאני זוכר הוא אפילו היה המקורי שבא עם האוטו...
ואז האלטרנטור מת באמצע כביש מהיר (ואני כמעט יחד איתו) וכשהחלפתי אותו התחילו הבעיות.. החלפתי 3 מצברים בשנתיים |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד