מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום כללי > פיאט כללי
עקוב אחרינו ב-RSS

פיאט כללי מדברים על פיאט בכלליות וחדשות.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפנדה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה- פיאט שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יוסאיש
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 07-09-09, 14:40   #1
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
> פיאט אונו במקום הרביעי בטבלת גניבות הרכב

בחלוקה לדגמים ניכר שסובארו ליאונה הוותיקה ממשיכה לשלוט בראש טבלת הגנובות. מיד אחריה ניצבת מיצובישי לאנסר, להיט המכירות של שנות התשעים, שזוכה לעדנה בשטחים עקב הידלדלות מלאי דגמי הסובארו שם, וסוגרת בהדרגה את הפער מליאונה. במקום השלישי ברשימת הגניבות נמצאת פולקסווגן גולף, ואחריה, בפער לא גדול, פיאט אונו. סקודה אוקטביה חותמת את חמש הגנובות - כנראה מכיוון שלחלפים שלה יש ביקוש גבוה, לאור הפופולריות שלה בקרב נהגי המוניות: אלה זקוקים לחלקי חילוף זולים בגלל הבלאי הרב של מכלולי המוניות שנוסעות מאות אלפי קילומטרים בשנה. הנתונים לינואר- אוגוסט 2009.

להמשך הכתבה (כלכליסט):
http://www.calcalist.co.il/local/art...360205,00.html
stio מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 08-09-09, 13:49   #2
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
> סרטון: מבחן דרכים נוסף לפיאט כרומה

עם מרחב פנימי שמתאים למאפיוזו וגימור נינוח ונונשלנטי, פיאט כרומה מציגה איזון מעולה בין כוח, נוחות וחוויית נהיגה איטלקית. עכשיו אפשר רק לראות אם היא תשתלב בשוק המקומי

להמשך הכתבה ולצפייה בסרטון (מתוך כלכליסט):
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3360178,00.html
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-09-09, 21:28   #3
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
> הקטנות שיוציאו את פיאט גדולה

היצרנית האיטלקית תביא לפרנקפורט גרסה קרבית סטייל פרארי של ה-500,
אלפא רומאו תחזיר לחיים את המיתוג 'תלתן ירוק'




להמשך הכתבה (מתוך "וואלה"):
http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1570157
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 11-09-09, 17:11   #4
spiderman
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: haifa
הגלגלים שלי: fiat 124 spider, fiat 238
הודעות: 143
יופי של תוכניות... אבל לא נראה לי שהדברים ישנו משהו בישראל.

סיכוייה של הכרומה בישראל נמוכים מאד,מחירה גבוה ורוב המתחרות נהנות ממוניטין וגם מחדשנות (לא לשכוח שהכרומה כבר "זקנה" וטרם רועננה).

ה-500 נמכרת די בעצלתיים ואלמלא חברות ליסינג ממולחות שקנו כמות בזול והיום מטפטפות לשוק 500 במחירים נמוכים יחסית (אבל יד שנייה...) היה המצב קשה עוד יותר.

גם פיורינו בקושי רואים...

תלתן ירוק,תלתן ורוד..מה זה משנה באמת? 20 מכוניות לפה,20 מכוניות לשם זה כלום ושום דבר.

האמת שדי חבל לי שהמותג שאיתו גדלתי שוקע בישראל.. האמת,אני לא יודע למי פיאט מוכרת את הכמויות שהיא מייצרת כי גם באירופה הכבישים לא נראים מוצפים ברכבי המותג שאמור להיות ענק ומוביל..?

אבל מי יודע... אנחנו כאן נמשיך לקוות.
spiderman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 11-09-09, 20:33   #5
VivaItalia
Senior Member
 
האווטאר של VivaItalia
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: בת ים
הגלגלים שלי: פיאט 500, ג'ילרה נקסוס 500
הודעות: 110
ספיידרמן, הכרומה עברה לא מזמן מתיחת פנים שכללה שינויים קוסמטיים קלים בעיקרם החזית של הבראבו ועוד כמה נגיעות עיצוביות. מדובר באחת מהמכוניות השימושיות ביותר בסגמנט D ולמעט הפורד מונדאו (היושבת על רצפת הוולוו S80), לא עולה בדעתי מכונית מרווחת ממנה. בארץ תצורת הסטיישן איננה מקובלת ואיננה נהנית מיתרון כפי שהיא נהנית באיטליה (תוצאה של תקנות מס אנרכוניסטיות באיטליה המעדיפות מבחינת מס מופחת מכוניות סטיישן שבהפרדה מתא הנוסעים בעזרת רשת פשוטה מתקבל מיסוי של רכב מסחרי ...), אלא שהכרומה היא לא לגמאי סטיישן אלא משהו אחר, לא מיניואן, לא סטיישן, פשוט משהו אחר.
לגבי הפיאט 500, הטבלאות מוכיחות את מה שטענתי מלכתחילה, המחיר הוא לא הסוגייה ולא המניע להצלחתה או אי-הצלחתה. השוק הישראלי הוא שמרני מיסודו וה-500 היא "חריג". בארץ אין תרבות מוטורית ובעיקר אין "מסורת מוטורית" כפי שקיימת באירופה (וגם בארה"ב אם כי בצורה מעט שונה), שם קיימת ערגה ל-500 המקורית וכאן סוד הצלחתה. בארץ מחפשים את מה שפרקטי, אנשים מעדיפים בסכום כזה לקנות מכונית גדולה ושימושית יותר וכאן בעצם מתפספסת כל משמעותה של ה-500 ! היא (ה-500 החדשה הכוונה) נולדה כאייקון מוטורי, כאביזר אופנה, כאמירה עיצובית וגם טכנולוגית (מערכת ה-BLUE&ME שהוצגה בה) ולכן אין זה נכון להשוותה למכוניות בגודלה או בנפח המנוע, או בזוטות אחרות. מדובר במכונית שאמנם יש לה 4 גלגלים, מנוע ומערכת הנעה אבל היא הרבה מעבר למכונית. אנשים כאן חיים במשוואה לפיה יותר כסף קונה אוטו יותר גדול ומדובר בתפישה שגוייה לדעתי. ה-500 לא תהיה מכונית המונית בישראל כי היא לא מתאימה לכל אחד מבחינה פרקטית ומבחינות אחרות נוספות - אלה ימשיכו לקנות סוזוקי סוויפט ומזדה 2 כמו כל העדר ...
לגבי מה שציינת בנוגע לאלפא רומאו ותלתן ירוק, דע שלאלפיסטים אמיתיים מונחים כמו TI, תלתן ירוק, אוטודלתא, VELOCE ועוד כינויים מהעבר המפואר של המותג אומרים המון, אין מדובר בכינויים סתם אלא במשמעות שלמה המסתתרת מאחוריהם, בערך כמו שתגיד פיאט או אבארט'.
שבת שלום.

ניר.
VivaItalia מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
חדשות רכב. פיאט כללי 70 08-08-13 20:34
פיאט 500 חדשות ב- ynet פיאט כללי 1 11-01-07 19:40
חדשות מעניינות ב -ynet פיאט כללי 5 05-01-07 21:31
חדשות פיאט- כל מה שלא ידעתם פיאט כללי 10 09-11-06 15:28


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 01:14.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד