מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > מועדון פיאט ישראל
עקוב אחרינו ב-RSS

מועדון פיאט ישראל כל מה שקשור למועדון

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו שלי :-)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי ווקס ראשון !!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אונו שנת 94


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 16-09-06, 12:15   #17
Guest
 
הודעות: n/a
STIO: ואתה חושב שזה מה שיגרום לאנשים לקנות את האוטו ?

לא ! ! !

ברגע שנקבע מחיר של 110K ש"ח - 5000 יותר מהסוויפט ו- 13K יותר מהלהיט סיריון - נגזר דינה של הגרנדה-פונטו.

הגרנדה-פונטו מתמודדת בפלח של הסופר מיני היקרות! המתחרות שלה הן היאריס, ה- 207 והקליאו III. הגרנדה-פונטו תגנוב חלק מהלקוחות של היאריס שעולה 6000 יותר ויש לה "רק" 4 כריות אוויר.

הקליאו III וה- 207 לא הובאו לארץ כי היבואניות שלהן מחכות לראות איך השוק מגיב לפונטו וליאריס היקרות. בקצב הזה הקליאו וה- 207 יובאו לארץ JUST FOR THE RECORD, רק כדי שהיבואן יגיד שיש לו אוטו סופר מיני וכדי למכור כמה בודדות בחודש. אני חושב שהמחיר שלהן יהיה דומה לזה של יאריס או יותר? ואז....

מי שהשיקול הראשון שלו היא בטיחות - יקנה (כיום) גרנדה-פונטו ואולי יאריס.

מי שהשיקול שלו הוא אמינות / סחירות ו/או בעיקר מחיר - יקנה סוויפט/סיריון/גטס.

אין לי מושג איפה נכנסת הפולו בעסק.
 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 02:14.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד