מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום כללי > יעוץ ברכישת רכב
עקוב אחרינו ב-RSS

יעוץ ברכישת רכב שאלות לפני קניה.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו המתוקה שלי אחרי פינוק של סוף שבוע.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-פונטו ספייס שלי אחרי פוליש ווקס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התברסות קצרצרה לפני טיסה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 13-07-09, 00:11   #9
dodihob
מנהל
 
האווטאר של dodihob
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו elx ידנית / מאזדה 6
הודעות: 1,645
מצטרף להמלצות לקניית ה-ELX, הכוח אכן מורגש ואולי לא משנה לך עכשיו אבל חבל כשתקנה את ה-SX ותתבאס שאין לך עוד קצת כוח.
ההבדלים באחזקה קטנים מאוד, ואין שום סיבה שתצטרך לעשות ראש מנוע עם האוטו מטופל כמו שצריך.
להכליל שכל המנועים של פיאט חלשים ממש איננו נכון, זה כמו להכליל שמנועי סובארו חלשים על פי המנוע המעפן של הסובארו אימפרזה מתחילת שנות ה-2000, מנוע 1.6 עם 95 כוחות סוס, עגלה!
אך איננו יודעים שזה לא נכון המנועים מצויינים ויש וגם יש חזקים.
לפונטו מנוע 1.2, שלמיני "חסכונית" לא צריך יותר, עם 80 כ"ס שבגרסה הידנית לא מביישת את עצמה זה על בטוח.
ולפיאט אין מנועים חלשים פשוט הדגמים שמיובאים ארצה עם המנועים הכי בסיסיים שיש.
ואם תקנה אוטו בפזיזות, אשר לא טופל כמו שצריך, היה בהשכרה, קילומטראז גבוהה מידי תצפה לבעיות לא משנה איזה גרסא יש לך.
לסיכום "פונטו קונים באהבה או שלא קונים בכלל"
שיהיה רק בהצלחה
ערן
__________________
2002 Fiat Punto MK2 ELX Manual
"Low N' Slow"
dodihob מנותק   הגב עם ציטוט
 



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
שדרוג מנוע בלנצ'יה דלתא בדרך חוקית מבחינת רישוי. itamareiny רכב כללי 0 25-04-08 23:53
ספר אחזקה וטיפולים פונטו-ספייס 60 (MK2). פורום הגראז' 1 26-03-07 08:48
מבחינת אמינות אחזקה וחסכוניות פורום הגראז' 0 08-04-06 23:52


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 10:37.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד