![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| יעוץ ברכישת רכב שאלות לפני קניה. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
לא מחייב.
ראש מנוע אני יודע בוודאות שיקר יותר ב16V לעומת 8V (כמעט כפול(!) במחיר) טיימינג לא מאמין שההבדל גדול כל כך. מבחינת נוחות ורעידות וכדומה - זה בדיוק אותו הרכב. ההבדל של ה20 כ"ס הנוספים זה לא מה שיגרום לרכב לרעוד / לא, אלא גלגלים מאוזנים, מתלים תקינים, בולמ"ז תקינים וכו'. אם אין לך בעיה להסתדר עם ה-60 כ"ס, אין כל רע בו. האיבזור של הSX קרוב מאד לזה של הELX (שאני חשוב על זה ההבדל היחיד מלבד המנוע כמובן הוא הריפודים ומשענות הראש). אם אין לך בעיה עם ידני, אז בכלל אין בעיה - אם אתה מחפש אוטו', אז מהדגמים של עד 2004 תמצא רק ELX אוטו' רציף, ורק בשנים מתקדמים יותר תוכל למצוא SX עם גיר אוטו' רובוטי.
__________________
Fiat Punto Spice 2001 ELX Auto' |
|
|
|
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| שדרוג מנוע בלנצ'יה דלתא בדרך חוקית מבחינת רישוי. | itamareiny | רכב כללי | 0 | 25-04-08 23:53 |
| ספר אחזקה וטיפולים פונטו-ספייס 60 (MK2). | פורום הגראז' | 1 | 26-03-07 08:48 | |
| מבחינת אמינות אחזקה וחסכוניות | פורום הגראז' | 0 | 08-04-06 23:52 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד