![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: נצרת עילית
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 298
|
בעיה מוזרה בHGT
שלום לכולם בכמה ימים האחרונים התחילה אצלי בעיה מוזרה ברכב יש לציין שהיא התחילה לאחר שהתפוצץ לי מיכל העיבויי והמנוע התחמם טיפה (קו אחד מעל הטמפרטורה הנורמאלית שלו)
מייד כיביתי את הרכב ביצעתי תיקון זמני (הדבקתי את החלק שנשבר עם בוקסי) מילאתי פארפלו עד למקסימום וניקזתי אוויר מהמערכת ולאחר שווידאתי כי מערכת הקירור עובד טוב המשכתי בנסיעה ועקבתי אחרי חום המנוע שלא עלה מעל הטמפרטורה הנורמאלית בזמן הנסיעה התחלתי להרגיש שהרכב לא נוסע כרגיל יש מעיין תחושה שהרכב נחנק ויש רעש של גימגומים בזמן שאני לוחץ על הגז בנוסף ישנה תופעה נוספת שהיא רעידות חזקות של הרכב במצב סרק למרות שהטורים יציבים החלק המוזר הוא שזה לא קבוע כלומר זה מתחיל ומפסיק בדקתי את נוזל הקירור ואת השמן ואין ערבוב בניהם כלומר אין פראפלו בשמן ואין שמן בפארפלו מה שמעיד שהאטם לא נפרץ (נראה לי) אני חייב לציין שכאשר התפוצץ לי מיכל העיבויי ופתחתי את מכסה המנוע כל המנוע היה מלא במים שהשפריצו מהפרצה שנוצרה האם יכול להיות שזה גרם לבעיה (נכנסו מים לכויילים) או שאין ממש קשר בין הדברים והבעיה שציינתי היא בכלל סימפטומים של סתימה במערכת הדלק אשמח לקבל כל עצה או עזרה תודה מראש
__________________
תימכור ת'פיאט תביא אוטו |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
כתבנו בצפון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
|
מד הטמפ' אצלך לא מציג את הטמפ' האמיתית אלא לפי הוראת מחשב ניהול מנוע. ז"א מד החום מתחיל לעלות מ- 107 מ"צ ומעלה, מה שזה אומר כשהשעון הראה קו אחד מעל האמצע טמפ' המנוע האמיתית היתה לפחות 110 מ"צ ומעלה.
אם נגרם נזק אי אפשר לדעת, אבל חשוב שתדע זאת. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: אזור
הגלגלים שלי: גאלאנט
הודעות: 616
|
יכול להיות צירוף מקרים, תחליף מיכל עיבוי, תבדוק נפילת לחץ, ואחרי שתראה שהכל תקין תנסה לסוע חזק בהילוך שני (טורים גבוהים) כדי לנסות לשחרר את הסתימה, אם קיימת, באינג'קטורים.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: אור עקיבא
הגלגלים שלי: Fiat Coupe 16VT
הודעות: 414
|
יכול להיות שנכנסו מים לאיפה שנמצאים הפלאגים,זה קרה גם בHGT שלי ואז היו את התופעות שאתה מספר.
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: נצרת עילית
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 298
|
צטט:
מה זאת אומרת לפי הוראת מחשב אין ברכב בזה טרמוסטת זה לא נשמע לי הגיוני אחרת איך תידלק הוונטה אם אין לרכב חיישן חום בתוך הרדיאטור (שזה בעצם מה שמראה את חום המנוע ברוב הרכבים)
__________________
תימכור ת'פיאט תביא אוטו |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: נצרת עילית
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 298
|
צטט:
__________________
תימכור ת'פיאט תביא אוטו |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
כתבנו בצפון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
|
יש לך טרמוסטט ברכב וגם יוניט חום.
תפקיד הטרמוסטט הוא לפתוח או לסגור את מעבר המים, ותפקיד היוניט הוא להדליק או לכבות את המאוורר. העיניין הוא שהמד חום מנוע ברכב שלך (בעצם בכל הרכבים החדשים) לא מציג את הטמפ' האמיתית. כשמד החום נמצא על האמצע, אתה חושב טמפ' המנוע היא 90°? לא. טמפ' המנוע האמיתית נעה סביב 87° ל- 107° אבל אתה פשוט לא יודע מזה כי הריי המד מראה על האמצע. רק כאשר יש תקלה והטמפ' עולה מעבר ל- 107°, מד חום המנוע אצלך מתחיל לזוז לכיוון צד ימין. זאת הסיבה שהמון המון יצרנים בהרבה דגמים פשוט העיפו את מד חום המנוע. עכשיו שמתי לב שגם מאזדה 3 החדשה שתגיע עוד מעט היא ללא מד חום מנוע. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| בעיה מוזרה | tom | בראבה - טכני | 1 | 13-03-09 17:15 |
| בעיה מוזרה.. | פורום הגראז' | 5 | 03-08-07 19:41 | |
| בעיה מוזרה במיזוג בפונטו MK1 | פורום הגראז' | 16 | 03-06-07 12:56 | |
| בעיה בHGT שלי דולקת לי המנורה של הנורה הכתומה | פורום הגראז' | 2 | 25-11-06 21:57 | |
| בעיה מוזרהה בHGT | פורום הגראז' | 5 | 12-11-06 19:37 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד