מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפולו שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלא-סטלינה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו החדשה שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 28-05-09, 23:44   #1
זאב-ב
חבר מועדון
 
האווטאר של זאב-ב
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: נצרת עילית
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 298
בעיה מוזרה בHGT

שלום לכולם בכמה ימים האחרונים התחילה אצלי בעיה מוזרה ברכב יש לציין שהיא התחילה לאחר שהתפוצץ לי מיכל העיבויי והמנוע התחמם טיפה (קו אחד מעל הטמפרטורה הנורמאלית שלו)
מייד כיביתי את הרכב ביצעתי תיקון זמני (הדבקתי את החלק שנשבר עם בוקסי) מילאתי פארפלו עד למקסימום וניקזתי אוויר מהמערכת ולאחר שווידאתי כי מערכת הקירור עובד טוב המשכתי בנסיעה
ועקבתי אחרי חום המנוע שלא עלה מעל הטמפרטורה הנורמאלית בזמן הנסיעה התחלתי להרגיש שהרכב לא נוסע כרגיל יש מעיין תחושה שהרכב נחנק ויש רעש של גימגומים בזמן שאני לוחץ על הגז בנוסף ישנה תופעה נוספת שהיא רעידות חזקות של הרכב במצב סרק למרות שהטורים יציבים החלק המוזר הוא שזה לא קבוע כלומר זה מתחיל ומפסיק בדקתי את נוזל הקירור ואת השמן ואין ערבוב בניהם כלומר אין פראפלו בשמן ואין שמן בפארפלו מה שמעיד שהאטם לא נפרץ (נראה לי) אני חייב לציין שכאשר התפוצץ לי מיכל העיבויי ופתחתי את מכסה המנוע כל המנוע היה מלא במים שהשפריצו מהפרצה שנוצרה האם יכול להיות שזה גרם לבעיה (נכנסו מים לכויילים) או שאין ממש קשר בין הדברים והבעיה שציינתי היא בכלל סימפטומים של סתימה במערכת הדלק

אשמח לקבל כל עצה או עזרה
תודה מראש
__________________
תימכור ת'פיאט תביא אוטו
זאב-ב מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 29-05-09, 00:01   #2
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
מד הטמפ' אצלך לא מציג את הטמפ' האמיתית אלא לפי הוראת מחשב ניהול מנוע. ז"א מד החום מתחיל לעלות מ- 107 מ"צ ומעלה, מה שזה אומר כשהשעון הראה קו אחד מעל האמצע טמפ' המנוע האמיתית היתה לפחות 110 מ"צ ומעלה.

אם נגרם נזק אי אפשר לדעת, אבל חשוב שתדע זאת.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-05-09, 04:48   #3
ido
Senior Member
 
האווטאר של ido
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: אזור
הגלגלים שלי: גאלאנט
הודעות: 616
יכול להיות צירוף מקרים, תחליף מיכל עיבוי, תבדוק נפילת לחץ, ואחרי שתראה שהכל תקין תנסה לסוע חזק בהילוך שני (טורים גבוהים) כדי לנסות לשחרר את הסתימה, אם קיימת, באינג'קטורים.
ido מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-05-09, 10:03   #4
stas203
Senior Member
 
האווטאר של stas203
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: אור עקיבא
הגלגלים שלי: Fiat Coupe 16VT
הודעות: 414
יכול להיות שנכנסו מים לאיפה שנמצאים הפלאגים,זה קרה גם בHGT שלי ואז היו את התופעות שאתה מספר.
stas203 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-05-09, 12:11   #5
זאב-ב
חבר מועדון
 
האווטאר של זאב-ב
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: נצרת עילית
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 298
צטט:
במקור פורסם על ידי stio צפה בהודעה
מד הטמפ' אצלך לא מציג את הטמפ' האמיתית אלא לפי הוראת מחשב ניהול מנוע. ז"א מד החום מתחיל לעלות מ- 107 מ"צ ומעלה, מה שזה אומר כשהשעון הראה קו אחד מעל האמצע טמפ' המנוע האמיתית היתה לפחות 110 מ"צ ומעלה.

אם נגרם נזק אי אפשר לדעת, אבל חשוב שתדע זאת.

מה זאת אומרת לפי הוראת מחשב אין ברכב בזה טרמוסטת זה לא נשמע לי הגיוני אחרת איך תידלק הוונטה אם אין לרכב חיישן חום בתוך הרדיאטור (שזה בעצם מה שמראה את חום המנוע ברוב הרכבים)
__________________
תימכור ת'פיאט תביא אוטו
זאב-ב מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-05-09, 12:13   #6
זאב-ב
חבר מועדון
 
האווטאר של זאב-ב
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: נצרת עילית
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 298
צטט:
במקור פורסם על ידי stas203 צפה בהודעה
יכול להיות שנכנסו מים לאיפה שנמצאים הפלאגים,זה קרה גם בHGT שלי ואז היו את התופעות שאתה מספר.
אני אבדוק את זה תודה על התגובות דרך אגב הזמנתי מיכל חדש אבל צריך לחכות שבועיים עד שזה יגיע מאיטליה
__________________
תימכור ת'פיאט תביא אוטו
זאב-ב מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-05-09, 12:25   #7
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
יש לך טרמוסטט ברכב וגם יוניט חום.
תפקיד הטרמוסטט הוא לפתוח או לסגור את מעבר המים, ותפקיד היוניט הוא להדליק או לכבות את המאוורר.

העיניין הוא שהמד חום מנוע ברכב שלך (בעצם בכל הרכבים החדשים) לא מציג את הטמפ' האמיתית.
כשמד החום נמצא על האמצע, אתה חושב טמפ' המנוע היא 90°? לא. טמפ' המנוע האמיתית נעה סביב 87° ל- 107° אבל אתה פשוט לא יודע מזה כי הריי המד מראה על האמצע.
רק כאשר יש תקלה והטמפ' עולה מעבר ל- 107°, מד חום המנוע אצלך מתחיל לזוז לכיוון צד ימין. זאת הסיבה שהמון המון יצרנים בהרבה דגמים פשוט העיפו את מד חום המנוע. עכשיו שמתי לב שגם מאזדה 3 החדשה שתגיע עוד מעט היא ללא מד חום מנוע.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
בעיה מוזרה tom בראבה - טכני 1 13-03-09 17:15
בעיה מוזרה.. פורום הגראז' 5 03-08-07 19:41
בעיה מוזרה במיזוג בפונטו MK1 פורום הגראז' 16 03-06-07 12:56
בעיה בHGT שלי דולקת לי המנורה של הנורה הכתומה פורום הגראז' 2 25-11-06 21:57
בעיה מוזרהה בHGT פורום הגראז' 5 12-11-06 19:37


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 04:37.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד