מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > שיפורים וקוסמטיקה
עקוב אחרינו ב-RSS

שיפורים וקוסמטיקה שיפורים וקוסמטיקה כלליים.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX 2001 ידנית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הרכב שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט פונטו ספייס 2001 SX
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

גרנדה שלי הכי מהממת !!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

HGT בשלג


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 27-04-09, 14:58   #1
ido
Senior Member
 
האווטאר של ido
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: אזור
הגלגלים שלי: גאלאנט
הודעות: 616
בזמן שטורבו עובד על גזים מהפליטה, הסופרצ'ארגר עובד על חגורה ופולי ומסתובב במהירות סיבובי המנוע, ככה המומנט מגיע בסלד נמוך יותר. לא פשוט ולא נעליים! לא כל מנוע מסוגל לעבוד עם זה.
מה שרואים באי ביי זה הסופר החשמלי שעובד בערך כמו מאוורר של מחשב.
ido מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 27-04-09, 16:55   #2
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
אני ארחיב טיפה
טורבו רגיל מסתובב בגלל גזי הפליטה שנפלטים החוצה. הטורבינה שלו יונקת אוויר מבחוץ (ולא את גזי הפליטה, אין בהם מספיק חמצן) ודוחסת יותר אוויר לתוך הצילינדר.
הסופר עושה אותו הדבר רק כמו שנאמר מעלי באמצעות רצועה מהפולי מנוע.

החשמלי רק עושה רעש וכסף למי שמוכר אותו.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-04-09, 19:22   #3
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
ועוד הסבר.

תחשוב על שני טורבינות(פרופלורים)שהקשר בינהם זה רק ציר משותף.עכשיו הגזים מהאגזוז מסובבים טורבינה אחת,השניה מיסתובבת(כי על אותו ציר)ויונקת אויר ודוחפת אותו למנוע בלחץ.כשהטורים נמוכים ,הגזים זורמים לאט,ושני הטורבינות מיסתובבות לאט(ציר משוטף)ולחץ האויר(מהטורבינה השניה) למנוע חלש.עכשיו תחשוב כאילו בימקום הטורבינה של האגזוז,יש מנוע חשמלי או רצועה שמסובב את הטורבינה של האויר למנוע.זה ההבדל.שלח לי בבקשה קישור למה שראיתה ליקנות,תודה.

נערך לאחרונה על ידי upetar : 27-04-09 ב 19:26.
upetar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-04-09, 20:05   #4
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
בשביל להתקין טורבו/סופרצ'ארג'ר ברכב שלך תצטרך גם לכייל את מחשב הרכב מחדש (על ידי החלפתו למשהו אחר למשל), לייעל את מערכת הקירור, ולהתאים רכיבים נוספים לעומס החדש.
כל דבר אחר הוא בגדר קשקוש מוחלט ויגרור אמינות נמוכה מאוד. או שעושים את זה כמו שצריך, או שלא עושים בכלל. "לחמור מראים חצי עבודה"
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-04-09, 23:18   #5
BentzZz
חבר מועדון
 
האווטאר של BentzZz
 
תאריך הצטרפות: Feb 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: HGT
הודעות: 1,152
אוקיי אז הבנתי שהסופר צ'ארג'ר הזה לא שווה כלום אבל למה? בתאוריה הוא עושה את אותה פעולה של הטורבינה שמכניסה אויר בלחץ גבוה יותר אל המנוע דרך כניסת האויר, אם הטורבינה\מאוורר הזה מספיק חזק עם המנוע החשמלי למה שלא יהיה טוב אפילו חצי מסופר נורמלי? לפי הסבר זריז בדף המכירה רושמים שאתה מרכיב כפתור שמפעיל את המנוע החשמלי וכשהוא נכנס לפעולה אתה מקבל את הבוסט, היתרון של זה - הרכבה קלה ומהירה, עלות זולה יותר מכל דבר אחר שישפר לך את המנוע באחוזים המדוברים (15-25 אחוז תוספת כוח) ואפשרות שליטה על הפעולה.
בתאוריה הכל נשמע טוב ויפה , והבנתי שכולם אומרים שזה לא עובד והשתכנעתי לוותר על הרעיון , אבל למה שלא יעבוד בעצם? כוח המנוע החשמלי אינו מספיק?

קישור אל אחד מדפי המכירה של המוצר:

http://cgi.ebay.com/New-Electric-Sup...ayphotohosting
BentzZz מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-04-09, 23:36   #6
raanan_t
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של raanan_t
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
סופר צ'ארג'ר שווה הרבה ויש לו כמה יתרונות על טורבו.
טורבו מסתובב החל מהרגע שהדוושה נלחצת אבל מתחיל לדחוס אוויר רק משלב מסויים (בהתאם לטורבו) מה שיוצר מצב שבכדי לקבל את תוספת הכח שלו אתה חייב להיות מעל טווח הסל"ד הזה.
סופרצ'ארג'ר מתחיל לדחוס כבר מהשלב הראשון ובעצם ככל שהמנוע עולה בסל"ד ככה הגדישה שלו עולה.

מה שלא שווה כלום זה המנוע החשמלי שמפעיל מאוורר, זה שקוראים לו בלינק שנתת סופרצ'ארג'ר זה לא אומר כלום.

ברכבי VW האחרונים, שולבו שתי המערכות בצורה כזו שהסופרצ'ארג'ר עובד מסל"ד הסרק ועד לסל"ד שבו נכנס הטורבו ושם ע"י מערכת מיוחדת יורד הצ'רג'ר ונכנס הטורבו.
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)

נערך לאחרונה על ידי raanan_t : 28-04-09 ב 02:41.
raanan_t מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-04-09, 01:32   #7
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
ותודה על הקישור

ובדמיון שלי כבר עשיתי את זה לבד.יש לי כבר את המניפה ,רק צריך להחליף את המנוע ל12V משהו חזק כזה ,אולי יש למישהו רעיון?.
upetar מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
פונטו GT טורבו frfrv מכירה 0 01-02-09 01:30
טורבו של פיאט Gt DUDUSL2 מכירה 0 30-11-07 14:32
קצת על ה 20V טורבו פיאט כללי 2 15-01-07 23:16
אונו טורבו פורום הגראז' 9 23-09-06 18:20
חלקים לאונו טורבו... מכירה 0 26-05-06 13:27


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 11:20.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד