מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אודיו
עקוב אחרינו ב-RSS

אודיו אודיו ומולטימדיה לרכב.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס (יאנג ) "פנינה"
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

החלפת נורות באוטו!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 23-04-09, 19:37   #1
raanan_t
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של raanan_t
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
אכן, כל סיליקון יעשה את העבודה. חשוב לשים כמות קטנה ככל הניתן כדי לא לשנות את מאפייני התנועה והמשקל באותו המקום. טבעת הגומי תפקידה למרכז את האלמנט ופגיעות בה (או משקל עודף) עלולות להוציא את הממברנה מאיזון מה שיגרור שחיקה של הסליל ושריפת האלמנט בטווח הארוך.
נשמע קצת מפחיד אך אל תתרגש, מנסיון עם תיקון כזה גם אחרי שלוש שנים עדיין אין בעיה.

קראתי שעטפת את הקרוס בניילון, אני מקווה שהשארת לו קצת אוורור. שים לב שיש לקרוס פתחי אוורור חיוניים לפעולתו התקינה לאורך זמן.
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)
raanan_t מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 23-04-09, 20:21   #2
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
יישר כח !
אחלה בחירה לדעתי. אם רק הייתי יכול להתקין את שלי בפונטו...
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.

נערך לאחרונה על ידי Caveman : 23-04-09 ב 20:23.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-04-09, 21:39   #3
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
תתחדש על הסט החדש ותהנה מהאזנה נעימה.
הסט הזה לדעתי הוא התמורה הטובה ביותר ביחס להשקעה וגם ללא מגבר הוא נשמע לא רע.
בקשר להתקנה:
1.חיבור הטויטר ע"י הדבק חם הוא לא מחזיק הרבה זמן עקב כך שהדבק מתקשה לאחר המסתו
ומאבד מהגמישות שלו, יחד עם זאת הוא לא ממש נדבק, הוא יותר יוצר וואקום בין שני חלקים,
הרכב בשעות היום מתחמם ובערב מתקרר, עם הזמן הדבק החם ישתחרר מניסיוני והוא מתאים יותר למקומות שאין שינויי טמפ' קיצוניים, סיליקון עדיף לאחר מיקום בעזרת הדבק החם בכמה נקודות קטנות, מפני שכאמור לסיליקון לוקח הרבה זמן להתייבש, אפשר גם להמיס חתיכות פלסטיק בעזרת מלחם ולחברם לחלק האחורי של המשולש וכך תהיה אחיזה טובה יותר (אל תשכח שהם עומדים לעבור פסי האטה בנסיעה).
2.למרות שלא חיברת מגבר עדיף ובטוח יותר חוט שמקצה לקצה אינו מחובר לחוט אחר אפילו אם בעזרת מלחם (דבר ראשון זה לא אסטטי ודבר שני כל חיבור יוצר התנגדות מסויימת).
3.כמו שאמר רענן יש לעטוף את הקרוס אם הוחלט להתקינו בדלת, באמצעות שקית נילון אטומה, לא אלו השקופות מהסופר השכונתי, יש לגלגל את הקרוס בתוך יריעת נילון שחתוכה באמצעות סכין יפנית, ואחיזת השקית באמצעות אזיקונים שיכולים לעזור גם בהצמדת הקרוס עצמו למרכב הדלת או לדיפון הדלת, אפשר גם לקדוח שני ברגים קודחים קטנים בפח הדלת לשם עגינת הקרוס באמצעות האזיקונים או ע"י פתיחת מכסה הקרוס ושימוש בחורים המצויים בו.
4. יש לדאוג שהחוטים שהעברת על פני הדלת יהיו צמודים ולא מטלטלים באוויר גם לשם מניעת רעשים וגם כדי שלא הסתבכו במנגנון החלון או הנעילה.

האם השתמשת בחיווט המקורי של הרכב או שביצעת חיווט חדש מההד יוניט אל האלמנטים?
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!

נערך לאחרונה על ידי Amit-IL : 23-04-09 ב 21:42.
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-04-09, 23:53   #4
Ron_Dadon
Senior Member
 
האווטאר של Ron_Dadon
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: עכו
הגלגלים שלי: Punto ELX 16V
הודעות: 632
שלח הודעה דרך ICQ ל Ron_Dadon שלח הודעה דרך MSN ל Ron_Dadon Send a message via Skype™ to Ron_Dadon
או.קי...
בקשר לטוויטרים, כרגע מחזיק, באם יתפרק אז אפתח ואדביק עם סיליקון באמת, פשוט אין לי כוח לפרק את זה שוב :P

את הקרוס עטפתי בשקית ניילון לכריכים (זה מה שהיה לי זמין) ועשיתי 2-3 חורים עם מחורר ליד הפתחי איוורור המקוריים של הקרוס (שיערתי בזמן ההתקנה שאם יש את פתחי האיוורור הנ"ל אז יש להם משמעות). האמת שעכשיו שמעתי מין קירקושים בזמן נסיעה מהדלת שבצד של הנהג, אבל אני לא סגור על זה אם זה מהקרוס שמתנדנד לו שם או לא. אם הם יחזרו (ולצערי אני משער שכן), אז אפרק שוב ואבדוק.

בקשר לחיווט, השתמשתי במקורי של הרכב. אינני מכיר כלל את המערכת חיווט ברכב הזה, ושלא כמו באונו בזמנה שהיה מאד פשוט לראות לאיפה כל חוט הולך, פה צריך לפרק חצי דשבורד נראה לי, אז ויתרתי על הרעיון.
__________________
Fiat Punto Spice 2001 ELX Auto'
Ron_Dadon מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
מיני פרוייקט מצולם - החלפת אנטנה + בסיס בפונטו דור שני E3 Caveman פונטו - טכני 16 26-01-17 18:51
[פרויקט מצולם] פונטו ELX - ניקוי בית מצערת\החלפת נשם שמן\החלפת חוטי הצתה Tzvika 16V פונטו - טכני 67 05-06-15 17:25
(פרוייקט מצולם) - פונטו ספייס: החלפת מסנן אוויר של המזגן student פונטו - טכני 40 29-08-10 18:59
(פרוייקט מצולם) - פונטו ספייס מנוע 16V - החלפת פילטר אוויר של המנוע student פונטו - טכני 7 09-06-08 11:19
ייעוץ לגבי החלפת ברקסים ובולמים בפונטו ספייס 2001 roeys פונטו - טכני 8 03-04-08 17:31


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:41.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד