מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

גרנדה שלי הכי מהממת !!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

סקסית שלי!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 11-04-09, 22:08   #1
itai182
Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פונטו ספייס sx 60
הודעות: 80
תמונה של הבורג השבור

להלן התמונה של הבורג..
אין לי תמונה של התושבת או של הגשר (זה השם של החלק הגדול הזה? גשר? אין שם מקורי יותר?)
כמו"כ, אשמח לקבל תשובות לשאלות הבאות לפני שאני הולך למוסך מחר..
1- מה המחיר של גשר כזה חדש? ושל תושבת הגיר?
2- האם המוסכניק יכול פשוט לקדוח את כל הבורג שנשאר בתוך הגשר ואז כביכול החור יהיה פנוי כאילו אין שם בורג בכלל? במידה וכן, האם זה אפשרות או שלא להתעסק עם זה?
3- במידה והוא מתעקש ומוכן רק לרתך, מה לעשות??
תודה על כל התגובות חברים..
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  בורג שנשבר.JPG
צפיות: 1935
גודל:  31.4 KB  
itai182 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 11-04-09, 22:22   #2
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
פתרון אפשרי

החלק המצולם הבורג נראה בבירור שהוא חלוד.
היה יכול לקרות לכל מוסך.
אני מתפלא שהוא רוצה לרתך את זה אל תסכים בשום אופן על זה אתה יכול לעמוד.
מה שאוליי אפשרי זה לקדוח את הבורג ויכול להיות שעם המקדחה החצי השני יסתובב ויפתח.
ולא מה שעושים בדרך כלל מגדילים את הקדח מבריזים הברגה חדשה ומכניסים בורג אחר.
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 11-04-09, 22:32   #3
itai182
Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פונטו ספייס sx 60
הודעות: 80
מה זה אומר אם זה יכול היה לקרות לכל מוסך?

זה שהוא חלוד זה נכון אבל כך כל הברגים האחרים שהוא הוציא (והוא הוציא המון ברגים..)
מה שתיארת זה מה שהוא עשה: אורך הבורג התקוע הוא כ-7 ס"מ(מדידה בעין), הוא קדח בערך 4 ס"מ, הבריז עם מברז ושם בורג חדש (כמובן שקצר יותר..).
העניין הוא שיש טיקים כאילו משהו עומד להתפרק וזה קורה בחילוף בין רוורס לראשון ומידי פעם בנסיעה עצמה, זה מפחיד.. במידה ויישבר במהלך נסיעה?
itai182 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 11-04-09, 22:48   #4
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
חצי עבודה

טוב שאתה מסביר יותר.
חד וחלק גש אליו תגיד לו שיוציא את הבורג הקצר שיוציא את השאריות שיבריז מהתחלה עד הסוף שיכניס בורג חדש וסע לשלום פה יש לך קייס.
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 11-04-09, 22:55   #5
itai182
Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פונטו ספייס sx 60
הודעות: 80
מז"א יש לך קייס?

האם זה יתפוס כמו שהיה לפני שזה נשבר?
ושוב, מז"א יש קייס?
itai182 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 11-04-09, 23:19   #6
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
בורג

הרגע שהוא יגדיל את הקדח עד הסוף יבריז וישים בורג חדש הכל יהיה תקין.
הקייס (תביעה) שלך לתיקון ברורה ולכן הסבר לו שעבודה חלקית לא תקינה ועליו לעשותה במלואה.
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-04-09, 00:34   #7
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
בשבוע האחרון פירקתי אצלי את הגיר יש לי פונטו דור 1,
אני מאמין שזה מאד דומה לספייס אבל עדיין לא ראיתי כדי לאמת זאת.
בכל מקרה לגיר יש שתי תושבות: 1.עליונה- מתחברת בחלק העליון של הגיר באיזור המצבר לשילדה.
2.תחתונה- מתחברת ממש ליד האיזור הגמיש בצינור הפליטה ( ממש צמוד)

עפ"י הטבעת שמסביב לבורג המצולם, אני מסיק שזו התושבת התחתונה והבורג מוברג לתוך גומי.
לדעתי אל תסכים לריתוך במקום זה, זה מאד פשוט ומקצר דרך למכונאי שלך, בטח אין לו כוח בחול המועד ואם בכלל להתחיל להתעסק בחילוץ ברגים שבורים כשהכי קל זה פשוט לרתך וזהו.

יש דרך פשוטה יעילה ומצליחה תמיד עם קצת סבלנות וכלים מתאימים, הנה מה שאני מציע בתנאי שאתה מצליח לראות את החלק של הבורג השבור והתקוע בעין:
תעמיד את הרכב על בוקים תיקניים ( הכי טוב על הליפט במוסך),
קח מקב לסמן במכה עם פטיש סימון למקדח (סימון מוביל),
תתחיל לקדוח את הבורג התקוע עם מקדח קטן, נגיד 3.5-4 מ"מ,
תגדיל את הקדח לגודל 5-6 מ"מ,
רסס שמן שיחרור ברגים,
כך שופין כמו בתמונה, תפרק את הידית ותכניס את החלק של השופין במכות פטיש חזקות,
תסובב את השופין בצורה ידנית ותראה שהבורג מבקש לצאת החוצה לנשום אויר, בהצלחה.
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  שופין.jpg
צפיות: 1630
גודל:  48.4 KB  
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!

נערך לאחרונה על ידי Amit-IL : 12-04-09 ב 00:43.
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
שברו לי את הוישר האחורי ואת מכסה פלסטיק שמכסה את הבורג. 11efraim פונטו - טכני 11 17-09-08 09:34
קלאץ' קשה ohads פונטו - טכני 3 01-02-08 00:05
איך פותחים את הבורג של הפולי של הקראנק ' פורום הגראז' 4 02-06-07 23:38
טוב נשבר לי! החלטתי שאני עולה רמה - איך עושים עבודה בפיבר? פורום הגראז' 8 23-05-07 04:56
תושבת גיר פורום הגראז' 2 22-09-06 12:23


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 20:23.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד