![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פיאט כללי מדברים על פיאט בכלליות וחדשות. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#4 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 93
|
אין שום קשר בין הדונה לרגאטה!
הדונה, פרי פיתוח ברזילאי, מבוססתעל רכיבי ה-147 (ה-127 הברזילאי) עם מנועים שהתגלגלו מה-128, ועם דמיון חיצוני לאונו. הרגאטה, גרסת סדאן של הריטמו דור שני, פיתוח איטלקי. הרגאטה גם גדולה יותר, וגם אין דמיון רב ביניהן. הדונה היתה אחת המכוניות הגרועות ביותר שזכו לסמל פיאט. האתר האיטלקי הזה יראה לכם את דעתם על הדונה, אפילו אם תא תבינו את האיטלקית שבו: http://www.fiatduna.com/ אם תהיו מעוניינים, תוכלו להזמין ממנו את החולצה הנאה הבאה: נערך לאחרונה על ידי yuvk : 03-04-09 ב 23:07. |
|
|
|
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| לראשונה: חובב מותג "פיאט" שלח מכתב ליצרן באיטליה עם עלילות סמל"ת- וקיבל תשובה | stio | פיאט כללי | 3 | 10-12-08 11:11 |
| כך צוות לוח "יד 2" מייעצים: "פונטו ELX לא אמינה, לא סחירה, הגיר נוטה לתקלות" | stio | פיאט כללי | 14 | 24-09-08 08:00 |
| סמל"ת בקמפיין פרסומי על כביש 6: "מפיאט באהבה" | פיאט כללי | 2 | 13-04-07 16:52 | |
| פיאט פנדה 4X4 נגד ריינג' רובר. (מתוך "הילוך חמישי" | פיאט כללי | 1 | 29-01-07 14:54 | |
| עוד טור של אדוארד אטלר.. | פיאט כללי | 3 | 05-12-06 14:42 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד