![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| בראבו - טכני טכני - דגמי בראבו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פרדסיה
הגלגלים שלי: פונטו 1250 3 דלתות
הודעות: 678
|
[COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR] מה שפרקתה זה ווסת לחץ דלק הוא מווסת את הלחץ הנכון לפני הכניסה למזרק וכמובן גם אחרי על הלחץ החוזר למשאבה . אם לא נגעת בכיוונים (למיטב זיכרוני יש קפיץ ובורג שאחראיים על הכיוון) אז זה בסדר אם שיניתה משהו יתכן כי הלחץ למזרק השתנה ובכך שינית את התנהגות המנוע לחלוטין.).
ראשית לפני שאתה משנה נוסף משהו נתק את המצבר למשך הלילה וחבר מחדש . יתכן כי בניקוי השתנה משהו לטובה או לרעה . מחשב הרכב צריך איפוס מחדש בכדי ללמוד את השינוי . לאחר מכן ספר מה השתנה . עמית |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: צפון חיפה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX 01
הודעות: 141
|
הבעיה הייתה שברח משם המון דלק .
פירקתי. וכשניסיתי להרכיב שמתי לב שאני מחזיר איך שהיה מורכב (סך הכל 4 חלקים ברזל בצורת עיגול שעליו יושבים ה3 ברגים והוא מחזק את העסק, קפיץ ברזל עגול שרואים מלמעלה (מכסה את הקפיץ) ועוד חלק כמו מוט קטן שעליו יושבת הגומיה המדוברת) כל החלקים התחברו בלי בעייה אבל שמתי לב כשאני מחזק נשאר חופש לגומיה עקב זה שהברגים לא נסגרים עד הסוף בגלל הברזל שמחזיק את 3 הברגים אז ניסיתי להפוך אותו ואז הוא תופס את הגומיה שלא תזוז ואז לא בורח דלק השאלה אם ככה זה צריך להיות או שאני צריך להחליף את החלק עם הגומייה.? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פרדסיה
הגלגלים שלי: פונטו 1250 3 דלתות
הודעות: 678
|
אז ככה : לפי מיטב זכרוני קודם מוט ברזל עליו קפיץ עליו גומיה עליו ברזל מכסה .
אבל עדיף שתשאל את צביקה קרבורטורים אולי הוא יודע יותר במידויק . עמית |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: צפון חיפה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX 01
הודעות: 141
|
אז ככה אתה כנראה לא הבנת את השאלה ששאלתי אז אני ישאל שוב בבירור .
הברזל בצורת עיגול . הוא קובע כמה הקפיץ יהיה סגור \פתוח ע"י חיזוק 3 הברגים. השאלה שלי אם הרכבתי את הברזל הפוך כאשר הצד החיצוני שלו דוחף את הגומיה למטה האם תקין? אני מעלה תמונה של החלק הספציפי מתוך התמונה שהעליתי קודם. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פרדסיה
הגלגלים שלי: פונטו 1250 3 דלתות
הודעות: 678
|
לא תקין ..
החלק מברזל מהווה כיוון ללחץ הדלק כל הרכבה שונה משנה את כיוון הדלק. עמית |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: צפון חיפה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX 01
הודעות: 141
|
החלק היה מורכב הפוך לפני שאני החלפתי את כיוונו עכשיו הוא יושב בדיוק כמו בתמונה בספר רכב.
לפני זה החלק היה הפוך והצד השני של הברזל שהוא לא שטוח כמו בתמונה אלא בולט כדי להחזיק את הגומייה לחוצה היה כלפיי חוץ ולא כלפיי פנים( כמו בתמונה). הגומייה לפניי זה החזיקה כנראה בגלל שהיא נדבקה מהחום ולא זזה . כרגע אני רוצה לשמוע עוד כמה עצות לפניי שאני ממשיך לנסוע ככה . |
|
|
|
|
|
#7 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פרדסיה
הגלגלים שלי: פונטו 1250 3 דלתות
הודעות: 678
|
או בתמונה רואים בדיוק מה שאמרתי . קודם ברזל אחר כך קפיץ אחר כך מכסה . ככה זה צריך להיות .
אם היום זה מורכב ככה זה בסדר . עמית |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| ניקוי מצערת | lrl23 | פונטו - טכני | 2 | 13-12-08 18:22 |
| ניקוי בית מצערת | קליין | פונטו - טכני | 2 | 10-09-08 22:53 |
| בית מצערת | sasha | פונטו - טכני | 8 | 01-07-08 00:39 |
| כיול מצערת. | פלוטו | אונו - טכני | 12 | 02-11-07 00:42 |
| ניקוי בית מצערת | mgoldst | פונטו - טכני | 2 | 24-10-07 21:21 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד