מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הבמבינה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלוש בראש
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

למכירה בראבו טורבו 2011
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט פונטו ספייס 2001 SX
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

punto sx75 אחרי הרבה השקעה


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 05-03-09, 15:47   #1
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
בתור אחד שעשה אותו דבר בדיוק, לבד, על רכב דומה, יש לי כמה הערות (בכחול):


צטט:
במקור פורסם על ידי Liber צפה בהודעה
לאחר מכן סובבתי את מתג של החימום לחום הכי גבוה

ככה לא נראה "חום הכי גבוה"- יש לך תקלה בכפתור.

*לא לשכוח לתת למנוע להתקרר לפחות שעה

שעה זה לא מספיק בכלל! המנוע עדיין חם!

פותחים את מכסה המנוע ומזהים 2 צינורות, שנכנסים לרדיאטור, אחד למעלה אחד למטה. אנחנו צריכים לפתוח את התחתון. הצינור מוחזק על ידי אזיקון, פותחים את הבורג ומשחררים את האזיקון, מה שנשאר זה פשוט להוציא החוצה את הצינור.

מדוייק ונכון.


וכאן באה הטעות, לעולם אין לעבוד ללא כפפות. כשפותחים את הצינור - המים מתחילים להשפריץ ואין מצב שלא יפגעו לכם על היד. במקרה הטוב יהיו לכם סימנים אדומים ועור ממש רגיש כמו שקרה לי (חבל שלא צילמתי את היד). במקרה גרוע.... בעצם אין מקרה גרוע, חייבים ללבוש כפפות.

על איזה כפפות אתה מדבר, בשביל מה?
הטעות שלך היא שלא חיכית 4 שעות לפחות לקירור מוחלט של המנוע! אח"כ בפתיחת הצינור התחתון המים לא משפריצים. שום טיפה לא השפריצה לי ועבדתי ללא כפפות.
חוץ מזה שלפני פתיחת צינור הרדיאטור התחתון אתה צריך לפתוח את המכסה העליון ולהשאיר פתוח!

על מנת להוציא כמה שיותר מים מתוך המערכת סובבתי מפתח להתנעה,לא יותר משניה , על מנת שמשאבת המים תעבוד ותוציא את שארית המים שיש במשאבה.
לאחר מכן, החזרתי את הצינור למקום, הידקתי אותו עם האזיקון. והתחלתי למלות מים שקניתי דרך פתח המילוי. ( לא לשכוח לפתוח את פתח הניקוז הקטנטן). מילאתי עד שהמים שיוצאים מתוך פתח ניקוז אויר יזרמו באופן חלק - ללא בועות. לתדהמתי בכלל לא היו הרבה בועות, וכמעט ישר המים התחילו לזרום בצורה חופשית ללא בועות.

מה? בשביל מה התנעת ללא נוזל קירור??
המנוע לא היה קר, באונו שעה מנוחה זה לא מספיק. מקווה שלא נגרם לך נזק לראש מנוע למרות שאני לא מאמין.
למה לא שטפת את מערכת הקירור טרם מילוי הנוזל החדש?
בכל אופן פרוייקט יפה, אני מכיר את הסיפוק אחרי זה.
stio מנותק  
הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
החלפת רדיאטור לאחר החלפת נוזל קירור lord1 פונטו - טכני 14 15-02-09 21:52
החלפת נוזל קירור. ronip פונטו - טכני 23 16-09-08 19:08
תיקון מערכת קירור : החלפת מיכל עיבוי + החלפת משאבת מים פורום הגראז' 0 07-08-07 17:15
אונו 1400 הזרקה - נוזל קירור פורום הגראז' 15 18-04-07 00:23
עדכון חשוב מאוד מאוד לאחר החלפת הפלגים בפיאט אונו 1400 70s.. פורום הגראז' 1 11-04-06 15:36


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 10:08.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד