מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אונו שנת 94
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו HGT
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

קצת מסלול בימי מסלול
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

My Baby
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

עצמאות 2010 מיצפה הראל


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 05-03-09, 13:41   #1
Liber
Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: אונו
הודעות: 69
בקשר לכיוון הצתה

* אני לא בעל מקצוע, ולכן יש להתייחס לכל מה שאני רושם בגדר המלצה בלבד, למרות שכל מה שאני רושם אכן אני בטוח בו מהניסיון אישי, או תוך הסתכלות בעבודת מכונאי מוסמך.*

אני מצרף תמונה, שיהיה יותר ברור על מה מדובר

<

כעקרון העניין בכלל לא מסובך. ולא יקרה כלום אם תכוון יותר מאוחר או מוקדם מדי. מניסיון
אך אני לא בטוח שתוכל לכוון את זה בדיוק כמו שהיו מכוונים לך במוסך (לפי ההיינס, יש שם סימון על גלגל תנופה, ואתה צריך להבריג את בית המפלג שיהיה בזוית מסוימת. בקיצור - לא ברמה שלי)

כפי שרואים בתמונה, את בית המפלג (=דיסטריביוטר) מחזיקים 3 ברגים, שניים מהם רואים בתמונה, השלישי מתחבה בצד השני. את המחסה של המפלג מחזיקים 2 קליפסים - אתה יכול לפתוח אותו ולראות \ לנקות את מה שיש בפנים ( בשום פנים ואופן אל תשים שמן מכל סוג על המגעים), אין שום סכנה שתוכל להרוס משהו כאשר אתה פותח את המכסה. החוט האמצעי יוצא מכויל (שדואג לספק מתח גבוה במקום 12 וולט שיש במצבר).

ועכשיו לכוונון,
על מנת שתוכל להחזיר את העסק לקודמו - במקרה והשינוי נעשה לרעה, תקח טוש ותסמן מסביב לכל בורג איפה הוא נמצא (על שניים מספיק). ככה תוכל להחזיר את בית המפלג למקום שהוא היה בהתחלה.
אתה מתניע את הרכב, ניגש עם מפתח "בוקסה" 10'' אם אני לא טועה, ופותח קלות את שלושת הברגים שמחזיקים את בית המפלג. אחר כך אתה מזיז את בית המפלג לכיוון הרצוי - עם כיוון השעון זה הצתה מאוחרת יותר, נגד כיוון השעון הצתה מוקדמת. אם אני טועה אז תקנו אותי. כשגעת למצב שמספק אותך פחות או יותר מבחינת רעש עבודת מנוע, תסגור את שלושת הברגים ותצא לנסיעת מבחן. אם אין תקתוקים כאשר אתה מגיע לסל''ד גבוה, ואין הרגשה ש"נעלם" הכוח מהמנוע - מזל טוב, עשית כמו שצריך.
הערה חשובה: אם המנוע חם, תזהר שלא לשבור את החורים שהברגים נאחזים בהם, בזמן שאתה סוגר אותם. שוב פעם מניסיון, במקום שהברגים מחוזקים הברזל עלול להשבר ואז לא תוכל לחזק את בית המפלג.

אם יש שאלות נוספות, אתה מוזמן לשאול.
כמו כן, תעדכן אותנו בשינוי

בברכה ,
ליבר
Liber מנותק  
הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
חיישן למבדה וחיישן map - פיאט פונטו david266 פונטו - טכני 1 16-11-08 01:29
החלפה עצמית של חישן למבדה - פונטו ספייס פורום הגראז' 21 15-04-07 04:05


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 17:34.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד