מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חזרתי למועדון- והפעם עם פונטו: גלריה מתעדכנת
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my nice spice *מתעדכן*
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חדש בפורום
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 27-02-09, 12:14   #1
שגיא ישראל
Member
 
האווטאר של שגיא ישראל
 
תאריך הצטרפות: Feb 2009
מיקום: קרית מוצקין
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 87
תודה רבה רענן.
איזו נורה התכוונת שמעידה על חום מנוע?
הנורה נדלקת רק להתראה כאשר המנוע מתחמם יתר על המידה?
שגיא ישראל מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 27-02-09, 14:23   #2
raanan_t
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של raanan_t
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
אכן, הנורה נדלקת בשלב בו אתה אמור לדומם מנוע. יש הטוענים שהנורה הזו נדלקת מאוחר מדי, אז כדאי להזהר עם הנושא.
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)
raanan_t מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-02-09, 14:52   #3
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
רענן, זה תקף רק למכוניות הישנות, אולי בפונטו דור ראשון באמת צריך להיזהר.

אבל במכוניות החדשות מד חום המנוע נשלט ע"י המחשב- כלומר כשהוא מראה לך על 90 מעלות, בפועל הטמפ' האמיתית של המנוע נעה סביב 87-107 מעלות, ואתה פשוט לא יודע מזה.
תזכור מה היה לאחיך עם ה- HGT עם הרדיאטור הסתום שהצריך עבודת מאוורר על הטמפ' השניה, ואפילו הוא לא הרגיש כי המחוג הראה על 90 מעלות, ובגלל שלא נחצה קו ה- 107 מעלות- המחוג נשאר באמצע.

בפועל, רק כאשר המנוע עובר את קו ה- 107 מעלות, מד חום המנוע מתחיל לעלות והנהג חושב שהטמפ' היא בערך 95 מעלות.
במכוניות חדשות ללא מד חום מנוע אלא רק עם נורה, הנורה תידלק החל מטמפ' גבוהה מ- 107 מעלות, כאשר הרתיחה היא סביב 140 מעלות- כלומר גם הנהג הנוהג ברכב חדש עם נורה, וגם הנהג שנוהג ברכב עם שעון חום מנוע ירגישו באותו זמן בדיוק שקיימת תקלה.

המידע הנ"ל נמסר לי ע"י מרק מ- CF, חוץ מזה שאני זוכר גם את אורן חזן שמספר על התופעה הזו.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 02:07.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד