מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום כללי > פיאט כללי
עקוב אחרינו ב-RSS

פיאט כללי מדברים על פיאט בכלליות וחדשות.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-פונטו ספייס שלי אחרי פוליש ווקס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

My Baby
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו היפה שלי ..
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה- פיאט שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 26-02-09, 03:11   #11
simon377
משורר הפורום
 
האווטאר של simon377
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
אף אחד כאן לא "יתן לך בראש."
דעתך לגיטימית כמו דעה של כל חבר פורום אחר, גם אם דעתו שונה.
אני לדוג', מבין את המקום שממנו אתה בא.
מבין את הריגוש, את האדרנלין ואת התשוקה למהירות וכח.
משחר ההיסטוריה חשבו אבות אבותינו הקדמונים כיצד ניתן לנוע מהר יותר ולשפר את כוחנו.
(יש גם "רחוק יותר" ו"גבוה יותר", אבל זה לשרשור אחר )

אני אישית מתנגד לתופעת ה"רייסים" וה"לחיצות".
לא מוצא בזה שום עניין, חושב שזה לא אחראי ומסוכן.

אני לא אשקר ואומר שאני טלית שכולה תכלת. כנהג חדש בהחלט עשיתי המון שטויות על כבישים ציבוריים (ולא, כבישים "נטושים" או "נידחים" הם לא יוצאים מהכלל. כולל נס הרים, בית ג'וברין ואשתאול)
לומר שלמדתי הרבה מזה ושיפרתי יכולות נהיגה? בהחלט!
לומר שבדיעבד זה הייה חכם? ממש לא.
מוטב הייה אם הייתי הולך לבי"ס לנהיגה מתקדמת. הייתי מוציא פחות (צמיגים, ציריות ושאר ירקות.) ולומד יותר.

זה לא שזה לא מעניין אותי.
אני לא חושב שיש הרבה אנשים שישארו אדישים למראה מכסה מנוע פתוח של רכב משופר ומשודרג למשעי, אך אני בהחלט חושב שזוהי תופעה שסכנה גדולה בצידה.

כל ילדי האוטושלאבא למינהם, כל הערסים שלוקחים אונואים ועונדות למינהם ושמים מדבקה גדולה של TORBO (השגיאה במקור) ובטוחים שהם יכולים "לתת בראש" לאסתי סטנדרטית.

אני בהחלט מעריך את אותם אלו שמשפרים גם את מכלולי הבטיחות הפסיבית ברכב (מתלים, בולמים, צמיגים וכד') אך רובם (מהיכרות עם חלקם) לא יעצרו להוראת שוטר וינסו להמלט תוך סיכון הסובבים אותם.

קשה לי להביע דעה נחרצת כי מחד אני מתנגד לפעילות זו של פורעי חוק אלו (והם פורעי חוק לכל דבר ועניין. זה שהחוק לא הגיוני לא אומר שהוא לא קיים. בדיוק כמו אנשים שמעשנים גראס או חשיש. אולי החוק לא נכון, אך הוא עדיין חוק)
מאידך גיסא, פעילות זו (ע"פ הבנתי) מקדמת חקיקה והתפתחות בנושא.

אשמח לקחת חלק ב"רייסים, "לחיצות", "פתיחות", "סגירות" או כל שם אחר שיינתן לעניין כל עוד זה נעשה במסגרת החוק ולא מסכן איש זולת המשתתפים עצמם.

אני אוהב את חיי מכדי שאיזה חמור בר שמרגיש לואיס המילטון או אלונסו פרננדו יכנס בי ב140 ויגמור אותי.

לפני מס' שנים הייה אירוע די מעניין.
חברת "דרך ארץ" נתנה רשות (לא פורמלית כמובן) להשתתף באחד מקטעי כביש 6 הדרומיים טרם פתיחתו לציבור כמסלול מיאוץ.
האירוע היה מעניין ומאורגן היטב.
אני מוכן לקחת חלק בפעילות דומה כל עוד הוא נעשה במקום שיתאים ובמסגרת החוק.
אני בהחלט לא מוכן שאחד מהנהגים הללו (במיוחד לא ה"אבא שלי עשיר אז השקעתי 400K ש"ח בשיפורים") יסע ליידי\ אחרי\ לפני\ מולי בכביש ציבורי.

חוצמזה, הכתבת הזאת סתם משהו שמתחרז עם

היא ניצלה לרעה אמון שניתן בה וזה הופך אותה לכזאת.
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד".
טום ונדרבילט.
simon377 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-02-09, 17:14   #12
זאב-ב
חבר מועדון
 
האווטאר של זאב-ב
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: נצרת עילית
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 298
אם אני לא טועה היה מעיין מאמר תגובה של עורך מגזין "אוטו" לאותה הכתה שבה הוא בעצם דיי קטל את אותה הכתבת על העובדה שהיא ניגשה לכתבה הזאת עם דעה מוגמרת כלומר לא בחנה את שניי הצדדים באופן שווה ופשוט כתבה מאמר מגמתי כנגד אותם "מתחרים" ובנוסף הוא ציין שאחד מבחירי ידיעות אחרונות היה בזמנו מבין מוביליי הסצנה הזאת (של הרייסים) מה שבעצם בא להראות שדווקא רוב אלה שמתחרים באותם המירוצים הם לא ילדים מושפעים אלא חברה מבוגרים עם ממון כי עם כל הכבוד ילדים בני 20 לא יכולים להרשות לעצמם את כל השיפורים האלה וכמה כבר הורים קיימים שיסכימו לבן שלהם לישפוך 40 50 K על רכב שכבר גם ככה עלה מעל ה200K
ואני לא מדבר על אותה הטיפו כי אם אני לא טועה לאחד החלוצים בתחום שיפורי הרכב בארץ יש טיפו משודרגת כזאת
ואותו הבן אדם הוא פשוט נכס למדינה שכוחת המוטוריקה הזאת (הרכב הוא בגדר שמועה לא יודע בוודאות)
ואם אותם "פושעים" הם אלה שיקדמו את החוק המוטורי בישראל אז אני מודה להם מקרב לב וכולם צריכים להודות להם גם כי ברגע שיהיה פה ספורט מוטורי אני מאמין שכל תרבות הנהיגה בארץ תשתדרג גם כן
זאת דעתי האישית לפחות
זאב-ב מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-02-09, 18:33   #13
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
כשעושים רייס גם בכביש נטוש לכאורה (אבל שעלולה להגיע מכונית ממול, או ילד שמתלהב או כל אחד אחר) וזה נגמר בתאונה (כי אין תקני בטיחות, ואנשים לא משקיעים בזה, ולא בנהלי בטיחות מבחינת מסלול) אז כולם מצטדקים.

אני מאוד בעד ספורט מוטורי - אבל על מסלולים, או כבישים שסגורים לציבור הרחב במיוחד למטרה זו.

לגבי שיפור רכבים - אני מאוד בעד. כל עוד זה נעשה נכון ועומד בתקנים. סתם קסנון שמסנוור לכל כיוון זה לא שיפור.

וגם להוריד ממיר זה לא שיפור - בדיוק בשביל זה קיימים ממירים ספורטיביים. אין לך כסף? אל תשפר כמו חאפר ממוצע.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-02-09, 22:39   #14
simon377
משורר הפורום
 
האווטאר של simon377
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
^^^
משהו קטן ששכחתי ממנו.
החוק (המפגר, יש לומר) מגביל אותך מאוד במסגרת "מה אפשר לשפר"
הכוונה היא טובה, שלא יסתובבו מלא רכבים מטורפים ולא בטוחים.
התוצאה היא הפוכה.
מכיוון שאי אפשר לאשר טורבו למיצובישי לאנסר (לצורך העניין) מה שקורה הוא שבעל המיצובישי מתקין ולא מיידע אף אחד, אף בעל מקצוע מיומן לא בודק את איכות העבודה והחומרים ואף אחד לא מוודא שיחד עם המנוע שודרגו גם מכלולים אחרים.

הייתי שמח בפונטו שלי לעוד כמה סוסים (נניח עוד 40) אך בגלל המצב הנוכחי יש לי 2 אפשרויות:
להיות שומר חוק ולהשאר עם 60 כ"ס.
להיות פורע חוק ולשפר את הרכב בצורה בלתי חוקית, על כל המשתמע מכך. (ללא כיסוי ביטוחי, ללא כיסוי משפטי וכיו"ב.)

(או לקנות את הHGT של שחרון )
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד".
טום ונדרבילט.
simon377 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-02-09, 23:39   #15
iz2
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס
הודעות: 219
גם אם תרצה לשפר את הפונטו שלך sx לא תהיה אפשרות לא נרא לי שאפשר לשפר בה משהו חבל רק שאין כמות גדולה של פונטו elx על הכביש ידניות אבנתי שיש אבדל שמים וארץ בין הפונטו sx לפונטו elx היא יותר קליליה על הכביש.
iz2 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-02-09, 23:40   #16
pompa
Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 76
יש דרכים לקדם דברים ויש דרכים
אם רוצים לעשות משהו רצוי לנסות לעשות אותו בדרכים המקובלות (גם אם זה לוקח הרבה יותר זמן)
הדרך למצוא כביש פתוח לכאורה ולעשות עליו רייס, כל מה שהיא עושה לתת סטיגמה הרבה יותר שלילית ממש שהיא באמת, וכמו שכולנו יודעים סטיגמות קשה לישבור אחרי שהיא מתקבעת.
ואין דבר כזה כביש ריק, תמיד יש את הגמל, חמור או כל דבר אחר שיכול לעלות על הכביש כשלא מצפים לו ועוד מקרה נכנס לסטטיסטיקה
pompa מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-02-09, 14:44   #17
simon377
משורר הפורום
 
האווטאר של simon377
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
צטט:
במקור פורסם על ידי iz2 צפה בהודעה
גם אם תרצה לשפר את הפונטו שלך sx לא תהיה אפשרות לא נרא לי שאפשר לשפר בה משהו חבל רק שאין כמות גדולה של פונטו elx על הכביש ידניות אבנתי שיש אבדל שמים וארץ בין הפונטו sx לפונטו elx היא יותר קליליה על הכביש.
הבנת לא נכון.
ההבדל על הנייר הרבה יותר גדול ממה שמורגש על הכביש.
בטח שלא שמיים וארץ.

אפשר לשפר כל רכב (כולל לאדה), הכל עניין של עלות מול תועלת.
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד".
טום ונדרבילט.
simon377 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-02-09, 15:14   #18
iz2
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס
הודעות: 219
תראה לא יצאה לי לנוהג על 16v אבל אבנתי בפורום שיש אבדל משמעותי ביותר מבחינת תאוצה גם הגיונית זה גם נשמע יותר טוב כי זה כפול משסטומים שיש בהsx
תן לי דוגמה אחת מה ניתן לשפר ברכב ושלא יגרם לו נזק בפונטו sx.?
iz2 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-02-09, 15:28   #19
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
הנה כמה דוגמאות:
בלמים (רפידות + דיסקים) איכותיים יותר.
בולמים איכותיים יותר.
צמיגים איכותיים יותר.
קורס נהיגה מתקדמת.
.
.
.

בכל מנוע ניתן לשפר הכל, כמו שציין שמעון, העניין הוא עלות מול תועלת.
ישנו מעגל קסם של 3 אלמנטים (לפי דבריו Moti Miata מקארזפורום). מחיר נמוך, אמינות וכוח. לעולם לא תוכל לקבל את שלושתם.
אתה רוצה כוח ואמינות? שלם בהתאם.
רוצה כוח ומחיר נמוך? האמינות תהיה על הפנים.
רוצה מחיר נמוך ואמינות? תוספת הכוח תהיה נמוכה.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.

נערך לאחרונה על ידי Caveman : 27-02-09 ב 15:33.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-02-09, 15:50   #20
iz2
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס
הודעות: 219
אין לי בעיה לשלם השאלה כמה כוחות סוס זה יוסיף לרכב?
iz2 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
נראתה פונטו שרופה כליל בכביש 4 PuntoFan87 פיאט כללי 2 24-11-08 17:40
נזילת מים מהמזגן לתוך השטיח בצד ימין ronesbones פונטו - טכני 2 12-06-08 20:33
תקתוקים מצד ימין בנסיעה לאחור - צירייה? ronesbones פונטו - טכני 0 07-05-08 13:54
אור בלמים צד ימין לא עובד, ניסיתי הכל, פירוט בפנים stio אונו - טכני 5 16-02-08 18:09
רפי לין בטור ייעוץ טכני -היום בלוח הרכב של ידיעות פיאט כללי 5 28-08-06 17:53


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:08.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד