![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#22 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
גם במוסכי צ'מפיון גיא אסור לך להסתובב בתוך המוסך. כל זה על מנת לשמור על הבטיחות שלך. אם חס וחלילה יקרה לך משהו...
זה שבמקומות שונים אוכפים את זה יותר או פחות זה כבר משהו אחר. |
|
|
|
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| לראשונה: חובב מותג "פיאט" שלח מכתב ליצרן באיטליה עם עלילות סמל"ת- וקיבל תשובה | stio | פיאט כללי | 3 | 10-12-08 11:11 |
| האם "גלגול לאחור" של ק"מ בפיאט הוא דבר שכיח? | meymia | פיאט כללי | 35 | 11-11-08 21:34 |
| כך צוות לוח "יד 2" מייעצים: "פונטו ELX לא אמינה, לא סחירה, הגיר נוטה לתקלות" | stio | פיאט כללי | 14 | 24-09-08 08:00 |
| סמל"ת בקמפיין פרסומי על כביש 6: "מפיאט באהבה" | פיאט כללי | 2 | 13-04-07 16:52 | |
| סמל"ת בקמפיין פרסום: "LOVE FIAT" | פיאט כללי | 2 | 23-03-07 21:52 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד