מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התברסות קצרצרה לפני טיסה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט פונטו 75S, 1996
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש .עליתי לאיטלקית מצרפתית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ווקס לכבוד הגשם
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 01-02-09, 09:28   #1
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
תמוה בעיני

תמוה בעיני, איך אדם שמתיימר להתעקש לא להניע בלי קלאץ' שהמנוע חס ושלום לא יתאמץ, ובסוף מחזיר טיימינג למקומו מבלי לדעת מה מיקומו ומקומו, ובסוף דופק את ראש המנוע. נו באמת, עשית כמעט את כל הטעויות שכתובות בספר. אם איך אומר רבנו רבי נחמן מברסלב "אם אתה מאמין שאפשר לקלקל, תאמין שאפשר לתקן". לכן ידידי, תמיד תלמד כלל, המוכר יגיד את מה שכל מוכר יגיד לך "בטח שהוחלף טיימינג, הכל הוחלף!" האחריות לבדוק שהכל הוחלף חלה עליך כקונה. לא נורא,אני ממליץ לך בחום מאוד מאוד מאוד, סע למוסך שמשון ביהוד, תגיד לו שאתה חבר הפורום, ושם יבדקו את כל הרכב מא' ועד ת', אם כבר, אז כבר!!!! ופעם הבאה תלמד, לא כולם מכונאי רכב, זה בסדר לא להיות מכונאי רכב. לא בכל דבר דוחפים מברג והוא עובד. יש דברים שאתה עדיין לא בשל להם, לאט לאט אתה תגיע אליהם, אבל לא לעשות שטויות כאלה. הרכב לא מניע, עזוב את הכל תברר איתנו מה הסימפטומים ואז נאמר לך אם יש לך מה לעשות, או להזמין גרר. אבל בטח ובטח ובטח לא לגעת ברצועת תזמון מנוע! אין לך ידע מספיק בשביל זה.
נפח המנוע שלך גבולי, בנפח קטן משלך לא קורה כלום אם טיימינג נקרעת במהלך מנוע עובד, אבל בל נשכח שאתה החזרת אותה בכח למקומה, אז יכול להיות שכיסחת את מה שלא התכסח בפעם הראשונה.
הזמן גרר למוסך שמשון ביהוד, ואז חזור אלינו עם ממצאים, תגיד לו גם את כל מה שאמרת לנו לגבי השמן, הדלק, החום מנוע, והסל"ד. ואל תשכח לחזור אלינו עם ממצאים, אני מאחל לך המון המון בהצלחה, ומתפלל בשבילך שלא קרה משהו חמור.
saar מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 01-02-09, 11:00   #2
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
כנראה שטחנת את השסתומים. צפה לראש מנוע במקרה הטוב (ובוכנות וסרט לא קטן במקרה הרע).

יכול להיות שעדיף לך למכור את האוטו לפירוק ופשוט לקנות אחת אחרת (או להחליף מנוע לאחד מפירוק).
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-02-09, 18:55   #3
almogxxx
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
אז ככה ..

היום הייתי במוסך מוסך סער בר'ח יוחנן הסנדלר 18 באזור תעשיה כפר סבא . מוסך שמנוהל ע'י אבא ובן מאוד מאוד מאוד אמינים ומאוד מקצועיים מההתרשמות הראשונית שלי .
מפתיחה של המכסה של הרצועת טיימינג מתגלה כי נעשתה שם קומבינה רצינית מאודד עם הקטע של המותחן של הרצועה שמו שם איזה 8-10 דיסקיות קטנות כאלה כדי להרחיק את המותחן מהבלוק מנוע והלחימו את המיסב של המותן ללב של המותח בקיצור קומבינה מאוד מאוד רצינית ובגללה החליקה הרצועה בוודאות .. כי ההלחמות שהיו השתחררו ..

הדבר סודר והוחלפה הקומבינה ברכיב המתאים וכמו שצריך , אחרי הרכבת הרצועה וכיוון קל בניסיון להניע , המנוע מניע אבל מאוד מאוד חלש . המכונאי אומר שלדעתו .. רק 2 שסתומים התעקמו . .
בגלל השעה המאוחרת לא נפתח עדין ראש מנוע ובגלל זה עדין אין לי תשובה וודאית למה בדיוק קרה בפנים. מה שבטוח שכן נדפקו שסתומים לא יודע כמה ומה עוד בדרך נדפק .. תשובות אני אקבל ממנו ישירות מחר .

בכל מקרה יש למישהו הערכת מחיר פחות או יותר כמה עלול לעלות סיפור של 2 שסתומים ? כי ראש מנוע אני לא חושב אני אצתרך כי זה אני יודע בוודאות שלא מזמן נעשה ( שוב השאלה מה טיב העבודה שנעשתה שם ) . ובהסתמך על כך שאולי אלוהים יאהב אותי קצת ויגמור את הסיפור רק עם 2 שסתומים דפוקים כמו שנאמר לי יש השארה פחות או יותר כמה דבר כזה עלול לעלות ??

עוד דבר שרציתי לציין הוא שנאמר לי שחשוב מאוד לבדוק שהשסתומים הם לא מתוצרת סינית כי הם ממש הפשוטים ביותר בגלל זה גם העליות נורא נמוכות למרות שללכת לשים אורגינל של החברה עלול להגיע לכמה אלפים .
יש אלטרנטיבות אחרות ?!?1 אולי קוראנים ?? או משו אחר ?

בתודה . אלמוג .
almogxxx מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-02-09, 21:46   #4
simon377
משורר הפורום
 
האווטאר של simon377
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
סרטון ש"מצאתי"ברשת ויעביר מה דעתי בנושא.
בשבילי? רק חלפים מקוריים.
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד".
טום ונדרבילט.
simon377 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-02-09, 22:09   #5
command sergeant major
Senior Member
 
האווטאר של command sergeant major
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: בראבו דובלו סורנטו אסטרה
הודעות: 430
ואיייי ישרוט התעלפתי מצחוק
command sergeant major מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 02-02-09, 11:44   #6
almogxxx
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
תאמת גמני ראיתי את זה בכיתי מצחוק .. אבל בכל צחוק יש אמת ... לצערנו
almogxxx מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-02-09, 19:26   #7
almogxxx
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
טוב אז הסרט נגמר ..

אחרי הרבה עבודה אני חוזר אליכם עם עידכונים .. קודם כל מהות העבודה .

3 שסתומים במנוע שנהרסו לגמרי . העדפתי כבר להחליף את כל ה8 לשים סט חדש וכמו שצריך .

רצועת טיימינג - נכון שזה מסוכן אבל המוסכניק אמר שאני יכול לנסוע איתה לפחות עוד 10 אלף קילומטר מבחינתו היא נראת לו ממש בסדר . אז היא לא הוחלפה רק סודרה במקום וכווונה .

ראש מנוע - נפגע ממשש קלות נעשתה חריטה וליטוש עדין והחלפת אטמים והרכבה .

בקיצור כל הסיפור עולה לנו כולל שמן חדש של פרסטו ומים אדומים לרדיאטור והכל מסתכם ב2200 ש"ח ..

מחיר שלצערי קצת גדול ממה שאמרו לי שהיה אפשר להשיג אבל כמו תמיד כל החברים של " יכולתי לעשות לך את זה בחצי מחיר " באים אחרי שאתה משלם כבר .. לא נורא הכל לטובה .

עכשיו האוטו נוסע ממש מעולה בלי שום בעיות בנסיעה הראשונה הוא קצת התחמם והוציא מיים מהרדיאטור אבל המוסכניק אמר שזה רק בנסיעה הראשונה ויש מצב שהוא שם יותר מדי מים . באמת אחרי הנסיעה הזאת אין כלום האוטו לא מתחמם ולא כלום המקסימום מקסימוםםם שהוא מגיע זה קו אחד לפני החצי( בפקקים של ת"א באחר הימים האחרונים שהיו לא מזמן . ) ושם נכנס המאוור לפעולה ומוריד את החום .

מה שקצת מוזר לי וגם היה את זה לפני הטיפול הוא עניין של הטרמוסטט . . הירידת חום שלו ממש ממש קיצונית סתומרת נסיעה של 150 -100 מטר פתאום החום יורד פלאים לרבע המחוג ואפילו פחות .

אני יודע שיש מצב שזה בגלל שאולי אין טרמוסטט או שהוא תקוע . יש יותר סיכויי שהוא איננו .
השאלה שלי היא מה יכול לקרות אם אני משאיר את זה ככה בלי טרמוסטט ? צריכת דלק יותר גובהה ? הרס של חלק אחר באוטו ? אני לא מבין בזה בגלל זה אני שואל .

כי לא נראה לי כל כך הגיוני שמהנדס של רכב ישים טרמוטט והמוסכניקים הגאונים בארץ יחליטו שפשוט זה חלק לא נחוץ ברכב ? מה זה פנדציט ? לא הבנתי מה ההגיון במעשה ..

אם מישהו יוכל להסביר לי אני אשמח .

בתודה . אלמוג .
almogxxx מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
בעיות בהתנעה,האוטו מגמם בסיבובי סרק(פיאט אונו 70S,מודל 93) Exp[e]rt אונו - טכני 17 01-11-08 16:04
המיסב של המזגן עושה בעיות elirand55 אונו - טכני 2 21-08-08 21:09
פיאט אונו מספר בעיות... matanvip אונו - טכני 3 08-03-08 16:57
אונו שנת 94 מנוע 70 ies בעיות gil אונו - טכני 14 01-01-08 18:20
אונו 93 כמו חדשה מכירה 7 25-08-07 23:25


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 02:32.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד