מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my nice spice *מתעדכן*
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס (יאנג ) "פנינה"
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התברסות קצרצרה לפני טיסה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אני ופיאט 500
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 01-02-09, 00:04   #1
almogxxx
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
תודה לכולם אבל נראה לי שהמנוע מת ..

היום קרה לי מקרה ממש מפגר .. הנעתי את האוטו כמו בכל בוקר .. אני בדרך כלל מניע אותו עם קלצ' לחוץ עד הסוף כדי לא לאמץ את ההנעה של המנוע ואז לשלב את הקלצ' חזרה למקומו אחרי חצי דקה ככה לאט לאט בלי לתת גז בכלל ..

אחרי בערך 2 דקות אחרי שהקצ' חזר ללמקומו והכל בסדר האוטו מתכבה פתאום למרות שהוא לא הוריד טורים או משו .. פשוט פתאום התכבה בלי שום סיבה . באתי להניע שוב . נשמעה שריקה מוזרה מאזור הסטרטר והאזור הפלסטיק של הרצועת טיימינג בהתחלה לא זיהייתי שזאת רצועת הטיימינג . ניסיתי להניע כמה פעמים שוב לא הלך . עזבתי את האוטו חזרתי אחרי בערך שעתים ..
פתחתי את הקופסא של הרצועת טיימינג כידוע באונו היא חיצונית מהמנוע .
פירקתי אותה ושמתי לב שהיא בסדר גמור חוץ מבעיה אחת . היא ברחה מהמותחן שלה .. למטה .
ברוב טיפשותי חיברתי אותה חזרה בכוח עם מברגים וכל הבלגן .

אחרי החיבור שלה ניסיתי להניע פעם ראשונה האוטו עשה רעש מוזר של דפיקות קומפרציה כמו למשל קומפרסור שמנסע להניע והוא מוצף בדלק יש לו רעש כזה אטום . . נבהלתי ועזבתי את האוטו . נסיתי לבדוק אם יש עוד דברים שלא שמתי לב אליהם לא ראיתי לפני עזיבתי את הרכב ניסיתי שוב להניע ושוב אותו רעש מוזר .
עזבתי את האוטו והזמנתי גרר .. האוטו מחר יהיה במוסך .

בשיחה עם אבא שלי הבנתי שיש סיכויי שדפקתי את הבוכנות של המנוע או אפילו את המובילים של המנוע אם הרצועת טיימינג לא היתה מחוברת ולא מתואמת והמנוע הסתובב סתם או משו כזה ..

בקיצור האוטו מחר במוסך מקווה מאודד שזה לא מנוע ממש אין לי כוח לכל זה באמת לא כוח ולא כסף .. לפי מה שאני זוכר המוכר של הרכב אמר שהוא עשה טיימינג לא מזמן . למרות שזה לא נראה כל כך הגיוני .. ככה שאני כבר לא יודע מה לעשות .

יש מצב שבאמת נדפק המנוע ?!?!?
almogxxx מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 01-02-09, 00:14   #2
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
אם להתבסס לפי הנתונים שסיפקת- אכן יש נזק לראש מנוע או למנוע עצמו, עלות תיקון מגיעה לאלפי שקלים בכל מקרה.
השערה זו תקפה אך ורק למנועי 1372 בלבד. במידה ואלו המנועים האחרים (999 או 1108 )- פשוט תחליף טיימינג ומותחן וסע לשלום.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-02-09, 00:27   #3
almogxxx
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
זה אכן מנוע 1372 סמ"ק .. S70 או ESI אני ממש לא יודע .. זה לא כתוב באף מקום אני רק יודע שזה הזרקה ..
קיצור סרט טורקי עם סלט יווני והמבורגר אמריקאי ..

מקווה שיהיה נס ולא הצלחתי לדפוק את המנוע ..

תודה בכל מקרה ..

יש מצב שלמישהו קרה מקרה דומה ולא דפק את המנוע ?!?!?
almogxxx מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-02-09, 01:04   #4
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
אתה עשית את כל הטעויות האפשרויות בנוגע לטיימינג. אסור היה לך לגעת ברצועה ובטח ובטח לא לנסות להתניע מחדש.

הסיכוי שלא נגרם נזק למנוע שואף לאפס.

אגב הדגם שלך הוא ESI- זה מציין הזרקה חד נקודתית.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-02-09, 09:28   #5
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
תמוה בעיני

תמוה בעיני, איך אדם שמתיימר להתעקש לא להניע בלי קלאץ' שהמנוע חס ושלום לא יתאמץ, ובסוף מחזיר טיימינג למקומו מבלי לדעת מה מיקומו ומקומו, ובסוף דופק את ראש המנוע. נו באמת, עשית כמעט את כל הטעויות שכתובות בספר. אם איך אומר רבנו רבי נחמן מברסלב "אם אתה מאמין שאפשר לקלקל, תאמין שאפשר לתקן". לכן ידידי, תמיד תלמד כלל, המוכר יגיד את מה שכל מוכר יגיד לך "בטח שהוחלף טיימינג, הכל הוחלף!" האחריות לבדוק שהכל הוחלף חלה עליך כקונה. לא נורא,אני ממליץ לך בחום מאוד מאוד מאוד, סע למוסך שמשון ביהוד, תגיד לו שאתה חבר הפורום, ושם יבדקו את כל הרכב מא' ועד ת', אם כבר, אז כבר!!!! ופעם הבאה תלמד, לא כולם מכונאי רכב, זה בסדר לא להיות מכונאי רכב. לא בכל דבר דוחפים מברג והוא עובד. יש דברים שאתה עדיין לא בשל להם, לאט לאט אתה תגיע אליהם, אבל לא לעשות שטויות כאלה. הרכב לא מניע, עזוב את הכל תברר איתנו מה הסימפטומים ואז נאמר לך אם יש לך מה לעשות, או להזמין גרר. אבל בטח ובטח ובטח לא לגעת ברצועת תזמון מנוע! אין לך ידע מספיק בשביל זה.
נפח המנוע שלך גבולי, בנפח קטן משלך לא קורה כלום אם טיימינג נקרעת במהלך מנוע עובד, אבל בל נשכח שאתה החזרת אותה בכח למקומה, אז יכול להיות שכיסחת את מה שלא התכסח בפעם הראשונה.
הזמן גרר למוסך שמשון ביהוד, ואז חזור אלינו עם ממצאים, תגיד לו גם את כל מה שאמרת לנו לגבי השמן, הדלק, החום מנוע, והסל"ד. ואל תשכח לחזור אלינו עם ממצאים, אני מאחל לך המון המון בהצלחה, ומתפלל בשבילך שלא קרה משהו חמור.
saar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-02-09, 11:00   #6
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
כנראה שטחנת את השסתומים. צפה לראש מנוע במקרה הטוב (ובוכנות וסרט לא קטן במקרה הרע).

יכול להיות שעדיף לך למכור את האוטו לפירוק ופשוט לקנות אחת אחרת (או להחליף מנוע לאחד מפירוק).
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-02-09, 18:55   #7
almogxxx
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
אז ככה ..

היום הייתי במוסך מוסך סער בר'ח יוחנן הסנדלר 18 באזור תעשיה כפר סבא . מוסך שמנוהל ע'י אבא ובן מאוד מאוד מאוד אמינים ומאוד מקצועיים מההתרשמות הראשונית שלי .
מפתיחה של המכסה של הרצועת טיימינג מתגלה כי נעשתה שם קומבינה רצינית מאודד עם הקטע של המותחן של הרצועה שמו שם איזה 8-10 דיסקיות קטנות כאלה כדי להרחיק את המותחן מהבלוק מנוע והלחימו את המיסב של המותן ללב של המותח בקיצור קומבינה מאוד מאוד רצינית ובגללה החליקה הרצועה בוודאות .. כי ההלחמות שהיו השתחררו ..

הדבר סודר והוחלפה הקומבינה ברכיב המתאים וכמו שצריך , אחרי הרכבת הרצועה וכיוון קל בניסיון להניע , המנוע מניע אבל מאוד מאוד חלש . המכונאי אומר שלדעתו .. רק 2 שסתומים התעקמו . .
בגלל השעה המאוחרת לא נפתח עדין ראש מנוע ובגלל זה עדין אין לי תשובה וודאית למה בדיוק קרה בפנים. מה שבטוח שכן נדפקו שסתומים לא יודע כמה ומה עוד בדרך נדפק .. תשובות אני אקבל ממנו ישירות מחר .

בכל מקרה יש למישהו הערכת מחיר פחות או יותר כמה עלול לעלות סיפור של 2 שסתומים ? כי ראש מנוע אני לא חושב אני אצתרך כי זה אני יודע בוודאות שלא מזמן נעשה ( שוב השאלה מה טיב העבודה שנעשתה שם ) . ובהסתמך על כך שאולי אלוהים יאהב אותי קצת ויגמור את הסיפור רק עם 2 שסתומים דפוקים כמו שנאמר לי יש השארה פחות או יותר כמה דבר כזה עלול לעלות ??

עוד דבר שרציתי לציין הוא שנאמר לי שחשוב מאוד לבדוק שהשסתומים הם לא מתוצרת סינית כי הם ממש הפשוטים ביותר בגלל זה גם העליות נורא נמוכות למרות שללכת לשים אורגינל של החברה עלול להגיע לכמה אלפים .
יש אלטרנטיבות אחרות ?!?1 אולי קוראנים ?? או משו אחר ?

בתודה . אלמוג .
almogxxx מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
בעיות בהתנעה,האוטו מגמם בסיבובי סרק(פיאט אונו 70S,מודל 93) Exp[e]rt אונו - טכני 17 01-11-08 16:04
המיסב של המזגן עושה בעיות elirand55 אונו - טכני 2 21-08-08 21:09
פיאט אונו מספר בעיות... matanvip אונו - טכני 3 08-03-08 16:57
אונו שנת 94 מנוע 70 ies בעיות gil אונו - טכני 14 01-01-08 18:20
אונו 93 כמו חדשה מכירה 7 25-08-07 23:25


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 05:10.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד