![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: נצרת עילית
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 298
|
כש רק קניתי את הרכב לאחר יישור קו היתה את אותה הבעיה תנקז אוויר מהקלאץ
זה לפחות מה שפתר את הבעיה אצלי כי החברה במרכזי "שכחו" לעשות את זה |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
משורר הפורום
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
|
יש מצב שאתה מסביר?
ניקוז אוויר מהקלאץ'?
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד". טום ונדרבילט. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: נצרת עילית
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 298
|
בהחלט בפיאט לפחות אצלי הקלאץ הוא הידראולי (לעומת רכבים שיש להם כבל קלאץ)
ולכן לאחר שמחליפים נוזל הידראלי יש לנקז אוויר בכדי שהנוזל שנמצא במערכת סגורה יוכל להגיע מהמאגר במקרה הזה לקלאץ ו"ללחוץ" עליו ברגע שיש אוויר במערכת אותו האוויר מפריע לנוזל בין אם זה ללחוץ את הקלאץ או לפי דעתי במקרה הזה חזרה שלו(חזרת הנוזל למאגר) ובגלל זה נתקעת הדוושה בישביל לנקז אוויר מהמערכת ניגשים למעיין ברז קטן שנמצא באיזור ההאוזינג של הקלץ מתחת לבית פילטר האוויר פותחים אותו טיפה ומישהוא בתוך הרכב צריך ללחוץ על הדוושה ומייד אמור לצאת אוויר עם מעט מהנוזל ההידראולי ואז סוגרים את הברז וחוזרים על הפעולה עד שבטוחים שאין יותר אוויר במערכת ממש כמו במערכת הבלמים |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
|
צטט:
משאבת מצמד עליונה זו הבעיה וחבל על הניסיונות. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: נצרת עילית
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 298
|
או קיי אם אתה יודע אתה זה בידיוק זה משהוא אחר אני סתאם מעלה אפשרות לפי מה שהוא מספר פה זה בערך מה שהיה לי והפעולה הזאת דווקא פתרה אצלי את הבעיה גם לי הדוושה היתה "רק" נתקעת ולא היה לי חופש
וכאשר ניקזתי אוויר הכל הסתדר |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 36
|
טוב שנזכרת לענות זאב
![]() באמת ניקוז פתר את הבעיה... שכחתי לכתוב על זה... ירון |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: נצרת עילית
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 298
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| תגובה/תגובת דוושת הגז בספייס (2001) | רקובי | פונטו - טכני | 3 | 01-08-08 21:46 |
| דוושת מצמד חורקת. | simon377 | פונטו - טכני | 4 | 10-04-08 22:33 |
| רעידות ברכב בעת לחיצה על דוושת הגז | eliran_a | אונו - טכני | 3 | 01-04-08 17:25 |
| דוושת הגז יצאה לי מכלל שימוש באמצע נסיעה בטמפרה | פורום הגראז' | 8 | 23-05-07 21:02 | |
| דוושת קלאצ' נתקעת | פורום הגראז' | 6 | 03-07-06 15:47 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד