![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
מישהו מטפל בך?
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
|
שאלה נוספת רפי
האם תקין שמתי שהכוהל כן מחליט להעביר ניצוץ, האם אמורים להישמע ממנו קולות של תיקתוקים?
למירב הבנתי קול תיקתוקים מהכוהל מצביע על בריחת ניצוץ. אני טועה? צודק? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: לנצ'ה דדרה
הודעות: 694
|
עדיין זה לא מבטל לגמרי את החשש של רפי לגבי הסוויצ' .
הרי כתבת שפעם כן ופעם לא ...אז אולי דווקא תפסת את הפעם ה"כן" ? .... תבדוק אולי במקביל את החיבורים של סוויצ' , לדעתי זה לא אמורה להיות בעיה . אולי גם שווה לרסס ספריי מגעים בפנים .
__________________
לנצ'יה , כי לחיות צריך עם אופי
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
בעית הצתה
אם בזמן שאין ניצוץ, מגיע + לסליל ההצתה ואותות מהמודול אז אכן סליל ההצתה פגום.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
מישהו מטפל בך?
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
|
רפי ידידי, עזור לי אח יקר, עזור לי.
הוחלף הכוהל, הוחלף המפלג למלפג משופץ כחדש מאדם ששנינו מכירים, שמשפץ ברמה הכי מקצועית שאפשר. המודול חדש מקורי, הוחלפו פלגים, הוחלפו חוטי הצתה. וכלום. הרכב נותן סטרטר ואז מניע, אחרי מספר דקות פשוט נכבה ולא ניתן להדליק שוב. לצמה הנכנסת לכוהל חוט כתום מגיע + קבוע, גם כשהרכב נכבה. כל עוד יש סוייץ' יש + קבוע בחוט הכתום. המודול תקין. והרכב נכבה מתי שבא לו, ומסרב להניע, בלי גז, עם גז, פשוט מסרב להניע. ראיתי פה באיזו תגובה שלך לבדוק עם אומטר התנגדות, לגוע בקצה אחד במינוס של המצבר ובקצה השני בברזל (גוף) המחשב רכב ולבדוק התנגדות. מופיעה אצלי התנגדות אפס. בדקתי הארקה למחשב, ואכן מגיעים הארקות חזקות. אני פשוט לא יודע, לאיזה פינים צריכים להגיע הארקות. האם תוכל לפרט לי, כי אני פשוט בלי הלאפטופ שלי, בלאפטופ שלי יש את האוטו דאטא ושם יש סכימה והכל, אני כרגע בלי הלאפטופ אנא עזור למיואש כמוני. המחשב הוא של חברת בוש, כתוב עליו מספרים אני כותב לך אותם פה, ואתה תראה מכל המספרים מה המספר מודל שלו שאתה צריך: 0280000735 940111 28sa1616 5004-0320 ובגדול בשחור כתוב את המספר: 7647555 נ.ב אם אני נותן בדיקה עם מנורת ביקורת (קצה אחד שלה על + קבוע מהמצבר) והקצה השני שלה נוגע בגוף המחשב (זה שעשוי מברזל) אני לא מקבל ממנו מינוס, המנורה לא נדלקת, זה אמור להידלק? האם גוף המחשב שעשוי מברזל צריך לתת מינוס? תן לי סכימה, תן לי משהו, כל דבר? מנוע צעדים, מה ההתנגדות שלו? ובאיזה פינים שלו יש לבדוק? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
|
בוקר טוב
ועכשיו אחרי הקפה והעוגה ורגוע אולי תיבדוק שוב ,כי אים גוף המחשב המתכתי מוארק טוב(היתנגדות 0)כמו שצריך אז המנורת ביקורת שמקבלת (+)קבוע ו(-)מהגוף המחשב צריכה לידלוק.ותשובה מדויקת תעזור לנו (ולרב רפי הצדיק).בהצלחה בבדיקה ובאיתור התקלה(והכול בסבלנות ובכיף).
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
מישהו מטפל בך?
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
|
מקבילית המוחות
צטט:
כפי שציינתי נשמות, לא הישתנה. כאשר אני נוגע בברזל המחשב (גוף חיצוני), אני לא מקבל מינוס ממנו!!!! כבר ביצעתי את הבדיקה הזו, וכתבתי את ממצאייה, קדימה חברים, תיהיו יצירתיים. למחשב הרכב מגיעים מינוסים חזקים, יש מינוס אחד (פין אחד) בצמה שנכנסת למחשב הרכב, שבה אני מזהה מינוס חלש (מנורת הביקורת חלשה), עם זאת אני לא יודע אם יהיה חכם לאתר את החוט ולתת לו חיבור להארקה מהרכב, עד שלא אדע בוודאות שצריך לעבור בו מינוס חזק, מסכימה כל שהי, או ידע שלכם חכמנו. אני צריך שמישהו יגיד לי, איזה מספר פינים מימין לשמאל או איך שבא לכם, בשורה הראשונה ובשורה השניה של הצמה צריכים להופיע מינוסים חזקים, וכך אדע. כמו כן החוט השחור שמגיע למחשב הרכב מקבל מינוס חזק תקין ויפה. אני חוזר בקצרה על הבעיה: הרכב מקבל סטרטר, מניע, יכול לעמוד מספר דקות, יכול להיות במהלך נסיעה, ופשוט נכבה. נותנים סטרטר שוב, הוא מסרב להניע, בודקים אם יש ניצוץ מהכוהל, ולפתע יש ניצוץ לפתע אין ניצוץ. הסוייץ' תקין והוא לאחר בדיקתי. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
הצתה באונו
מחשב "בוש" זה של הזרקת הדלק הנמצא מתחת לדשבורד, בצד ימין בתוך המכונית והוא שולט רק על מע' הזרקת הדלק ללא קשר למע' ההצתה.
מע' ההצתה הנה נפרדת כשיש בתוך המפלג לקטן אותות (PICK UP), מודול הגברה וסליל הצתה. אולי כדאי לך לגשת ל "מוסך שמשון" שביהוד לפתרון הבעיה. בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| בעיה רצינית!! במאוורר | eyaluriel | פונטו - טכני | 7 | 17-11-08 21:36 |
| עזרה לגבי פירוק פנסים קדמיים בפונטו ספייס 01 - לטובת הרכבת angel eyes | evy_s | פונטו - טכני | 11 | 23-03-08 21:39 |
| בעייה רצינית בקונסולה הרמכזית | Tzvika 16V | פונטו - טכני | 3 | 16-10-07 19:48 |
| עזרה בפריקת מצבר-מיואש | פורום הגראז' | 5 | 12-06-07 07:46 | |
| אונו 94 - בעיה לא רצינית אבל מציקה בדשבורד | פורום הגראז' | 9 | 02-02-07 02:42 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד