![]() |
|
![]() |
פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
![]() |
#1 | |
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
מוסך שמשון יהוד
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: גבעת שמואל
הגלגלים שלי: פונטו ספייס אקטיב
הודעות: 19
|
תודה על התגובות.
האוטו טופל קודם במוסך שמשון, אז תיכננתי לטפל שם גם בעצמי. הספקתי כבר לקרוא כאן עליו... אני אתייעץ עם המוסכניק כשאגיע לשם, אבל הוא בטח יגיד לי ליתר ביטחון להחליף, ולא הבנתי אם זה באמת נחוץ.לפי מה שכתב שימון גם אם הרצועה נקרעת זה לא מזיק לשאר החלקים - אז במקרה כזה עדיף לחכות ולראות, לא? או שעדיף לא לקחת סיכון? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Senior Member
|
צטט:
את כבר נכנסת למוסך לטיפול, תחליפי את הרצועה וזה הכל. וכמובן תתחדשי ותהני מהרכב!
__________________
Fiat Punto Spice 2001 ELX Auto' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 SX
הודעות: 433
|
אני מאמין שחיים (משמשון) יסביר לך אם כדאי או לא כדאי להחליף. הוא עלול להפתיע ולהגיע שאפשר להמשיך עם הרצועה. תעדכני.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
משורר הפורום
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
|
יש לך רכב שטופל בשמשון ואת עוד מתלבטת?
כל מוסכניק מתחיל ידע להסביר לך למה את "פראירית" שהולכת למורשה ולמה הוא יותר טוב מ1000 מורשים. כל "חבר", "דוד" ו"שכן" עם מוסך יגידו לך שבמורשה סתם יקר, שיש להם בדיוק אותם חומרים ושהם מכירים את הרכב הכי טוב בארץ. שורה תחתונה, (ושיטוט בפורום יוכיח לך כמה זה נכון)- מה שזול עולה ביוקר. אל תתפתי למוסך זול! חבל על הכסף שלך. אני אישית נתקלתי בנהג מונית ש"חסך" אצל חאפר ובסוף בא בוכה לשמשון. צטט:
טיפול בחאפר= כ-300 ש"ח טיפול במורשה=כ-420 ש"ח טיפול בחאפר כל 10K ק"מ טיפול במורשה כל 20K ק"מ. מה עדיף? *אציין כי יש הממליצים לבצע סיכה כל 10K ולהחמיר על הוראת יצרן. ואם כבר מורשה, אז שמשון. אני נוסע אליו עם 2 פיאטים בבית, זאת לאחר שה"מורשה" בעירי נתגלה כלא מקצועי עם תעודת "עושק מורשה" ![]()
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד". טום ונדרבילט. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: לנצ'ה דדרה
הודעות: 694
|
צטט:
אם היא נכנסת פעם בשנה למוסך , אז מה על הדרך להחליף גם טיימינג תמיד ? ![]() בהנחה ושמעון צודק ( כמו באונו פייר ) והשסתומים לא נפגשים עם הבוחנות בעת שהרצועה נקרעת - נוסעים איתה לנצח ...עד שהיא נקרעת , ( וזה יכול לקרות גם אחרי 10 שנים ) באים למוסך ומחליפים אותה . גרר לא עולה כסף , לרוב זה כלול בביטוח .
__________________
לנצ'יה , כי לחיות צריך עם אופי ![]() נערך לאחרונה על ידי eliko1976 : 17-11-08 ב 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
אבל יום עבודה עולה כסף...
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: לנצ'ה דדרה
הודעות: 694
|
לא חייבים לבזבז יום , אפשר לעלות ת'אוטו על הגרר , לתת לו מפתחות וללכת לעבודה ( בהנחה ואתה סומך על המוסך שלך בעניים עצומות )
הכל תלוי בסיטואציה שזה יקרה לך .
__________________
לנצ'יה , כי לחיות צריך עם אופי ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
כמובן - אבל אם למשל אני נתקע עם האוטו (הרצועה נקרעת) באמצע הדרך לעבודה, ואני מחכה לגרר 3 שעות, ואז עוד צריך להגיע לעבודה ולצאת מוקדם בשביל להוציא את האוטו - זה בערך יום עבודה
![]() וגם זה שיקול.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Senior Member
|
צטט:
היא רשמה שהיא מכניסה את הרכב לטיפול בקרוב בכל מקרה, ושעברו 5 שנים ללא החלפת טיימינג. אז במקרה הזה, שכן הגיע הזמן להחליף את הרצועה ובכל מקרה כבר נכנסים למוסך - עדיף לעשות את זה כבר עכשיו ולחסוך כאב ראש לעוד X שנים קרובות (ורוב הסיכויים שאם עושים טיפול גדול + טיימינג המוסך יעשה הנחה משמעותית יותר). נכון שגרר לא עולה כסף, אבל זה סתם טירטור... ואם נלך על אופציה ממש לא חביבה - תאר לעצמך אותה נתקעת עם הרכב, באמצע נתיבי איילון ביום ראשון בבוקר בנתיב האמצעי "כי הטיימינג לא הוחלף בזמן ונקרע" ![]() אז מעבר לטרטור שזה יגרום לה, זה גם עשוי להיות מסוכן (אם נלך על מקרה קיצוני שיכול לקרות בקלות) וגם עשוי לגרום לשיבושי תנועה גדולים וכל ישראל תשנא אותה [COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR] ![]()
__________________
Fiat Punto Spice 2001 ELX Auto' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
החלפת רצועת טיימינג-פונטו S60 97 | yakovil | פונטו - טכני | 2 | 22-05-08 23:14 |
רצועת טיימינג | פורום הגראז' | 1 | 28-01-07 18:37 | |
החלפת רצועת טיימינג בפונטו | פורום הגראז' | 1 | 16-12-06 21:50 | |
החלפת רצועת טיימינג | פורום הגראז' | 18 | 09-09-06 11:08 | |
החלפת רצועת טיימינג | פורום הגראז' | 1 | 29-08-06 22:10 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד