מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

סקסית שלי!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי פוליש ווקס מתיש
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

החלפת נורות באוטו!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 09-10-08, 14:15   #51
turbo guy
Senior Member
 
האווטאר של turbo guy
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ...
הגלגלים שלי: ...
הודעות: 392
צטט:
במקור פורסם על ידי idango צפה בהודעה
טורבו היקר פירק את הממיר ורצה "לבדוק ולבחון" את היכולות החדשות של הרכב וכן זה גרם לבלאי - לא הממיר...הלא כך טורבו ?
מה שהרגשתי איך שיצאתי מאותו מתקין אגזוזים זה כוח,חיים חדשים ,תגובת מיצערת מידית, ולאמר את האמת משהו שהיה מאד חסר ..
הקלאצ כנראה לא היה במיטבו אפילו שנתן תחושה די תקינה, מיבחנים, פתיחות ,וקצת היתלהבות יתר
שחקו כנראה את מה שכבר היה די שחוק והאיצו את הבלאי
ו IDANGO הממיר אשם בכל ..אם הוא היה מורכב הקלאצ היה מחזיק יותר כי הHGT עם ממיר כל כך אנמית ..שלא היה לי את החשק ללחוץ עליה אפילו במיקצת ..
turbo guy מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-10-08, 15:47   #52
eliko1976
Senior Member
 
האווטאר של eliko1976
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: לנצ'ה דדרה
הודעות: 694
צטט:
במקור פורסם על ידי turbo guy צפה בהודעה
בארבע מכוניות שהיו בבעלותי בשנים האחרונות הרכבתי קלצים קרמיים וחלקם היו גם כפולים {שתי פלטות }היו כאלה שהרעידה היתה מטורפת והדבר היה בלתי ניסבל
היות ולדבריך זה היה בלתי נסבל - נשאלת השאלה אז למה עשית את זה ועוד 4 פעמים ?
נראה לי אתה מזוכיסט גמור .....
וכפול - זה כנראה , כאשר הרעידות הרגילות , כבר לא סיפקו אותך ( כמו נרקומן , שדורש יותר ויותר)

בריאות , טורבו ....רק בריאות !
__________________
לנצ'יה , כי לחיות צריך עם אופי
eliko1976 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-10-08, 19:30   #53
turbo guy
Senior Member
 
האווטאר של turbo guy
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ...
הגלגלים שלי: ...
הודעות: 392
צטט:
במקור פורסם על ידי eliko1976 צפה בהודעה
היות ולדבריך זה היה בלתי נסבל - נשאלת השאלה אז למה עשית את זה ועוד 4 פעמים ?
נראה לי אתה מזוכיסט גמור .....
וכפול - זה כנראה , כאשר הרעידות הרגילות , כבר לא סיפקו אותך ( כמו נרקומן , שדורש יותר ויותר)

בריאות , טורבו ....רק בריאות !
היו לי כמה מכוניות שקלאצ רגיל לא היה מחזיק שם שעה
דוקא הכפול יותר הגיוני ופחות מרעיד
ELIKO שיש דלק בדם מה זה כמה רעידות
turbo guy מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-10-08, 21:35   #54
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
האמת, נהגתי במכוניות ספורטיביות על קלאצ' קרמי, וגם במכוניות מרוץ - ומעולם לא הרגשתי רעידות בשחרור...
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-10-08, 01:19   #55
ido
Senior Member
 
האווטאר של ido
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: אזור
הגלגלים שלי: גאלאנט
הודעות: 616
יש ויש בעניין הרעידות, זה תלוי בהתאמה לגיר וכמה איכותי המצמד (כמו כל דבר בחיים).
ido מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-10-08, 15:00   #56
turbo guy
Senior Member
 
האווטאר של turbo guy
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ...
הגלגלים שלי: ...
הודעות: 392
צטט:
במקור פורסם על ידי ארילו צפה בהודעה
האמת, נהגתי במכוניות ספורטיביות על קלאצ' קרמי, וגם במכוניות מרוץ - ומעולם לא הרגשתי רעידות בשחרור...
יש לי באימפרזה גיר מיקצועי מחוזק של MRT וקיט קלאצ HKS TWIN DISC +גלגל תנופה מטורף
אני רוצה לראות איך אתה מוציא את הרכב מהמקום {לא ב7000 סלד }בנסיעה יום יומית
בלי שהסתימות אצלך ואצלי יפלו מהשיניים
יפה שנהגתה במכוניות ספורט ומירוץ ,אבל במצב נסיעה רגיל{לא מצב מסלול }הילוך ראשון שיחרור קלאצ, אין ולא יהיה מצב שלא תהיה רעידה ..

נערך לאחרונה על ידי turbo guy : 10-10-08 ב 19:08.
turbo guy מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-10-08, 17:47   #57
eliko1976
Senior Member
 
האווטאר של eliko1976
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: לנצ'ה דדרה
הודעות: 694
צטט:
במקור פורסם על ידי turbo guy צפה בהודעה
יש לי באימפרזה גיר מיקצועי מחוזק של MRT וקיט קלאצ HKS TWIN DISC +גלגל תנופה מטורף
זו הגדרה מקצועית ..... !
הוא של טנק רוסי T34 שמצאת ברמת הגולן ?
__________________
לנצ'יה , כי לחיות צריך עם אופי
eliko1976 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-10-08, 19:07   #58
turbo guy
Senior Member
 
האווטאר של turbo guy
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ...
הגלגלים שלי: ...
הודעות: 392
צטט:
במקור פורסם על ידי eliko1976 צפה בהודעה
זו הגדרה מקצועית ..... !
הוא של טנק רוסי T34 שמצאת ברמת הגולן ?
של מרכבה סימן 10 משהו בילתי שביר ..
turbo guy מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-03-09, 00:36   #59
idango
Senior Member
 
האווטאר של idango
 
תאריך הצטרפות: Feb 2008
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Abarth 2003
הודעות: 1,115
מעורר את השרשור... ומה עם הקלאץ במה בחרת בסוף ? עלויות ?
idango מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
ממיר קטליטי - פונטו HGT 2001 ido פונטו - טכני 20 06-09-10 16:04
סיפור על ממיר שקיבל בעיטה turbo guy פונטו - טכני 15 18-09-08 18:36
ממיר קטיליטי guytzoler פונטו - טכני 7 15-09-08 10:03
עלות ממיר קטליטי eliran669 פונטו - טכני 3 09-03-08 21:25
ממיר קטליטי פורום הגראז' 0 19-12-06 10:31


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:01.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד