![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ...
הגלגלים שלי: ...
הודעות: 392
|
טוב אז כבעלים של HGT אני די ממליץ אני יודע שהרכב הוא לא בדיוק ספורטיבי
עדיין היתי משייך אותו כרכב להגיע איתו מנקודה א . לנקודה ב. {קצת יותר מהר }המנוע לפי דעתי די אמין ונותן מיגוון אפשרויות שיפור במידה ותרצה בהמשך מחיר השוק בנושא הזה יש קצת בעיה , רכב שמור ואטרקטיבי יעלה יותר ממחיר המחירון שגם ככה די עלוב אבל לפי דעתי עוד כמה אלפים מעל למחירון לרכב שווה היתי אומר שכדאי לשלם . יד ראשונה תישכח מזה לא מאמין שיש{ אחרי שלושה חודשים של חיפוש } יש מיגרעת אחת בHGT ובמכוניות איטלקיות בכלל והיא רעשים צירצורים קירקושים ![]() אותי זה משגע ![]() ![]() ![]() ואני הולך לפרק את כל הדשבורד ולבודד בו כל חוט וחלק בקרוב צריכת הדלק די בעיתית ואם כל היום תילחץ עליה אתה תבלה הרבה בתחנות דלק ![]() לגבי הוריאטור נושא קצת רגיש ובעיתי אבל החלפתו היא לא בדיוק לעיתים קרובות וסביר להניח שאם תיקנה רכב משומש יש סבירות גבוהה שתיצתרך להחליפו ועוד דבר תושבות המנוע למיניהם בנויות בצורה עלובה במיוחד התושבת הימנית העליונה שתוכננה פשוט שתהרס וכמה שיותר מהר ![]() שורה תחתונה רכב נחמד לקווים ישרים ולא מומלץ לכבישים טכניים כל עוד מורכבים עליו בולמי הזעזועים +הקפיצים הדי עלובים היתי אומר שסיפק היצרן ![]() ברגע שסט מיקצועי יותר תופס את מקומם הסיפור כבר אחר לגמרי ..גם עם פטיש לא יצליחו למחוק לך את החיוך מהפנים . אז בגדול לך על זה במחיר כזה לא תמצא הרבה מכוניות משנת 2001 שיספקו לך 130 כוחות סוס .. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: לא קיים
הודעות: 6
|
מצטרף לסוכן החמישי..
גם אני מחפש רכב מהנה (גם אם המסלול הוא מא-ב , גם אם הנסיעה היא בתוך העיר ו-10 דקות ממקום למקום) אבל בתור סטודנט שלומד יותר מעובד , החשש הגדול הוא הדלק + הטיפולים. אבל איפה היום עוד אפשר למצוא רכבים כאלה במחירים האלה |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
אני מראש מתנצל על זה שאני לא מספק ציטוטים, לא נוח להתעסק עם יותר מידי מלל שגולשים מהנייד.
בכל מקרה, השד של תושבות המנוע לא נורא כמו שהוא מסתמן להיות. לי יצא להחליף רק את העליונה פעם אחת, מתוך שלושת השנים שהרכב ברשותי, בגלל פאשלה של מכון הרישוי. נכון לא הכי זול, אבל בהחלט בגדר הסביר. טיפ: אם במבחן הרישוי השנתי מרימים לכם את הרכב מהבלוק על מנת לבדוק חופש בגלגלים, קורעים לכם את התושבת הנ"ל. לגבי ההגדרה של רכב ספורטיבי, אז כן הוא עונה עליה יופי. גרסה מפולפלת יותר של הרכב הרגיל בהחלט עונה להגדרה רכב ספורטיבי. לגבי נטיות לתת היגוי, מי שרוכש את הרכב ומיד מתחיל להתלונן על זה, עוד לא ממצא אותו. יגבו אותי מספר חברי מועדון בנושא. נכון, הנטיה יחסית גדולה אך בהחלט ניתן להגבר עליה ללא שום שיפור מכאני. בהשוואה לרכבים אחרים בקטגוריה המצב לא נורא בכלל. הנסיון עדיין מוכיח שסט בולמים/קפיצים איכותי הוא השיפור שייתן את התמורה הגבוה ביותר ברכב. צריכת הדלק תלויה מאוד בהרגלי הנהיגה. אני יכול להעיד שבשימוש יומי רגוע אני מקבל בקלות מספרים של 11.5 ק"מ לליטר. בנסיעה בינעירונית הגעתי ל15.6 ק"מ לליטר. ככה שאם מתזמנים הכל נכון,אין בעיה |
|
|
|
|
|
#4 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: נצרת עילית
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 298
|
אני חייב לחזק את דבריו של גדעון (מצטער אם טעיתי באבראת)
התת היגוי הוא בגדר סביר ביותר צריך פשוט לאמץ סיגנון נהיגה שמתאים למיגבלות הרכב ואני לא מדבר על ליסוע לאט יותר ונכון אם אתה רוצה נהיגה אגרסיבית יותר אז צריך לשפר מתלים וכל השאר אבל זה נכון גם לגביי רוב הרכבים שהם סוג של "מוטציה" מהדגם המקורי (משפחתי) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
סופרמיני
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: Alfa Romeo 156
הודעות: 461
|
אוסיף ואומר שברכב זה ניתן לעבור בקלות במהלך פניה מתת היגוי להיגוי יתר אם יודעים איך לעשות את זה.
__________________
High Gran Turismo |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
ישנם מכונים (לא כולם) שבנוסף לבדיקת "הגה ימינה שמאלה" ירימו לך את הרכב ע"י מגבה שישב על הבלוק מנוע. כלומר, בזמן שאתה מעל הבור, המגבה ירים את המנוע שבתורו ירים את הרכב באויר.
בפועל מה שקורה זה שהגומי בתושבות נמתח ונקרע בזמן שקידמת הרכב באוויר. בדגמי ה1.2 התושבות עמידות יותר ולכן הבלאי קטן יותר. בדגמי ה1.8 התושבות קטנות יותר (ורגישות יותר כתוצאה מכך) בגלל חוסר מקום. בהנחה שהם במצב טוב הנזק אולי לא יהיה מיידי אך הבלאי יואץ בגלל שהגומי קרוע. איך שלא תסתכל על זה, התושבות יפגמו. זה אומר עומס על הגיר ושאר ירקות. נערך לאחרונה על ידי Caveman : 22-09-08 ב 21:22. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
לדעתי הרכב כן עונה להגדרה של רכב ספורטיבי.
התת היגוי לא כזה מוחשי (כמו למשל באיביזה 20VT, FR, קופרה) וקל לצאת ממנו כמו שגל ציין להיגוי יתר קליל ומהנה. החלפת צמיגים למידה גדולה יותר משפרת מאוד את האחיזה. לגבי פאן האמינות, אצלי הרכב כבר כמעט שנה ומראה אמינות מצויינת (טפו טפו טפו). יחסית לספורטיביות אחרות חלקי החילוף זולים מאוד, בהפרש ניכר אפילו. צריכת הדלק אצלי עומדת על כ-10 ק"מ/ליטר בתוך העיר ו-14/15 ק"מ לליטר מחוץ לעיר, תלוי כמובן באופי הנהיגה. המגרעות, נוחות נסיעה קופצנית, רועשת יחסית, צקצוקים ורעשים מהפלסטיקה.
__________________
seat ibiza 20vt |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Senior Member
|
אני זוכר שעולים מעל הבור, יש את הבדיקת חופש בהגה בעיקר (שגם לפעמים נראית לי אגרסיבית למדי). מה בעצם הסיבה להרים את הפרונט לאוויר? נשמע לי בהחלט התעללות להרים רכב מהבלוק מנוע.. יותר הגיוני מהשילדה.. המכונים האלה..
צטט:
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| שאלה לבעלי הHGT | זאב-ב | פונטו - טכני | 15 | 05-09-08 07:27 |
| Nikon D80 - התלבטות בעניין כרטיסי זכרון | raanan_t | אוף טופיק | 0 | 25-06-08 17:00 |
| התלבטות ברכישת פיאט פונטו 95', 1.6 - הכדאי ? | edan | יעוץ ברכישת רכב | 5 | 12-05-08 17:05 |
| קבלו 2 תמונות של הHGT שלי | מועדון פיאט ישראל | 15 | 20-04-07 23:39 | |
| התלבטות קניה פונטו SX או ELX | פיאט כללי | 5 | 07-04-07 18:48 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד