מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפנדה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ובכן - נעים להכיר חברים יקרים.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

Magnifico Punto!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום של ניקיון של בראבו היפה שלי.


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 22-09-08, 13:45   #1
turbo guy
Senior Member
 
האווטאר של turbo guy
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ...
הגלגלים שלי: ...
הודעות: 392
טוב אז כבעלים של HGT אני די ממליץ אני יודע שהרכב הוא לא בדיוק ספורטיבי
עדיין היתי משייך אותו כרכב להגיע איתו מנקודה א . לנקודה ב. {קצת יותר מהר }
המנוע לפי דעתי די אמין ונותן מיגוון אפשרויות שיפור במידה ותרצה בהמשך
מחיר השוק בנושא הזה יש קצת בעיה ,
רכב שמור ואטרקטיבי יעלה יותר ממחיר המחירון שגם ככה די עלוב
אבל לפי דעתי עוד כמה אלפים מעל למחירון לרכב שווה היתי אומר שכדאי לשלם .
יד ראשונה תישכח מזה לא מאמין שיש{ אחרי שלושה חודשים של חיפוש }
יש מיגרעת אחת בHGT ובמכוניות איטלקיות בכלל והיא רעשים צירצורים קירקושים
אותי זה משגע
ואני הולך לפרק את כל הדשבורד ולבודד בו כל חוט וחלק בקרוב
צריכת הדלק די בעיתית ואם כל היום תילחץ עליה אתה תבלה הרבה בתחנות דלק
לגבי הוריאטור נושא קצת רגיש ובעיתי אבל החלפתו היא לא בדיוק לעיתים קרובות
וסביר להניח שאם תיקנה רכב משומש יש סבירות גבוהה שתיצתרך להחליפו
ועוד דבר תושבות המנוע למיניהם בנויות בצורה עלובה במיוחד התושבת הימנית העליונה
שתוכננה פשוט שתהרס וכמה שיותר מהר
שורה תחתונה רכב נחמד לקווים ישרים ולא מומלץ לכבישים טכניים כל עוד מורכבים עליו
בולמי הזעזועים +הקפיצים הדי עלובים היתי אומר שסיפק היצרן
ברגע שסט מיקצועי יותר תופס את מקומם הסיפור כבר אחר לגמרי ..גם עם פטיש לא יצליחו למחוק לך את החיוך מהפנים .
אז בגדול לך על זה
במחיר כזה לא תמצא הרבה מכוניות משנת 2001 שיספקו לך 130 כוחות סוס ..
turbo guy מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 22-09-08, 14:09   #2
Mike_d
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: לא קיים
הודעות: 6
מצטרף לסוכן החמישי..
גם אני מחפש רכב מהנה (גם אם המסלול הוא מא-ב , גם אם הנסיעה היא בתוך העיר ו-10 דקות ממקום למקום)
אבל בתור סטודנט שלומד יותר מעובד , החשש הגדול הוא הדלק + הטיפולים.
אבל איפה היום עוד אפשר למצוא רכבים כאלה במחירים האלה
Mike_d מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-09-08, 17:30   #3
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
אני מראש מתנצל על זה שאני לא מספק ציטוטים, לא נוח להתעסק עם יותר מידי מלל שגולשים מהנייד.

בכל מקרה, השד של תושבות המנוע לא נורא כמו שהוא מסתמן להיות. לי יצא להחליף רק את העליונה פעם אחת, מתוך שלושת השנים שהרכב ברשותי, בגלל פאשלה של מכון הרישוי. נכון לא הכי זול, אבל בהחלט בגדר הסביר.
טיפ: אם במבחן הרישוי השנתי מרימים לכם את הרכב מהבלוק על מנת לבדוק חופש בגלגלים, קורעים לכם את התושבת הנ"ל.

לגבי ההגדרה של רכב ספורטיבי, אז כן הוא עונה עליה יופי. גרסה מפולפלת יותר של הרכב הרגיל בהחלט עונה להגדרה רכב ספורטיבי.

לגבי נטיות לתת היגוי, מי שרוכש את הרכב ומיד מתחיל להתלונן על זה, עוד לא ממצא אותו. יגבו אותי מספר חברי מועדון בנושא.
נכון, הנטיה יחסית גדולה אך בהחלט ניתן להגבר עליה ללא שום שיפור מכאני. בהשוואה לרכבים אחרים בקטגוריה המצב לא נורא בכלל.
הנסיון עדיין מוכיח שסט בולמים/קפיצים איכותי הוא השיפור שייתן את התמורה הגבוה ביותר ברכב.

צריכת הדלק תלויה מאוד בהרגלי הנהיגה. אני יכול להעיד שבשימוש יומי רגוע אני מקבל בקלות מספרים של 11.5 ק"מ לליטר. בנסיעה בינעירונית הגעתי ל15.6 ק"מ לליטר.
ככה שאם מתזמנים הכל נכון,אין בעיה
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-09-08, 17:48   #4
זאב-ב
חבר מועדון
 
האווטאר של זאב-ב
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: נצרת עילית
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 298
אני חייב לחזק את דבריו של גדעון (מצטער אם טעיתי באבראת)
התת היגוי הוא בגדר סביר ביותר צריך פשוט לאמץ סיגנון נהיגה שמתאים למיגבלות הרכב
ואני לא מדבר על ליסוע לאט יותר
ונכון אם אתה רוצה נהיגה אגרסיבית יותר אז צריך לשפר מתלים וכל השאר אבל זה נכון גם לגביי
רוב הרכבים שהם סוג של "מוטציה" מהדגם המקורי (משפחתי)
זאב-ב מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-09-08, 20:09   #5
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
סופרמיני
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-09-08, 20:31   #6
KoF-sHeLeG
חבר מועדון
 
האווטאר של KoF-sHeLeG
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: Alfa Romeo 156
הודעות: 461
אוסיף ואומר שברכב זה ניתן לעבור בקלות במהלך פניה מתת היגוי להיגוי יתר אם יודעים איך לעשות את זה.
__________________
High Gran Turismo
KoF-sHeLeG מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-09-08, 20:48   #7
shachar
Senior Member
 
האווטאר של shachar
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Dynamic
הודעות: 1,129
שלח הודעה דרך MSN ל shachar
צטט:
במקור פורסם על ידי Caveman צפה בהודעה
טיפ: אם במבחן הרישוי השנתי מרימים לכם את הרכב מהבלוק על מנת לבדוק חופש בגלגלים, קורעים לכם את התושבת הנ"ל.
אתה מוכן בבקשה לפרט על זה יותר
תודה.
shachar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-09-08, 21:19   #8
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
ישנם מכונים (לא כולם) שבנוסף לבדיקת "הגה ימינה שמאלה" ירימו לך את הרכב ע"י מגבה שישב על הבלוק מנוע. כלומר, בזמן שאתה מעל הבור, המגבה ירים את המנוע שבתורו ירים את הרכב באויר.
בפועל מה שקורה זה שהגומי בתושבות נמתח ונקרע בזמן שקידמת הרכב באוויר.
בדגמי ה1.2 התושבות עמידות יותר ולכן הבלאי קטן יותר. בדגמי ה1.8 התושבות קטנות יותר (ורגישות יותר כתוצאה מכך) בגלל חוסר מקום. בהנחה שהם במצב טוב הנזק אולי לא יהיה מיידי אך הבלאי יואץ בגלל שהגומי קרוע.

איך שלא תסתכל על זה, התושבות יפגמו. זה אומר עומס על הגיר ושאר ירקות.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.

נערך לאחרונה על ידי Caveman : 22-09-08 ב 21:22.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-09-08, 21:34   #9
פיליפ
Senior Member
 
האווטאר של פיליפ
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT
הודעות: 1,074
שלח הודעה דרך ICQ ל פיליפ
לדעתי הרכב כן עונה להגדרה של רכב ספורטיבי.
התת היגוי לא כזה מוחשי (כמו למשל באיביזה 20VT, FR, קופרה) וקל לצאת ממנו כמו שגל ציין להיגוי יתר קליל ומהנה.
החלפת צמיגים למידה גדולה יותר משפרת מאוד את האחיזה.

לגבי פאן האמינות, אצלי הרכב כבר כמעט שנה ומראה אמינות מצויינת (טפו טפו טפו).
יחסית לספורטיביות אחרות חלקי החילוף זולים מאוד, בהפרש ניכר אפילו.
צריכת הדלק אצלי עומדת על כ-10 ק"מ/ליטר בתוך העיר ו-14/15 ק"מ לליטר מחוץ לעיר, תלוי כמובן באופי הנהיגה.

המגרעות, נוחות נסיעה קופצנית, רועשת יחסית, צקצוקים ורעשים מהפלסטיקה.
__________________
seat ibiza 20vt
פיליפ מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-09-08, 12:47   #10
agent5
Senior Member
 
האווטאר של agent5
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT
הודעות: 218
Send a message via Skype™ to agent5
אני זוכר שעולים מעל הבור, יש את הבדיקת חופש בהגה בעיקר (שגם לפעמים נראית לי אגרסיבית למדי). מה בעצם הסיבה להרים את הפרונט לאוויר? נשמע לי בהחלט התעללות להרים רכב מהבלוק מנוע.. יותר הגיוני מהשילדה.. המכונים האלה..

צטט:
במקור פורסם על ידי Caveman צפה בהודעה
ישנם מכונים (לא כולם) שבנוסף לבדיקת "הגה ימינה שמאלה" ירימו לך את הרכב ע"י מגבה שישב על הבלוק מנוע. כלומר, בזמן שאתה מעל הבור, המגבה ירים את המנוע שבתורו ירים את הרכב באויר.
בפועל מה שקורה זה שהגומי בתושבות נמתח ונקרע בזמן שקידמת הרכב באוויר.
בדגמי ה1.2 התושבות עמידות יותר ולכן הבלאי קטן יותר. בדגמי ה1.8 התושבות קטנות יותר (ורגישות יותר כתוצאה מכך) בגלל חוסר מקום. בהנחה שהם במצב טוב הנזק אולי לא יהיה מיידי אך הבלאי יואץ בגלל שהגומי קרוע.

איך שלא תסתכל על זה, התושבות יפגמו. זה אומר עומס על הגיר ושאר ירקות.
agent5 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
שאלה לבעלי הHGT זאב-ב פונטו - טכני 15 05-09-08 07:27
Nikon D80 - התלבטות בעניין כרטיסי זכרון raanan_t אוף טופיק 0 25-06-08 17:00
התלבטות ברכישת פיאט פונטו 95', 1.6 - הכדאי ? edan יעוץ ברכישת רכב 5 12-05-08 17:05
קבלו 2 תמונות של הHGT שלי מועדון פיאט ישראל 15 20-04-07 23:39
התלבטות קניה פונטו SX או ELX פיאט כללי 5 07-04-07 18:48


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:47.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד