![]() |
|
![]() |
פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
![]() |
#1 | |
Junior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: מכרז
הגלגלים שלי: פונטו 16V דינאמיק
הודעות: 12
|
צטט:
או ב60000? מישהו פה החליף טיימניג לאחרונה? בכמה ק"מ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
הגעת ל60? תחליף.
הוראות היצרן אומרות להחליף גם ככה כל 3 שנים. אם לא החליפו ברכב ב 3 השנים האחרונות, תחליף. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
איזה קוד מנוע?
במנועים עם קוד: 176B9.000 ההוראות הן לבדוק כל 60K ולהחליף במידת הצורך, ב-120K להחליף או כל 4 שנים במנועים עם קוד 182B2.000 / 188A5.000 החל משנת 2001: כמו במקרה הקודם, אבל חובת החלפה כל 5 שנים (במקום 4).
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: bmw
הודעות: 449
|
צטט:
אגב. משום מה הוראות היבואן החדשות בארץ מדברות על החלפה כל 3 שנים. (ראו קובץ מצורף) מישהו יודע מה גרם להם להחמיר? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Junior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: מכרז
הגלגלים שלי: פונטו 16V דינאמיק
הודעות: 12
|
מה גרם להם להחמיר?? כיסוי תחת זה נקרא ..
אבל ז הלא הגיוני להחליף לרכב כל 60000?? מה זה טנק?? אם כבר היו רושמים להחליף ב60000... הם רשמו להחליף כל 3 שנים בתנאי נסיעה קשים..בארץ זה נחשב קשה?? רשמו לבדוק?? איך באמצעות בדיקה ויזואלית אני יכול לבדוק את הרצועה? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Junior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: מכרז
הגלגלים שלי: פונטו 16V דינאמיק
הודעות: 12
|
אז מתי בעצם להחליף לפונטו 2005 ?? 60000?90000?120000?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Senior Member
|
ע"פ ההוראה החדשה ש gsk העלה
כל 120K או 3 שנים |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 SX
הודעות: 433
|
![]()
הפונטו SX 2001 שלי יצאה משמשון השבוע לצורך טיפול 120000.
אמנם היא גמעה רק 117900 ק"מ, אך מפאת מבחנים קרבים החלטתי שכדאי להקדים, ורע לא יכול לצאת מזה (לבד מן העובדה שעכשיו יש לי כ-900 ש"ח פחות לצילומים/שכ"ד וכו'). בטיפול לא הוחלף שום דבר מיוחד, אך דבר מה אחד מעניין אותי לאור ה'דף טיפולים' שפורסם פה: בדיקה וכיוון שסטומים בפונטו 8V - שצריכה להתבצע ב-120K. מישהו יכול להסביר את זה בשפה פשוטה? מה זה עושה? האם יש דרך לזהות ללא ציוד מיוחד אם הרכב היה צריך לעבור דבר כזה? אינני יודע אם דבר כזה בוצע - זה לא מופיע בחשבונית. תודה מראש. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
התיעצות לגבי מיקום טיפול ב PUNTO HGT | psychotrip | פונטו - טכני | 11 | 30-01-08 19:19 |
שאלה לגבי פיברגלס | פורום הגראז' | 3 | 30-07-07 03:43 | |
שאלה לגבי מחיר | פורום הגראז' | 1 | 26-12-06 19:58 | |
התייעצות לגבי טיפול | פורום הגראז' | 3 | 16-04-06 22:28 | |
גם אני חדש פה שאלה לגבי שמן גיר באונו | פורום הגראז' | 2 | 16-02-06 00:00 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד