![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: trhtk
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 13
|
יש לך מושג איך עושים את זה......?
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
כמובן
דבר ראשון, תשתמש אך ורק באטם מקורי. דבר שני, אחרי שאתה מפרק את מכסה השסתומים, תנקה טוב טוב את שאריות הסיליקון ממנו באמצעות סקרפר מפלסטיק (בשום מקרה לא מברזל). אחרי שזה נקי, בצד של המנוע שים מעט מהסיליקון אך ורק איפה שהמתכת מתעקלת כלפי מעלה (בצד ימין ובצד שמאל) ואז תשים את האטם החדש, ותסגור את העסק במומנט הנכון. אני השתמשתי בסיליקון הייעודי של פיאט, אם תרצה אני יכול לחפש לך את המק"ט שלו.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: trhtk
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 13
|
סבבה...תודה...
ברגע שאני יצליח אני יודיע לך.(מאיפה לוקחים סיליקון )
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
תבדוק אצל מ.י.ר / סודאי בת"א.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פרדסיה
הגלגלים שלי: פונטו 1250 3 דלתות
הודעות: 678
|
אני ניסיתי את כל האפשרויות עקב נזילות חוזרות , הפיתרון הוא כמו שאמר ארילו רק אטם מקורי שום סיליקון לא נדרש אם האטם אכן מקורי . אז תחסוך ממך לכלוך וכסף . (חשוב שמקום יהיה נקי מסיליקון לפני הרכבת האטם ) .
עמית |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: trhtk
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 13
|
סבבה תודה על העזרה...
|
|
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד