מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום כללי > פיאט כללי
עקוב אחרינו ב-RSS

פיאט כללי מדברים על פיאט בכלליות וחדשות.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התברסות קצרצרה לפני טיסה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ואקס לפיאט בראבה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלוש בראש
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התפנקתי ב500 :)


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 04-05-08, 21:37   #6
coupe20vt
Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: herzlia
הגלגלים שלי: coupe20vt
הודעות: 56
מסכים עם ניר

לא ספורטיבית בעליל,מנוע נחמד עם סאונד טוב,הגה אילם אם זאת מכונית לא רעה ליום יום מהירה מספיק וללא בעיות מיוחדות, בשום אופן לא קרובה לקופה 20vt

גילוי נאות-של ניר היתה שלי
coupe20vt מנותק   הגב עם ציטוט
 



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
פיאט בראבו emendi מכירה 5 05-05-08 03:00
[b]פיאט בראבו[/b] מועדון פיאט ישראל 24 13-09-07 14:00
פיאט בראבו 1.400 12v פיאט כללי 0 31-08-07 21:11
טסט של פיאט בראבו פורום הגראז' 12 27-01-07 07:54
פיאט בראבו קניה 0 01-11-06 22:48


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 07:44.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד